Prachtige garage en goede service

De gemaakte afspraken bij aankoop zijn alle nagekomen en een deskundige verkoper ,waar we zeer tevreden over zijn ! Een aanrader voor prima automobielen! En een goede service garage!

Vriendelijk maar wel 2 punten v aandacht

De auto was 50% opgeladen,beetje jammer.Aangezien wij uit Brabant komen.Dus best spannend de laatste kilometers naar huis.Tevens was de ruitenwisser vloeistof bijna leeg.

Beste, Helaas kunnen we in het nieuwe pand alleen nog maar 220 laden. Ik heb mijn best gedaan de auto zoveel mogelijk op te laden. Eind van de maand word er een laadpaal geplaatst en kunnen we dit beter organiseren. Ik wens je veel veilige kilometers toe en tot ziens! Met vriendelijke groet, Milan de Kort Autobedrijf Drent & Kloek

Auto voor service beurt + apk

Prima gedaan en zeer tevreden met de gedane werkzaamheden

Bedankt voor de review Martin. Tot de volgende keer.

Uitstekende service!

Onlangs een Audi A5 cabriolet gekocht bij Ralph. Wat gedaan moest worden, was bij aflevering netjes gedaan. Dank jullie wel Ralph en Milan. Superblij met de Audi!

Super snel en eerlijk alles geregeld!

Mijn 'oude' auto Skoda Superb voor een nette prijs ingeruild voor een hele mooie BMW GT 3 M-line. Wat een geweldige ervaring. Gelijk de Motor en Versnellingsbak laten tunen met garantie. En daar krijg je zoveel rijgenot voor terug. Ralph bedankt! Met vriendelijke groet, (een tevreden klant ;-) Dave

Plezierig zaken doen. Open, fair en doorpakken

Enkele jaren geleden hebben wij bij Drent en Kloek een auto gekocht. Toen hebben we ook een auto ingeruild. Recent kregen wij een lease auto en wilde we onze eigen auto verkopen. Korte lijnen, eerlijke pricing en snelle afhandeling - en daarbij zeer plezierig in omgang. Kortom tot twee keer toe zeer tevreden!

prachtige auto en geweldige service

Ik heb inmiddels mijn derde BMW gekocht bij dit autobedrijf en dat wil wel wat zeggen! In de afgelopen 10 jaar ben ik diep onder de indruk geraakt van de geleverde service van zowel de wekplaats ( dank Marco) en de eigenaar Ralph. Sinds een paar dagen ben ik de trotse eigenaar van een BMW 530 x-drive touring; en kreeg ik een goed inruilvoorstel voor mijn "oude" 5- serie touring.

Alle afspraken binnen hun macht nagekomen. Service ook top. Garantie werk correct uitgevoerd! Ralph, Marco en andere collega's "ga zo door" Bedankt

Uitstekende kwaliteit-prijs verhouding

Mooie BMW gezien in Beverwijk. Gebeld en telefonisch al onderhandeld na het sturen van foto's. Afgereisd vanuit Friesland en een goede inruilprijs gekregen. Trekhaak uitstekend gemonteerd. Drent en Kloek hebben mooie en goede auto's en zijn deskundig. Vertrouwd adres en correcte aflevering.

Transparant en uitstekende service

Wij hebben na het bezichtigen van onze nieuwe auto deze uiteindelijk bij Drent & Kloek aangeschaft. Alle afspraken zijn nagekomen met zelfs extra services die zij zonder extra vergoeding uit zichzelf hebben aangeboden en uitgevoerd. Dat getuigt wat ons betreft van de klant niet alleen in woord maar ook in daad hoog in het vaandel hebben. Kortom wij zijn erg tevreden over de aankoop maar ook over de service!

Snel en netjes geregeld

Op zaterdag ochtend binnen gestapt. 2 uur later na een test rit in principe een auto gekocht. Alleen deze wilde wel graag op tijd hebben omdat we aanstaande vrijdag op vakantie gingen. Dit was geen probleem vertelde de Hr Kloek. Wat moest er nog gebeuren. APK, Trekhaak montage en een chip tuning. Dit heeft hij ook inderdaad netjes geregeld. Dus konden wij hem de woensdag avond(ruim op tijd) ophalen. Prima geholpen snelle service. Bedankt.

Buiten gewoon goed

Zeer leuke ervaring , de sale de afwikkeling en service . Wat een mooie auto’s allemaal en uniek. Ik was al meteen overstag dat ik de Audi a5 zag staan . De verkoper was zo vrij en vriendelijk ,dat ik er in mocht zitten en zelfs in mocht rijden . Hij moest wel alle auto’s naar buiten rijden voordat ik de test rit kon maken , mijn complimenten aan de zaak ik ben buitengewoon goed geholpen en heb nu heel veel plezier van de auto!

Even de kat uit de boom kijken, na goede koffie en prettig gesprek, top

Ik kocht een BMW 325i touring, hele mooie auto voor niet te veel geld. Wij zijn super blij met de auto, dit komt mede door de prettige verkoop van de eigenaar zelf. Zonder dat ik er om gevraagd had werd de auto afgeleverd met nieuwe APK terwijl er nog voor krap een half jaar APK op zat. Dit gaf mij veel vertrouwen in de verkoop. De aandacht die besteed werd vanuit de werkplaats op vragen die ik had gesteld was ook heel prettig. Ik had over de hele verkoop een prettig gevoel.

Je kan blind een auto kopen bij Drent en kloek .Topbedrijf

Ze zijn heel oprecht en eerlijk en verkopen echt goede auto's. Heb pas een x4 gekocht geweldige auto .hiervoor een BMW 325 touring gehad kwam ook bij Drent en kloek vandaan ,veel plezier van gehad en ook een top auto heeft me nooit laten zitten en probleem loos door de keuring elk jaar maar wel zijn onderhoud gehad. Heb 10 jaar met plezier gereden maar het werd tijd voor iets anders . Als een auto van jouw keuze er bij staat moet je snel zijn bij dit bedrijf zijn echt zo verkocht .

Prima contact; een man, een man, een woord, een woord!

We hebben begin december 2020 een BMW X1 gekocht bij Drent & Kloek. Was een prettige kennismaking en een proefrit was zo geregeld. Tevens wilden ze een redelijke prijs geven voor onze 2 inruilauto's en we konden goeie afspraken maken over aflevering en wat after-sales-service. Was een prettig koopproces. En 2 maanden later nog steeds tevreden met de aankoop.

Service zoals je hoopt maar zelden krijgt

De service zoals bij dit bedrijf kom je niet vaak meer tegen. Prettig contact, nemen en gunnen de tijd voor je, niet pushy. Uiteindelijk een prachtige Passat Variant GTE gekocht voor een mooie prijs. Bij vragen na de verkoop verlenen ze dezelfde service. Ze namen zelfs de tijd om te helpen met een velgen wissel. Een dikke pluim voor dit bedrijf en Ralph in het bijzonder! Groeten, de man van de mevrouw met de slippers

Super service

Super aardige mensen . Mijn auto met mooie prijs ingeruild. Zonder enkele problemen proefriet gereden . Heel betrouwbare mensen. Heb Audi Q3 s-line aangeschaft . Super auto .

Direct een vertrouwde klik!

Mijn auto tegen een hele mooie en scherpe prijs kunnen inruilen. Contact was soepel, snel en zonder poespas werden er goede en duidelijke afspraken gemaakt om uiteindelijk een goede deal te sluiten. Ralph, dank voor je goede service en voor de heerlijke koffie. JIj gaat me nog wel een keer zien!

Top!!!

Gisteren heb ik mijn nieuwe 2e hands auto opgehaald na inruil van mijn oude auto. Deze inruiler heb ik een aantal jaren geleden ook bij dit bedrijf gekocht. Sterker nog; het is inmiddels al mijn vierde auto welke ik achtereenvolgens hier heb aangeschaft. Dit zegt genoeg over mijn tevredenheid over dit bedrijf. Prima auto's, (inruil-)prijzen en service. Tot over een paar jaar voor de volgende auto!!!!

Fijne zaak

Zeer fijne zaak , speciaal als je van snel schakelen houd. Mooie auto’s voor de juiste prijs met een goede inruilprijs.

Een Passat GTE aangeschaft. Prima onderhouden en mooie auto. In vergelijking met andere garages ook nog eens voor een mooie prijs en ook heel tevreden over de inruilprijs van mijn oude auto. Tel daar de fijne en snelle service en de lekkere koffie bij op en he je weet waarom Drent en Kloek een aanrader is.

Vriendelijk bejegend, perfect geholpen.

Vlak voor de jaarwisseling een auto gekocht. Een auto die ik al lang graag wilde. Proefrit beviel. De sfeer bij D&K ook. Het aanvankelijke plezier verdween helaas vrij snel. De auto bleek wat kuren te hebben. Niets ernstigs, niets verwijtbaars, maar toch, de lol was er wat af. Dat is door D&K gezien en voortvarend opgepakt. Zonder gezeur, voorbeeldig opgelost. Rijd nu alsnog vrolijk en probleemloos rond in een auto die ik al lang graag wilde.

Goeie service en klantvriendelijk

Niet elke week koop ik een andere auto en daarom des te prettiger als het aankoopproces op basis van wederzijds vertrouwen verloopt, zoals nu het geval was bij Drent en Kloek. Ralph en Marc dank voor jullie vriendelijkheid, medewerking, goede literatuurgesprekken (ja, bij een autodealer!) en verleende service; dank ook aan monteurs Marco en Mustafa voor de extra technische informatie. Ik ben heel erg blij met mijn 'nieuwe' Mini Cooper en beveel Drent en Kloek van harte aan.

Uitstekend!

Blindelings een Lexus GS300h gekocht. Na goed gesprek over telefoon en een geweldige inruil prijs voor mijn auto was de deal zonder elkaar auto’s te zien meteen gesloten. Auto opgehaald, mijne daar gelaten, alles goed gegaan. Onderweg na huis 2 kleine dingen opgemerkt maar word door de garage na het weekend opgelost! Top zaak! Bedankt Drent & Kloek!

Heb een Audi A1 gekocht! Super geholpen en te woord gestaan. Service is heel goed.alles verliep vlot en niets was te veel. Kom gerust een paar keer komen om proefrit te maken. Ook goede inruilprijs gehad. En het rijklaar maken ging ook vlot! Bedankt Ralph en Marc!

Schouwenaarsstraat 1 1945SW Beverwijk