Ik heb zelf bij Lex lessen genomen en ik was zoals de meesten enorm gespannen. Alles werd duidelijk doorgenomen en de spanning was al snel weg. Ik heb hierna alleen nog maar fijne lessen gehad. Lex was ook erg makkelijk met de veranderingen van mijn schooluren. Al met al een goede rijschool! Zeker een aanrader!

Prettig

Mijn rijlessen zijn allen uitstekend voorlopen. Een grote aanleiding is dat de rijinstructeur ten alle tijden rustig is en heel kalm verteld wat en goed/fout is gegaan.

Leervol

Het is super handig dat je bij deze rijschool veel routes rijdt die op het examen worden gereden. Hierdoor kan je, je hierop goed voorbereiden. Verder is Lex is een heel goede rijinstructeur die je snel dingen aanleert en niet snel boos word als je een foutje maakt (of twee).

Lex legt alles duidelijk uit en ik voelde me altijd relaxed en op me gemak Me Rijbewijs in 1 keer gehaald!!!

Goede rijschool.

Prettige rij instructeur. Geeft goed les. Mijn zoon is in één keer geslaagd na goed voorbereid te zijn door Lex. Hartelijk dank.

Hele goede lessen waardoor je in 1 keer slaagt!

Ik heb mijn rijlessen als heel erg fijn ervaren. Vanaf mijn aller eerste rijles voelde ik mij heel erg op mijn gemak en dat gevoel is alle lessen blijven hangen. Ik heb na 30 lessen mijn tussentijdse toets gedaan waardoor ik mijn vrijstellingen gekregen had, en 2/3 weekjes later had ik mijn examen en ben ik in 1 keer geslaagd. Ik wil Lex erg bedanken voor het geduld dat hij heeft tijdens de lessen en het vertrouwen dat hij al die tijd in mij gehad heeft. Ik heb geen enkele les het gevoel gehad dat ik niets geleerd had, hele goede ervaringen dus.

Fijne opleiding bij Lex, in één keer geslaagd!

Ik ben in het najaar van 2018 begonnen met rijlessen bij Lex van der Steen. Ik heb ongeveer 30 lessen gehad tot mijn tussentijdse toets en deze had ik met succes voltooid. Met een vrijstelling voor de bijzondere verlichtingen was ik twee weken later geslaagd voor mijn rijbewijs B. Lex neemt veel tijd voor de leerling en weet wanneer de juiste tijd is om examen te doen. Lex is een fijne rij-instructeur en laat jou veel rijden en brengt aandacht aan de verbeterpunten en tips. Fijne ervaring als je het mij vraagt en zeker aan te raden! Roderick.

een geweldige rijschool

een zeer fijne ervaring gehad met deze school veel geduld en legt alles rustig uit en altijd eerlijk of je het goed doet of juist niet.

Geweldige instructeur!

In 1 keer geslaagd! Lex is een geweldige instructeur die veel geduld heeft. Echt een aanrader!

Bij lex slaagd iedereen.

Ik vond het geduld dat lex had tijdens het lessen erg fijn en Ik werd elke les weer opnieuw uitgedaagd, waardoor ik ook genoeg fouten heb kunnen maken en zo mijn praktijkexamen in één keer heb kunnen halen.

Erg leerzame en actieve lessen, waardoor je alles snel zelfstandig oppakt. Doordat je vanaf het begin geleerd word zelf moeilijkheden uit te zoeken leer je daar extra goed van!

Goede lessen en erg leerzaam waar je goed wordt voorbereid voor je examen. Hij is altijd eerlijk en zegt meteen waarop je moet letten. Zeer prettige ervaringen gehad en beveel deze rijschool ook aan.

Ik zit sinds vorig jaar bij Lex en ben recent geslaagd voor mijn rijexamen. Al vanaf het begin was Lex heel eerlijk over wat ik telkens weer moet verbeteren maar blijft er rustig bij. Ik ben heel blij dat ik voor Lex heb gekozen omdat hij mij heel goed heeft opgeleid. Bedankt Lex!

Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald met 30 lessen in 1 keer. Alle 30 lessen waren gezellig en er werd geen minuut verspilt. Lex is gezellige man en is niet bang om je te laten weten dat het anders moet, kortom een echte aanrader!

Streng, maar rechtvaardig! Dat heeft ervoor gezorgd dat ik dankzij Lex in 1x ben geslaagd. De lessen waren altijd leerzaam en tegelijkertijd erg gezellig. Zonder twijfel zal ik deze goede rijschool aan iedereen aanraden. Bedankt Lex!

Zeer goed voorbereide, fijne en goed verzorgde rijlessen, in 1 keer weten te slagen. Zou dit bedrijf aanbevelen.

Lex is een zeer deskundige en aardige man, ik heb met veel plezier les gehad. Altijd op tijd, lessen van 90 minuten, goede administratie, weet alle examenroutes en valkuilen en leert je heel zelfstandig te laten rijden, is rustig, legt alles duidelijk uit, stelt je op je gemak en laat je pas examen doen als je er helemaal klaar voor bent. Daarom adviseer ik om bij deze goede rijschool te gaan lessen waar je de juiste begeleiding krijgt om je rijbewijs te behalen. Lex bedankt!!

Echt een top rijschool neemt rustig de tijd en legt ook je fouten goed uit. Zodat je volgende keer weet hoe het wel moet echt een top rijschool.

Ik heb rijlessen bij Lex gevolgd. Hij is geduldig. Hij zoekt altijd alle moielijke plekken met bijzondere regels. Als je een fout maakt, gaat hij het rustig aanpakken. Ook als je opeens zenuwachtig wordt, behandelt hij je nog steeds met geduld en begrip. Het is niet een verrassing toen ik mijn examen gehad dat ik gelijk geslaagd ben. Eerste zei hij dat ik een hoge kans heb om te slagen. Dat was twee weken geleden. Had ik nog op maandag een les gehad. Toen zei hij dat hij zeker weet dat ik ga slagen. Klopt inderdaad. Gewoon naar hem luisteren en probeer alles te onthouden. Bij hem ben je op de juiste plek.

Uitmuntende autorijschool. Inmiddels meerdere mensen verwezen, allen met goed gevolg het leertraject afgerond. De heer van der Steen verstaat zijn vak als geen ander.

Ik ben bij Lex afgereden. Lex is erg professioneel in het lesgeven maar ook wat betreft de randzaken zoals administratie e.d. Hij houdt alles netjes bij, rookt niet in de auto, doet geen boodschappen onderweg, etc. Ik heb Lex ervaren als een hele geduldige en deskundige rijinstructeur. Zelfs wanneer je zelf erg gefrustreerd raakt omdat het allemaal nog niet zo vlot, blijft Lex geduldig en volhouden om je te laten afrijden. Je betaalt iets meer, maar je krijgt er ook heel veel voor terug: KWALITEIT!

Rustig, beheerst en goed lesgegeven door instructeur (Lex). Absolute aanrader.

Ik heb bij rijschool Lex van der steen mijn examen gehaald, zelf ben ik erg te spreken over de manier van uitleggen en het lesgeven. Daarom beveel ik deze rijschool ook zeker aan. Bedankt voor de leuke en leerzame lessen 😊 op naar de vele veilige kilometers.

Bij autorijschool Lex van der Steen ben ik in een keer geslaagd! Tijdens de lessen voelde ik mij op gemak en werd ik altijd professioneel behandeld.

Supergoede rijschool. Lex neemt zijn tijd om je alles goed te leren. Niks haast, lekker rustig aan. Leuke sfeer in de auto. Alle tips die hij je meegeeft helpen gegarandeerd op het examen. Zeker een aanrader!

Kuifjestraat 18

1336 MH Almere

06 508 063 69

Over Autorijschool Lex van der Steen

Bij Autorijschool Lex van der Steen staat de persoonlijke benadering en jouw leerproces centraal, met als doel om jou op een veilige en zelfstandige manier de weg op te laten gaan.