Goede en snelle afwikkeling van de auto koop

buitengewoon plezierig bedrijf

zéér klantvriendelijk zéér behulpzaam en zéér vakkundig.

Top bedrijf

Mooie auto’s staan voor een leuke prijs bedankt Milan en tot snel weer

Snel, goed en tevreden

Milan heeft snel, goed en naar ons tevredenheid gehandeld

Fijne auto gekocht

We zijn prettig geholpen door Milan. De sfeer in dit familiebedrijf is prima. Ze vertellen het eerlijke verhaal, zonder typische verkooppraatjes. Aanrader!

Prima geholpen weer.

Andere naam zelfde service. Prima geholpen weer!

zeer vakkundig bedrijf

Voor onderhoud, APK en reparaties aan mijn auto's ga ik al jaren naar Drent en Kloek. Prima service en ze komen hun afspraken altijd na. Het team van monteurs is heel kundig en ook lastige reparaties worden perfect uitgevoerd. De communicatie is ook heel duidelijk. Mensen zijn ook heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ik vind het een topbedrijf en kan het zeker aanbevelen !

Nvt

Goed bereikbaar en snelle service.

Na de verhuizing goed te bereiken. Afspraak voor de APK was snel gemaakt en netjes afgehandeld.

Prima bedrijf .

Onlangs een auto gekocht. Prima service en afhandeling. Milan en team, ik wens jullie veel succes, in de nieuwe vestiging

Top!!

Top locatie en zeer vriendelijk allemaal, bovenal kennis van zaken alle vragen worden netjes beantwoord. Voorraad occasions is ook top en zijn allen netjes voor de verkoop.

Klantvriendelijk met uitstekende en sneller service

Onlangs bij Milan een auto gekocht. Vriendelijk, vertrouwd, netjes en snel geholpen. Maandag ochtend de auto gekocht en kon hem in de avond al ophalen! Een adres waar ik zelf zeker nog eens terug kom en anderen op zal wijzen. Heel erg blij met de aankoop. Milan ga zo door!

Volledig transparant en eerlijk bedrijf

Goed geholpen en van eerlijke informatie voorzien. Kan ik zeker aanraden.

Vlotte en vakkundige reparatie van voorlicht

Na een telefoontje van mij over een niet functionerende linker voorlamp kon ik gelijk langs komen. Gelukkig waren er lampen voor mijn Audi Q5 voorradig. Na een half uurtje en een kopje koffie met de vroegere baas was het voor elkaar en stond de auto weer voor mij klaar.

Milan topper

Onlangs een Audi gekocht. Milan is heel erg vriendelijk en attent. Denkt mee en doet nergens moeilijk over. Auto netjes afgeleverd zoals besproken. Dit soort autobedrijven kom je bijna niet meer tegen. Ga zo door Milan. Klasse

Fijn bedrijf!

Word altijd meteen geholpen, fijne mensen !

Prettige sfeer, toegankelijk en kundig

Vriendelijk, kundig personeel, zonder ‘poeha’. Goed advies, snel en behulpzaam en ik heb het gevoel dat er geen onnodige kosten gemaakt worden.

Geweldige service

Heel fijn gevoel om auto hier in service te hebben.

Weer heel goed ,snel en professioneel eholpen

Zoals gewoonlijk bij jullie weer goed geholpen

Prima jong bedrijf.

Jonge gasten die hard werken en eerlijk zijn. Goede ervaring mee!

Snelle goede service

Jong team op de lokatie Rijksstraatweg. Expertise in nieuw segment auto s. Ook voor reparatie. Werd snel en vakkundig geholpen bij storing en defect aan mijn BMW X1. Goede service als klant van voormalig autobedrijf van Mathijs van Baalen. Milan bedankt en succes.

Prachtige garage en goede service

De gemaakte afspraken bij aankoop zijn alle nagekomen en een deskundige verkoper ,waar we zeer tevreden over zijn ! Een aanrader voor prima automobielen! En een goede service garage!

Vriendelijk maar wel 2 punten v aandacht

De auto was 50% opgeladen,beetje jammer.Aangezien wij uit Brabant komen.Dus best spannend de laatste kilometers naar huis.Tevens was de ruitenwisser vloeistof bijna leeg.

Beste, Helaas kunnen we in het nieuwe pand alleen nog maar 220 laden. Ik heb mijn best gedaan de auto zoveel mogelijk op te laden. Eind van de maand word er een laadpaal geplaatst en kunnen we dit beter organiseren. Ik wens je veel veilige kilometers toe en tot ziens! Met vriendelijke groet, Milan de Kort Autobedrijf Drent & Kloek

Auto voor service beurt + apk

Prima gedaan en zeer tevreden met de gedane werkzaamheden

Bedankt voor de review Martin. Tot de volgende keer.

Uitstekende service!

Onlangs een Audi A5 cabriolet gekocht bij Ralph. Wat gedaan moest worden, was bij aflevering netjes gedaan. Dank jullie wel Ralph en Milan. Superblij met de Audi!