Vandaag geslaagd voor mijn auto rijbewijs! En zonder lex had ik het echt niet gehaald…. Hij heeft al mijn twijfels, onzekerheden en angst weggehaald op zo’n goeie, lieve en leerzame manier <3 Dankjewel voor alles jij bent oprecht de beste rij instructeur ooit ;) Als je je rijbewijs wilt halen zeker bij Lex doen dan slaag je gegarandeerd!!! En een gezellige kletsmajoor:)

Autorijschool Lex van dr steen is top!

Ik ben in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Lex is hele goede rij instructeur! Legt alles goed uit , neemt alle tijd voor je dus met andere woorden een top rijschool! Dus ik raad het iedereen aan om bij hem te lessen.

Duidelijk en leerzaam

Goede rijlessen waarbij je op een rustige manier op je fouten wordt gewezen en hierdoor goed voor je examen wordt klaargestoomd. Lex vertelt je dan ook wanneer hij denkt dat je er klaar voor bent. Hij kent alle hoekjes van het gooi en weet ook precies wat er van je gevraagd wordt op een examen zodat je niet verrast wordt. Lex is erg relaxed en je kan altijd een grapje met hem maken. En ondanks alle corona onderbrekingen die ik tijdens mijn rijlessen heb gehad is het toch nog allemaal goed gekomen.

Lex is echt een top rijinstructeur!

Lex is echt een top rijinstructeur, neemt rustig de tijd en legt ook je fouten goed uit. Zodat je volgende keer weet hoe het wel moet.

Fijne instructeur!

Het is altijd een feestje met Lex in de auto! Hier en daar een leuk grapje tussendoor en als het moet is hij ook serieus en zegt hij waar het op staat. Lex weet veel over zijn vak en dat brengt hij over op een prettige, geduldige en rustige manier. Hij zorgt ervoor dat een les nooit saai is, maar uitdagend, leerzaam en vooral leuk. Dankzij Lex voel ik me zeker genoeg om alleen de weg op te gaan! Bedankt voor al je geduld en de leerzame lessen. Anique

Heel veel geleerd

Bij deze autorijschool heb ik veel geleerd. Zodra ik de basics begreep kreeg ik steeds een beetje meer uitleg over hoe ik mijn rijvaardigheid kon verbeteren. Er wordt goed opgelet of je daadwerkelijk er klaar voor bent om in je eentje de weg op te kunnen. Dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je voor niks een examen gaat doen :)

Top rijschool!

Rijlessen van Lex zijn zeker aan te raden! Lex is geduldig. Maar zegt ook eerlijk waar het op staat. En hij kan goed relativeren. Op de momenten dat ik even goed moest slikken omdat iets niet ging zoals Ik hoopte dat het zou gaan, heeft Lex het geduld om dit samen met je te relativeren. Je kan bij hem goed aangeven wat je graag nogmaals zou willen oefenen. En aan het eind van de les even een korte evaluatie, dat vond ik ook altijd prettig. Daardoor sluit je je les ook positief af. Ik heb in het begin even op de wachtlijst gestaan, maar ik vond het zeker waard. Toen ik begon met lessen dacht ik dat ik het nooit zou halen. Maar ik ben in 1x geslaagd! En het belangrijkste voor mij was toch ook wel, dat ik veel lol heb gehad met Lex in de auto! En ik heb veel van hem geleerd. Dus top! Zeker een aanrader!

Perfect zeker aan te bevelen

Lex heeft mij, ondanks mijn onzekerheid en zenuwen, ontzettend goed begeleid tijdens de lessen. Het is Lex gelukt om ondanks mijn onzekerheid en slechte eerdere ervaringen mij deskundig dan ik zelf had bedacht te begeleiden naar het slagen voor mijn rijexamen. Lex is geduldig, met humor als dat kan en serieus als dat moet. Ik moest even wachten voordat ik aan de beurt was om te beginnen met lessen bij Lex maar dat was het dubbel en dwars waard. Bedankt Lex, je hebt mijn vertrouwen verhoogd en mij verder gebracht in wat ik in werkelijkheid kon bereiken. Bedankt voor je geduld, maar ook soms om wat harder tegen me te zijn om zodoende verder te komen. De moeite waard om Lex te nemen als instructeur. De rijlessen bij Lex heb ik als heel fijn ervaren. Hij is heel geduldig en ontspannen en dat zorgt ervoor dat je je snel op je gemak voelt. Ik heb veel van hem geleerd en ik voel me nu zeker genoeg om in mijn eentje de weg op te gaan! Lex, bedankt voor alles! Ik ga je heel erg missen vooral de gesprekken en je grapjes. Rinia

Goede lessen in een keer Geslaagd!

Goeie lessen, lex heeft veel geduld en is erg duidelijk. Zeker een aanrader!

Mijn ervaring met Lex van der Steen is zeer goed een super fijne rijdocent die echt heel veel van zijn vak weet. Lex is zelf een super fijn persoon om mee te werken hij is rustig hij neemt de tijd en hij geeft je een goed gevoel als er wat fout gaat. Al met al een hele goeie rijschool en zeker een aanrader.

Super!!

Dankzij Lex heb ik mijn rijbewijs in 1x gehaald! Lex, ontzettend bedankt voor alle goede en duidelijke rijlessen! Autorijschool Lex van der Steen is zeker een aanrader!

Uitstekend!

Hele rustige vriendelijke man die mij alle kneepjes van het vak heeft geleerd en mij zelfvertrouwen heeft gegeven. Ik raad Lex zeker aan als rij instructeur!

Vakkundige, prettige en leerzame rijlessen

Met Lex leer je op een prettige manier alle kneepjes van het rijden. Bovendien is het een gezellig man waar je ook leuke gesprekken mee kan hebben.

De beste rijschool!

Deze rijschool is super, Lex heeft erg veel geduld en zorgt ervoor dat je leert rijden als een van de beste! Ik ben in 1 keer geslaagd en heb mijn lessen altijd als leuk ervaren! Lex is zeker een aanrader.

Top rijschool en een top rij instructeur!!

Lex heeft super veel geduld en vind het geen probleem om iets meerdere keren uit te leggen. Ik vond het erg leuk om bij lex mijn rijbewijs te kunnen halen door hem heb ik meer zelf vertrouwen gekregen en daardoor ben ik in 1 keer geslaagd!!

Super rijinstructeur

Ik heb de rijlessen bij Lex als zeer prettig ervaren. Hij communiceert altijd duidelijk, is altijd op tijd en als een afspraak niet door kan gaan laat hij dat op tijd weten. Prettig is dat hij tijdens de lessen rust uitstraalt waardoor er altijd een ontspannen sfeer hangt in de auto. Daardoor kon ik mij goed concentreren op het rijden. Hij weet wanneer je klaar bent voor je tussentijdse toets en je examen. De tussentijdse is zeker een aanrader. Hierdoor weet je hoe het er ongeveer aan toe gaat bij een examen. Heb mijn tussentijdse toets en examen in 1 keer gehaald binnen 30 lessen. Bedankt Lex voor de goede lessen!

Lex is een super goede rij instructeur die eerlijk tegen je is en het je allemaal echt goed leert raadt het zeker aan om bij deze school te lessen

Top rijschool met zeer kundige begeleiding

Bij Lex is rijden zeer prettig, omdat hij alles netjes en duidelijk uitlegt, hij is geduldig en leert je de valkuilen die je bij het examen kan krijgen. Administratief ook alles goed geregeld en komt op tijd op de afspraken. Hij begeleidt je kundig tijdens je lessen en leert je alle onderdelen die nodig zijn voor je examen om zo te kunnen slagen voor je rijbewijs. Kortom topinstructeur!

Uitstekende rijschool, in 1 keer geslaagd!

Lex is een hele aardige rijinstructeur die er voor gaat zorgen dat je het rijden goed onder de knie krijgt. Met uitdagende routes, duidelijke uitleg en instructies en opbouwende kritiek stoomt hij je optimaal voor het rijexamen voor.

Super rijschool

Door de rijlessen in de examenroutes was ik erg goed voorbereid voor het examen waardoor ik in één keer geslaagd ben. Zeker een aanrader om je lessen bij Lex te volgen!

Top rijschool!

De rijlessen bij Lex zijn hun geld helemaal waard. Het is niet alleen een goede voorbereiding op je examen, maar ook om daarna met zelfvertrouwen zelf de weg op te gaan. De tekst 'Een goede rijopleiding is duur, een slechte rijopleiding is duurder.' op de site komt volledig tot zijn recht.

Je word hier alles geleerd op een hoge standaard. Lex is heel aardig en stopt alleen als je je rijbewijs hebt gehaald.

Een goede instructeur en een flexibele rijschool.

Lex is een hele fijne instructeur, ik heb me geen moment onveilig gevoelt in de auto. Je kan flexibel je lessen inplannen en Lex staat altijd op tijd voor de deur. Je rijd leuke en uitdagende ritjes waarbij je verschillende obstakels tegenkomt, daardoor krijg je bij veel verkeersomstandigheden ervaringen voor de toekomst. Ook weet je bij Lex waar je aan toe bent, als het minder goed gaat krijg je dat echt wel te horen en als het goed gaat ook. Je krijgt dus geen valse hoop voor een examen. Lex is zeker een aanrader!

Fantastische rijschool!

Ik ben heel tevreden over de rijlessen die ik bij Lex heb gevolgd. Je rijdt heel veel examen routes, hij geeft duidelijke kritiek en past zich aan jou aan. Lex zal je echt leren hoe je moet autorijden zodat je je bij je examen zeker voelt over je vaardigheden en de kans groot is dat je meteen slaagt

Aanrader!

Een enorm fijne en flexibele rijschool. De instructeur geeft duidelijke instructies en zorgt voor comfortabele en leerzame lessen. Rijbewijs in één keer gehaald, dankzij de prettige les-ervaringen. Absoluut een aanrader.

Kuifjestraat 18 1336 MH Almere

06 508 063 69

Over Autorijschool Lex van der Steen

Bij Autorijschool Lex van der Steen staat de persoonlijke benadering en jouw leerproces centraal, met als doel om jou op een veilige en zelfstandige manier de weg op te laten gaan.