Net voor onze vakantie een probleempje met onze bij Ruud in 2016 aangeschafte Renault Scenic. Betrof een voorschade, zeer waarschijnlijk veroorzaakt door een doorrijder. De Renault-dealer rook geld, kwam met een langdurig plan inclusief schade-expert enz. Ik vertrouwde het niet helemaal en belde Ruud. Kon binnen een paar dagen terecht. Eerst uiteraard koffie. Daarna binnen een uur de Scenic weer mee terug naar huis en als herboren. Autorijden is nu eenmaal niet goedkoop. Daar zorgt onder andere als eerste onze overheid wel voor. Maar naar de juiste bedrijven gaan die net zoveel verstand hebben van auto\'s, waar men je nog herkent en bij de voornaam noemt en je geen poot uitdraait, kan het financieel wel dragelijker maken.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Via Autotrack en goede beoordelingen bij Ruud van Mensvoort in Maarheeze terecht gekomen. Na eerst een proefrit te hebben gemaakt en daarna onder het genot van een kopje koffie was het zo geregeld. De andere dag konden we de auto al ophalen volgens afspraak. Ruud, een man zonder poespas en recht Door zee waar je je meteen bij thuis voelt. Ruud en medewerker nogmaals bedankt voor de fijne ontvangst en service.

Persoonlijke benadering door klein team. Prettige onderhandeling, goede service en eerlijke afspraken. Aanbeveling om deze garage te bezoeken.

Kwam met toeval bij autobedrijf Ruud v Mensvoort terecht via marktplaats. Heb hier een Volvo V50 gekocht en moet zeggen heel goed gehandeld en behandeld door verkoper Ferry en Ruud. Achteraf zag ik dat rechter koplamp niet in orde was, zonder problemen nieuwe er in. Jongens bedankt en als we nog eens een andere auto kopen. Kan het zomaar weer een auto van Ruud van mensvoort zijn

Afspraken perfect nagekomen. Goede prijs, correcte voorlichting.

Nette zaak met vriendelijke eigenaar. Goed om zaken mee te doen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super geholpen. No nonsense mentaliteit en zeer klantvriendelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik reed echt met een big smile weg met mijn aankoop. Enerzijds door de auto maar ook door de wijze waarop ik geholpen en te woord gestaan werd.

Mooie auto gekocht(berlingo), na de eerste week ben ik er nog steeds blij mee. Ben netjes en correct geholpen, altijd moeilijk om te zeggen of iets de juiste prijs heeft met inruil eigen auto. Maar als de auto geen verborgen gebreken heeft dan ben ik zeer tevreden.

Erg klant vriendelijke

• Service N.v.t.

Zeer behulpzaam bij de interesse in de aankoop van een auto bij Autobedrijf van Mensvoort. Snelle afhandeling van zaken en laat de klant zich welkom voelen. Hier kom ik zeker terug voor APK\'s en onderhoud aan mijn aangeschafte auto!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima bedrijf. Aanrader. Top.

Wij waren op zoek naar een andere auto en kwamen via internet hier terecht. We zijn fijn geholpen gewoon lekker normaal niet moeilijk doen, maar gewoon dit is het. fijn geholpen en lekker klant vriendelijk en berijd met je mee te denken.

Sinds Ruud in 1995 in Maarheeze met zijn autobedrijf is gestart ben ik al klant bij hem. De eerste 15 jaar reed ik nog zakelijk en heb ik altijd prima jonge auto\'s bij hem gekocht, waar ik eigenlijk nooit echt pech mee heb gehad. Als er eens iets was stond hij altijd meteen voor me klaar. Ook met de auto\'s van mijn vrouw, 100% service ! Mijn laatste zakelijke auto, een Volvo V70 station, gaar er nu, 13 jaar oud met 326.000 km. uit omdat ik door omstandigheden een Volkswagenbus moest gaan rijden. Ik had een hele mooie gevonden in Nrd.Holland en heb Ruud gevraagd met die garage te onderhandelen zodat ik hem bij hem in de garantie, service en onderhoud zou kunnen hebben. Dat lukte ! We zijn samen naar Hoorn gereden, prachtige bus, en in 2 auto\'s weer terug naar Maarheeze. Dat geeft weer een gerust gevoel !!!

Onlangs een Audi A3 gekocht bij deze garage. Het contact was zeer prettig en niet opdringerig. Na de aankoop bleken nog 2 reparaties nodig te zijn. Deze werden snel uitgevoerd en zonder extra kosten. Een uitstekende garage. We komen in de toekomst zeker terug!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Via de e-mail auto gekocht (zonder deze te zien) en ingeruild op basis van wederzijds vertrouwen (zoals ik dat al vaker heb gedaan). Ik stel het vertrouwen van Ruud in mij op prijs, zonder dat wij elkaar kennen. Daar hou ik van. Dan doe ik graag zaken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na aankoop van een andere auto deed de airco het niet. Garage verzocht me om terug te komen om dit te verhelpen. Dat was gebeurt. Na een tijd deed de airco het wederom niet, lekkage, en wederom werd ik prima geholpen en de airco werd gerepareerd. Service, afspraak en een leenauto. Wederom prima geholpen door Autobedrijf Ruud van Mensvoort. Een aanrader! Gr. Charl Broere

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ze bestaan dus werkelijk nog, de betrouwbare autobedrijven! Probeer in de autobranche maar eens bedrijven te vinden waar het niet alleen om geld gaat maar waar men als klant ook serieus wordt genomen, aandacht krijgt en service krijgt. Wel, wij hebben \'m gevinden! Voor ons dan ook meer dan de moeite waard om vanuit Breda naar Maarheeze te rijden waar de koffie steeds klaar staat en wij steeds keurig worden geholpen.

Stationsstraat 51

6026CT Maarheeze