Zeer vriendelijk, vlot en deskundig

betrouwbaar en eerlijk.

Staan altijd voor je klaar en proberen een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Klantvriendelijk

Voortreffelijk

Prima informatie en deskundig advies !

• Kwaliteit

Vriendelijke verkoper en erg betrokken

Klantvriendelijk en deskundig

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Alles goed geregeld!

• Kwaliteit

Klantvriendelijk en goede afspraken en een goede inruilprijs voor mijn auto die ik heb ingeruild

Goede prijs, volledige service

Ik kocht een occasion Mitsubishi Outlander uit 2018 bij AutoRaggers. Goede prijs, met een nieuwe (rij)accu als nazorg. Voor plaatsing daarvan teruggekomen uit Noord Brabant, paar kleine andere dingen, zoals langzaam leeglopende band, Wifi code, en natuurlijk APK en servicebeurt, allemaal prima verholpen. En hup weer terug naar Brabant. Paar dagen prachtige nieuwe leenauto meegekregen, de nieuwe Colt, reklamerijden, zegmaar. Helemaal prima. Kundige betrouwbare mensen die alle kneepjes van een hybride auto kennen. Ik raad Autoragger van harte aan.

Prettige ervaring

Vriendelijk en behulpzaam

Super bedrijf met uitmuntende service

Aankoop gedaan van een mazda cx3, na proefrit kwamen we snel tot zaken. Bij ophalen van de auto was alles keurig geserviced , verder waren er wat kleine dingetjes verholpen die mij de proefrit niet was opgevallen maar naderhand de monteur wel., hulde daarvoor

betrouwbaar

zie boven

vriendelijk, deskundig, behulpzaam.

Steeds kijk ik weer met waardering naar het vakmanschap en de vlotte afhandeling. Enkele keren met schade werd dit zeer voortvarend en onzichtbaar hersteld. De service rondom de afwikkeling kan niet beter. In mijn meer dan 25 jaar Mitsubishi heb ik nooit technische problemen gehad, ik rijdt nu in mijn 8e model.

Een onder meer professioneel en klantgericht bedrijf met persoonlijke service.

Een onder meer professioneel en klantgericht bedrijf met persoonlijke vriendelijke klantbehandeling.

Prima en deskundig geholpen

Alles vriendelijk en goed uitgelegd, tevreden over de deal

Direct, correct, behulpzaam en meelevend.

Een prettige afhandeling zonder gedoe.

Gewoon een degelijk, klantvriendelijk en vakkundig bedrijf!

Recent een Mitsubitish ASX gekocht. Ik had direct een klik met de mensen van dit bedrijf. Zeer attent en informatief zonder druk te leggen op het moeten verkopen. Alle tijd genomen en gekregen op de vragen die ik stelde. Ook de onderhandeling over de inruil van mijn auto verliep in een goede en prettige sfeer. Peter Aarden Heerenveen

Goed en plezierig geholpen

Duidelijk verkoop en prettige uitleg

• Service N.v.t.
  • Kwaliteit

Al jaren lang voor mij een zeer betrokken autodealer met zeer hoog service niveau

Ik doe al bijna 20 jaar zaken met dit bedrijf. In het begin als Mitsubishi dealer. Ze kenmerken zich door actief mee te denken bij aanschaf van een auto, of dat nu koop, lease, 2e hands, of zelfs import uit USA betreft. Ook bij aanschaf van mijn laatste elektrische auto (VW) goede begeleiding gehad. Service en onderhoud is snel, vakkundig en adequaat.

Vriendelijke, attente en betrouwbare service!

Rustige en vriendelijke benadering.

Een betrouwbaar adres met een kwaliteit werkplaats .

Ze spannen zich, meer dan normaal is, voor je in. Ze "ontzorgen" als je even een autoprobleempje hebt en lossen het voor je op.

Vriendelijk en goede service

Bedrijf met persoonijke aandacht voor klant. Altijd een goede service en betrouwbare reparaties. Tevreden met mijn keuze voor de auto en dealer.

Servicegericht

Prima en snelle service

Het bedrijf Raggers dealer van Mitsubithi levert uitstekende service en levert prima werk af

Klantvriendelijke instelling, service gericht. Komt afspraken na.

Zeer betrouwbaar bedrijf met goede service en vakkennis zowel van hun eigen merk als van externe merken!! Men is meelevend en behulpzaam bij pech of schade.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Over AutoRaggers

Al meer dan 25 jaar Uw Complete dealer in Heerenveen. Wij zijn aangesloten bij Carprof (garage voor alle merken), Officieel Mitsubishi-dealer voor de regio ZuidFriesland &Nexdrive Gecertificeerd. In onze showroom vindt u de nieuwste modellen van Mitsubishi & heeft u ruime keuze uit een groot aantal betrouwbare occasions met Bovaggarantie. In onze werkplaats kunt u terecht voor onderhoud en reparatie van alle merken. Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. In aanvulling daarop zijn wij zijn tevens Nexdrive gecertificeerd voor onderhoud en reparatie aan elektrische en hybride voertuigen.

Over Carprof