Heb een Audi A1 gekocht! Super geholpen en te woord gestaan. Service is heel goed.alles verliep vlot en niets was te veel. Kom gerust een paar keer komen om proefrit te maken. Ook goede inruilprijs gehad. En het rijklaar maken ging ook vlot! Bedankt Ralph en Marc!

Heel erg tevreden over onze ervaring met dit bedrijf

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf, zowel in de communicatie, de service alsmede met de prijs- en inruilwaarde die we kregen. We kwamen voor een wat ruimere auto, liefst een Audi. We konden moeilijk kiezen uit een aantal verschillende mooie modellen die er stonden. Ook hierin werden wij op een no-nonsense en niet opdringerige manier geholpen; we mochten verschillende proefritten maken met verschillende auto's en we zijn nu enorm blij met onze mooie A5.

Goede en adequate service, aanbevelingswaardig

Zeer goed advies gekregen , uiteindelijk n BMW 3 Gt GT aangeschaft. Heren dank voor alles!

On proffessioneel

Nooit mondeling afspreken met de verkoper. Hij dringt je de auto te gaan kopen. Erg onprofessioneel.

Geweldig hoog serviceniveau

Wij hebben tot grote tevredenheid een Porsche Cayenne gekocht. Bij binnenkomst wordt je direct al hartelijk ontvangen. Heerlijk joviale kerels met gevoel voor humor die een bewuste keuze maken voor bepaalde merken en ook staan voor kwaliteit. Afspraken zijn ook daadwerkelijk afspraken, dat wordt steeds zeldzamer in de autobranche, helaas. Wij zouden iedereen die een kwalitatief goede auto zoekt, aanraden om deze hier aan te schaffen. Ondanks dat wij niet “ om de hoek” wonen hebben ze er vast en zeker een klant bij ;-)

Super service

Wij hebben de bmw x4 gehaald met inruil. Omdat wij van ver komen konden wij zelfs na sluitingstijd nog bij ze terecht. Mooie inruilprijs, snel en persoonlijk contact. Super tevreden!

We gingen heen voor een A4, maar er staan zoveel mooie auto\'s dat we uiteindelijk op een Q5 uitkwamen. Fijn geholpen en de heren hebben humor. Wij komen zelf uit Beverwijk en ze staan er om bekend dat je hier de mooiere 2e hands koopt voor een goede prijs.

Mooie en verschillende occassions maar vooral goeie autos! Prijs/kwaliteit is ook goed! Vriendelijkheid/goeie service/garantie staan ook hoog in het vaandel bij Drent & Kloek! Conclusie: erg blij met mijn aankoop, mijn auto lijkt wel nieuw! Een echte aanrader!

Zeer net en professioneel bedrijf. Een goede service en alles conform de afspraken. Lekkere koffie aanwezig! Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop ze mijn prachtige nieuwe auto hebben afgeleverd en het bedrag wat ze hebben gegeven voor mijn oude auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Voelde als thuiskomen. Er werd ruim de tijd genomen om ons te helpen. I.v.m. lengte op zoek naar een auto die goed zou passen. Vele auto\'s gepast en uiteindelijk bij een 2e bezoek een audi Q5 gekocht. Kleine reparatie werd 2 weken later ook nog even netjes uitgevoerd.

Ontzettend gastvrij ontvangen en zeer prettige onderhandeling bij het inruilen van onze auto en aankoop van de Mini Countryman. Auto meer dan keurig afgeleverd en goede service. Zeer tevreden en echt een aanrader!!

Een no nonsens bedrijf die doen wat ze beloven. Een mooie auto aangeschaft voor een mooie prijs. Ook de inruilwaarde van onze oude auto was naar volle tevredenheid. Bij aflevering nog een mooie set winterbanden erbij gekregen op hele mooie velgen. Zelfs de koffie was goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Inmiddels is het probleem opgelost! Zat in de post.

Vandaag mijn MB E estate opgehaald bij Drent en Kloek. Super geregeld, netjes onderhouden en met een brede glimlach genietend achter het stuur terug naar huis. Op de motorkap het uitzicht op de ster, een Zwitersleven gevoel. Heren bedankt

2 sterren: slechter dan verwacht

Helaas een iets mindere ervaring mbt tot nakomen afspraken.

Wij kwamen kijken voor een BMW 3 serie Touring automaat. De auto stond in de showroom maar werd meteen voor ons naar buiten gereden zodat we de auto goed konden bekijken en er een proefrit mee konden maken. Ontvangst was prettig en ongedwongen. De auto reed geweldig, maar toch wilde we graag nog wat bedenktijd. Na een aantal dagen toch weer contact gezocht met Ralph en gevraagd naar een 2e proefrit. Dit was geen probleem de BMW stond netjes voor ons klaar toen we aankwamen. De inruilwaarde die wij voor onze huidige auto kregen was zeer redelijk. We wilde graag nog een trekhaak onder de BMW, dit was geen probleem en werd mee genomen in de onderhandeling, de deal was rond. Wij hebben wel gekozen voor de Bovag garantie. Helaas hebben we wel wat langer moeten wachten tot de auto klaar was, dit door drukte en wat extra werk dat tijdens de grote beurt naar voren kwam. Nog geen ervaring met de Bovag garantie, maar Ralph beloofde ons na aflevering van de auto dat als er iets was hij dit voor ons netjes zou oplossen. Toch fijn dat dit nog even verteld word als je weg rijd. Conclusie, een prima bedrijf waar je een mooie auto naar wens kunt aanschaffen. Met vriendelijke groet, Jeroen en Lisanne.

Ons gezin heeft alle drie een auto bij dit bedrijf gekocht vriendelijk geholpen en een hele goede service zowel verkoop als garage top.

We gingen voor een Audi Avant maar die was net verkocht. Ralph Kloek attendeerde ons op een zwarte A4 sedan waar de rugleuning achter van naar beneden kon zodat je een grotere laadvloer hebt.De auto zag er perfect uit en we waren gelijk verkocht.We hebben onze Golf ingeruild waar we niet aan kunnen wennen.Eens een Audi altijd een Audi.We zijn perfect geholpen en alles is volgens afspraak gegaan.

Goede garage, wij zijn fijn geholpen. We hebben nu een gezinsauto voor een prima prijs, en kregen een goede inruilprijs voor onze auto. Goede service, kregen zelfs meer service dan verwacht. Wij kunnen veilig de weg op, en voor onderhoud komen wij hier zeker terug.

Mooie auto aangeschaft. Ten aanzien van de auto waren er wat aandachtspunten. Dit heeft de verkoper (Ralph) na de aflevering prima opgelost. Kreeg voor mijn auto een goeie inruilprijs. Heb de auto uiteindelijk met een fijn gevoel aangeschaft.

Goede service, komen hun afspraken na.

Fijne garage. Ontspannen verkopers. Gingen kijken voor een audi a6. Maar verliefd geworden op de a5. Door de ontspannen sfeer de ruimte en tijd die wij kregen met de auto, de auto gekocht. Ook een zeer goede inruil gekregen wat ook zeker mee gespeeld heeft om ervoor te gaan. Komen zeker weer eens terug

En top bedrijf met en zeer simpatike auto verkoper en de selekie autos zijn van en goede kwalietiet ik ben zeervzeer trevreeden

Mijn Audi A4 was toe aan een kleinen onderhoudsbeurt. maar de dealer waar ik de auto gekocht heb zit op zo 180kilometer afstand dus vroeg ik aan een vriend of hij een goed bedrijf in de buurt wist. Zo ben ik bij Drent & Kloek terecht gekomen. Ik heb contact op genomen met 1 van de monteurs en de zelfde week kon ik terecht. Bij aankomst vriendelijk geholpen en mocht gewoon bij de auto wachten of in de wacht kamer ik heb erg gelachen in de werk plaats en kon rustig alles vragen over mijn auto en kreeg goeie informatie, ik had een aantal kleinen dingetjes zoals wat krassen en in me dashboard een stuk dat los zat. Deze problemen hoorde niet bij de beurt maar toch werd hier na gekeken en opgelost zonder extra koste of moeite. Niks te klagen! Maar ik bedoel ik ben Nederlands dus kan nooit goedkoop genoeg!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Schouwenaarsstraat 1