zeer prettig!

Wij komen met onze Volvo 940 al jaren bij Van West en voelen ons altijd prima geholpen. Ze denken goed mee.

Altijd goede vakkundige service.

Een erg vriendelijk bedrijf met goede vakmensen. Prettige prijzen.

Opnieuw snel en deskundig!

Goede opsporing van het gescheurde membraan in een carburateur!

Al jaren onze geweldige garage voor t hele gezin.

Top. Eerlijk. Nooit te duur. Altijd goede service. Vriendelijk. Behulpzaam. Etcetc

Elk jaar weer geweldige service.

Prima garage. Kundig en snel met monteurs die meedenken.

snel en concreet

Altijd meedenkend voor de juiste oplossing.

TOP service!

Snelle en goede service, specifiek voor Volvo's.

Vakkundige mensen van het zweedse merk Volvo/Saab

Goedkoop meedenkende oplossingen, met klanten

Vakkundig en klantgericht

Ik ben altijd heel tevreden over garage Van West. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Vakkundig en klantgericht.

Altijd adequaat en in oplossingen zeer klant gericht

Laatst met een acuut remprobleem van mijn 940 langs gekomen op een zaterdag ochtend, en een uur later weer op weg, fantastisch

Degelijke vakkennis en betrouwbaar

Een klassieke Volvo op de weg houden vergt speciale kennis en benadering van problemen. Van West heeft en doet dat.

Vriendelijk een vakkundig

Door eigen schuld een defect aan de auto, hoefde alleen het onderzoek en het werkplaatstarief te betalen en het probleem is zeer snel en goed verholpen. Heldere communicatie!

Na telefoontje kon ik onmiddellijk langskomen voor kleine, maar belangrijke reparatie. Vervolgens snel en vakkundig geholpen.

Prima.

Snel en netjes geholpen.

Constante kwaliteit.

Dit jaar alleen APK gedaan zonder enige opmerkingen wederom goedgekeurd. We hadden auto dit jaar niet zoveel gebruikt. Volgende keer weer grote beurt.

geweldig geholpen

Geweldig geholpen door vriendelijke en capabele mensen

Deskundig, vriendelijk advies en reparatie met oog voor de kosten.

Deze volvo specialisten zijn liefhebbers in hart en nieren. Veel zaken kunnen snel en vakkundig worden opgelost. Grotere zaken worden eerst overlegd. Bij afleveren of ophalen is er altijd plaats voor persoonlijk contact met de monteur voor eventuele vragen. Elke keer weer een plezier om hier te komen. Typisch Volvo.

betrouwbaar en vriendelijk

snel, vakkundig, vriendelijke en betrouwbaar

Naar volle tevredenheid ben ik hier klant

Deze garage kenmerkt zich door vakmanschap en klantgericht zijn. Afspraken zijn snel te maken en goede service wordt geboden.

Perfecte service

We komen hier al jaren en de service, vriendelijkheid, kennis, humor blijven onveranderd uitstekend!

Je wordt vriendelijk en zeer vakkundig geholpen.

Wij vinden Van West een fijne, betrouwbare garage.

Snelle service

Mijn 240 alvast neergezet om volgende dag te keuren. Was na een paar uur klaar! Even tussendoor. Heel fijn!

Top garage

Kom er al jaren ,nooit problemen . Kleine klusjes worden meteen opgelost. Vooraf prijsopgave bij grote beurt en APK als er iets is.Redelijke prijzen. Personeel top ,kortom prima !

kundig en betrokken

vriendelijke specialist