Betrokken, praktisch, deskundig, degelijk Hollands bedrijf

Al ruim 20 jaar mijn garage. Een betrokken, praktisch, deskundig, degelijk Hollands bedrijf. No nonsense, en je hoort snel wat er wel en niet kan. Gespecialiseerd in Franse merken, maar ook geschikt voor andere merken.

Top bedrijf, kan er niet heel veel anders over zeggen. Denken actief mee, kijken naar een oplossing. Vriendelijk personeel. Absolute aanrader.

Hier terecht gekomen voor de aanschaf van een nieuwe auto. Auto stond er netjes bij. Na een proefritje de auto gekocht. Alles ter plekke kunnen afhandelen.

Ik had schade aan mijn auto. Prima gerepareerd. Kreeg een leenauto mee wat erg prettig was

Echt een goed bedrijf, bij problemen oplossingsgericht zoeken en met de klant(mij) een goede middenweg vinden.

Na geschrokken te zijn van een prijsopgave van de dealer voor een beurt en apk ben ik verder gaan kijken en bij dit bedrijf terecht gekomen door de goede ervaringen die mijn vader al had met dit bedrijf. Deskundig en een goede prijs/service verhouding.

Al jaren lang SUPER service!

Mijn ervaring in het begin was een degelijk en betrouwbaar bedrijf , bovendien ging het er gemoedelijk aan toe Ik voelde me er helemaal op m\'n gemak Echter die gemoedelijkheid sloeg daar op een gegeven moment plotseling om in een keiharde zakelijke bejegening die ik niet had verwacht

laat ik maar eens melden dat ik sinds de verhuizing in 2006 uit ede naar arnhem bij kees en zijn team klant (sinds 1999) ben gebleven omdat ik het prima naar mijn zin heb. kleinschaligheid is een groot goed! nooit te klagen, kees cs staan altijd deskundig voor me klaar.

prima garage,prettige pesoonlijke bediening, proberen je altijd te helpen, zelfs op zaterdagmiddag

Het is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf,geeft eerlijk advies waar je wat aan hebt.

goede service en kwaliteit

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Altijd volgens afspraak, meedenken, ontzorgen zijn zaken die ik bij dit bedrijf herken. Het is in mijn ogen kleinschalig en men KENT de klant. Daarnaast is het in mijn beleving een goed prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben er in de jaren al verschillende auto\'s gekocht en in onderhoud gehouden.

Prima ervaringen en zeer betrouwbaar. Weet ook andere bedrijven in te schakelen als dat nodig is.

Onze auto gekocht en nu daar in onderhoud. Mijn ouders gaan hier al jaren heen en zijn ook heel erg tevreden. Het is een heel prettig bedrijf! Vriendelijke mensen, erg behulpzaam en altijd tijd! Niet te groot en commercieel, ze weten wie je bent en welke auto je rijdt.

Dit bedrijf is betrouwbaar en attent, met plezier kom ik er al zolang als kees het bestuurd.

Al jaren klant bij deze garage geweldige service vriendelijkheid en kennis van zaken een topper Piet Schagen Rhenen

Dit is een prettig bedrijf om naar toe te gaan. Staan altijd voor je klaar en geven goede service

erg klantgericht ingesteld, goede dienstverlening en service, al vele jaren een uiterst tevreden klant bij Kees en zijn mensen.

klant vanaf de start van het bedrijf

Een bedrijf waar je altijd met een vraag terecht kunt en waar je als het mogelijk is direct wordt geholpen. Opgemerkt zij dat de benadering altijd vriendelijk is. Tevens is er sprake van een goede prijs/kwaliteit verhouding.