Professioneel bedrijf met gepassioneerde medewerkers

Mijn oude Saab welke ik liefdevol vertroetel was aan een onderhoud beurt toe. Deze gebracht en gevraagd me te bellen als er zich gekke dingen zouden worden ontdekt. Dit gebeurde uiteraard na 16 jaar en bijna 3 ton op de teller. Even overlegd wat er gedaan moest worden en akkoord gegeven voor reparatie. Auto was snel weer klaar en dan merk je dat deze toch weer lekkerder rijdt dan voor het onderhoud. Volgende keer weer naar deze garage terug ! Chapeau voor jullie betrokkenheid bij deze mooie oude Saab . Groet , Marc.

Kundig en klantvriendelijk

Weer super geholpen. Geen verassingen. Hoge kwaliteit door betrokken en kundige medewerkers.

aardig, meedenkend, goede communicatie

Ik kreeg een prima leenauto mee, zonder gedoe. Tijdens de reparaties heeft men mij gebeld om een en ander door te spreken en uit te leggen. Geen poespas, vlot en relatief niet duur.

uitermate vriendelijk en behulpzaam

ze staan altijd voor je klaar

Toppers9

Toppers, groet Richard

Betrouwbare vaklieden!

Mijn huidige en voorgaande Volvo's altijd daar in onderhoud. Fijne garage waar men nog echt weet van auto's heeft en niet maar lukraak gaan vervangen bij een storing. Communicatie kan soms beter, maar ach, ook dat is al veel beter dan bij menigeen ander gagare bedrijf.

Uitstekende service, professionneel en vriendelijk

Ik ben al meer dan 20 jaar klant - naar volle tevredenheid.

Prima garage met veel Volvo kennis.

No-nonsense Volvo garage. ze weten waar ze mee bezig zijn. Al diverse jaren mijn Volvo bij deze garage in onderhoud.

Nette professionals.

De enige plek om je Volvo te laten vertroetelen!

Altijd prettig bij Garage van West

Bougies laten vervangen, klein klusje maar vlot gedaan, schappelijke prijs. Als service is mijn rechterachterportier beter afgesteld.

Toppersss!!!!

Klantgericht, eerlijk, vriendelijk en deskundig

Tsja, daar sta je met een aanlopende rem. Garage Van West zat er oprecht mee dat ze niet meteen tijd hadden, maar overmorgen kon ik er nog wel tussen. Zo snel al terecht kunnen in deze voor garages drukke tijden, dat is service. En binnen een dag gerepareerd voor een schappelijke prijs. Ik woon 30 kilometer verder dan eerst, maar ik blijf klant

Altijd aardig en vakkundig!

Super fijne garage, giede communicatie, vriendelijk en snel!

Top al 25 jaar

Top al 25 jaar

Wederom Fantastisch

Goede communicatie, fijn overleg en juiste analyse door vakkennis ipv het blind opvolgen van uitlezing computer. Mijn auto rijdt weer als nieuw!!! Voor mij geen ander autobedrijf meer.

top

de beste Volvo vakmensen

Zeer snelle hulp bij pech

Zeer goed geholpen vandaag. Vanmorgen stil komen te staan met een vastgelopen rem. Met hulp van ANWB zelf naar Uitgeest gereden en overlegd wat er gedaan kon worden. Er is vandaag tijd gemaakt om mijn auto te onderzoeken en gelijk daarna is de reparatie uitgevoerd. Ondertussen ben ik goed op de hoogte gehouden. Aan het eind van de dag kon ik mijn auto weer ophalen. Ben zeer tevreden over de service!

geweldige fijnproevers voor onze XC70

communicatie over de ingreep vooraf is zeer plezierig!

Vakkundig

Snelle service en vakkundig. Voor Volvo het adres!

uitermate deskundig

uitermate deskundig

Zeer snel geholpen

Klein probleem werd direct opgelost

Fantastische service!

Fantastische service. Staan altijd voor je klaar. En afspraak maken op korte termijn is ook nooit een probleem. Toppers!

Altijd goed geholpen

gekwalificeerde monteurs weten wat ze doen.

Ik kom hier altijd.. Je wordt goed geholpen en krijg waar voor je geld. Vindt het belangrijk dat de klant op1e plaats staat en dat is altijd het geval bij deze garage. (heb in het verleden bij andere garage wel eens anders meegemaakt )