Dit bedrijf weet waar ze mee bezig zijn de 2de wagen hier gekocht .echt een aanrader van de bovenste plank!!

Geweldige ervaring met dit bedrijf.

Goeie service, eerlijke prijs

Mooi aanbod van veelal jong gebruikte auto\'s, waar klant nog klant is en persoonlijke benadering, van eigenaar Ruud, maar ook dochter, vriendin enz. Blij met mijn aangeschafte BMW.

Top bedrijf echt een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ben in mijn hele autorijdend leven nog nooit zo netjes geholpen zelfs nu mijn 3maanden garantie omzijn zegt Ruud gewoon als je nog iets hebt aan je auto gewoon langs komen en het wordt opgelost.Dat is tenminste service!!!👍👍👍

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettige in de omgang en goede service. Verstaan hun vaak en zijn klant gericht je krijgt de aandacht die je verwacht als klant!

Klantvriendelijke bediening ,rustig en positieve instelling. Een man een man een woord een woord. Dit is een bedrijf dat er niet op uit is je euro s uit de zak te kloppen.We hebben onlangs een zo goed als nieuwe auto gekocht en zijn zeer tevreden over de afhandeling en service.

Zeer goede ervaring

Zeer vriendelijk en verstaan hun vak mvg Jos

Plezierig contact met duidelijke afspraken.

Een Renault Megane RS een maand geleden gekocht. Heel blij met de auto. Communicatie met beide heren verloopt goed. Eerlijke verkoop, wat ik altijd fijn vind. Na aankoop paar kleine mankementen maar dit wordt meteen voor je opgelost. Ruud en Ferry staan je netjes te woord en kijken naar oplossingen. Momenteel nog een mogelijk \'versnellingsbakprobleem\', maar je belt gewoon op en je kan daarheen gaan en gaan ze het voor je bekijken. Ik als autoliefhebber heb er een goed gevoel bij en zou graag nog eens een auto daar kopen.

Ruud is net als een dokter zonder scanapparatuur hij ziet in 9 van de 10 gevallen wat er mis is met de wagen. Erg prettig bedrijf met een snelle service.

Wij vinden dit bedrijf betrouwbaar en klantvriendelijk. Prima.

Zeer tevreden met dit bedrijf! Al geruime tijd onze (aldaar aangeschafte) Renault Scenic bij hen in onderhoud. Betaalbaar autorijden voor een prima prijs! Daarom er voor gekozen om ook onze \'stadsauto\' (een Opel Agila) voor onderhoud bij Ruud te brengen. Dat betekent niet alleen een besparing van 100% in euro\'s met eenzelfde beurt bij de Opel-dealer, het is een stuk makkelijker plannen en zeker een stuk gezelliger. Daarnaast bleek dat bij de laatste beurt bij de Opel-dealer in Breda de aftapplug van de olie onvoldoende was vastgedraaid en daar dus een lekkage zat. Dat had dus een stuk onprettiger af kunnen lopen.. Ik kan oprecht niet anders dan iedere autobezitter, die financieel bewust is, aanbevelen naar Ruud van Mensvoort en zijn prettige en bekwame monteurs te gaan. Vanuit Breda steeds weer een stukje rijden, maar het is het dik waard!

prima bedrijf. betrouwbaar is mijn ervaring. ik heb er een auto gekocht zonder dat ik hem gezien had en hetgeen Ruud mij verteld had klopte gewoon.

Op 3 januari 2017 heb ik mijn Mazda CX5 opgehaald en het afgelopen jaar met veel plezier in gereden. In december 2017 ontdekte mijn garage bij de APK keuring een probleem met de koplamp. De auto werd goedgekeurd voor APK , maar ik wilde het toch oplossen. Ik belde met autobedrijf Ruud van Mensvoort. Ik heb het probleem voorgelegd en kon ik 5 januari 2018 een nieuwe koplamp ophalen die geheel gratis werd geleverd en gemonteerd. Top afgewerkt! Hartelijk dank voor deze service!!

• Reden bezoek Andere reden

Ik werd prettig geholpen. Voel me, als nieuwe klant zijnde, zeer gewaardeerd. Geen flauwekul maar goede informatie over auto, vervolg van het aankooptraject en voorwaarden. En dat alles in een zeer gemoedelijke sfeer

• Service N.v.t.

Klantvriendelijk en goede service.

Super service! Had wat problemen met het ACC systeem van mijn pas gekochte golf 7. Omdat ik 145km verderop woon van Ruud van Mensvoort heb ik mijn Golf 7 bij de VW dealer gebracht. Alle kosten (+/- €700!!) nam Ruud helemaal voor zijn eigen rekening. Gewoon klasse! Ik beveel iedereen Ruud van Mensvoort aan want hier weet je dat je een goeie auto koopt en mocht er iets zijn is Ruud bereid om heel ver te gaan voor zijn klant.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima, vriendelijk, heel goed geholpen, duidelijke afspraken en die ook worden nagekomen.

Betrouwbaar bedrijf. Prima kwaliteit. Komt afspraken uitstekend na. Prettig om Aken mee te doen

• Service N.v.t.

Stationsstraat 51 6026CT Maarheeze