Alles geregeld zo als het hoort

Gewoon goed

Vriendelijk en betrouwbaar

Wij hebben 2x een auto bij Ruud.v.Mensvoort gekocht en zijn zeer tevreden.

Super goede service en prettige sfeer en top auto's

We hebben net voor de zomer onze auto gekocht, de vakantie zat er tussen dus de trekhaak moest na de vakantie worden bevestigd. Ruud is zeer integer en een prettig persoon om je auto te kopen, komt afspraken na, is gewoon een no nonsens man, alles was keurig geregeld, dus onze volgende auto gaan we weer bij Ruud kopen!

Service

Ruud staat altijd klaar en zorgt ervoor dat ik op tijd op mijn werk ben. Leen-auto geen probleem maar ook reparaties worden snel en goed uitgevoerd. Bedankt Ruud voor toch al weer 15 jaar zorgen dat ik altijd een auto heb die tiptop in orde is Thea

Top bedrijf

Het Corona overkwam ons helaas. Hierdoor kon ik de Suzuki vitara niet afnemen. Ruud was bereidt om deze auto voor mij te reserveren zodat ik niet verder hoefde te kijken in Nederland. Had ook weinig zin want deze bak was gewoon super dik. Nu eindelijk van de turbo en automaat. Super strakke bak voor goede prijs, bedankt Ruud en sterkte met je bedrijf

Top bedrijf

Mini Countryman Grijs gekocht zeer gastvrij ontvangen en Ruud wat een fijne vent weet waar die over praat geen verkoop praatje gewoon recht door zee en eerlijk harstikke bedankt voor de goede service

goed en net autobedrijf

vriendelijke ontvangst en goede uitleg over gekochte occasion

nette behandeling, goede ontvangst

Prettig zaken gedaan, geen bla bla verhalen.

Teleurstellend

Auto geleverd zonder onderhoudsboekje, zonder pomp/reservewiel instructieboekje in het Duits. Herhaalde klachten over auto niet naar tevredenheid opgelost.

Prima geholpen en voldoende informatie gekregen over de nieuwe aankoop .. hoop dat dit wederzijds is

Vriendelijk, correct en netjes geholpen

Zie regel hierboven

Prettige manier van zaken doen.

Open en eerlijk geholpen. Ik ga genieten van mijn nieuwe auto !

Prettig in alle facetten

Mooie auto’s tegen een redelijke prijs. Afspraak is echt afspraak. Heel tevreden over Ruud.

Fijn bedrijf om een auto te kopen, zeer netjes en goed behandeld.

Auto gekocht en andere auto ingeruild. Fijn geholpen door Ruud van Mensvoort. Keurig en net bedrijf !

alles was goed voor elkaar. en vooral de koffie stond klaar,

vriendelijk,correct,en erg behulpzaam

In een woord geweldig. Enthousiasme van de koper wordt gewaardeerd. Beetje uit de buurt.......

Direct goed, duidelijk en vriendelijk telefonisch contact met Ruud ivm de interesse in een VW Golf Variant. Na een drietal telefoontjes naar Maarheeze gegaan en na een goed gesprek de aankoop verricht. Zeer tevreden over de auto en over de fijne contacten met Ruud. Verder (vooralsnog:) zeer tevreden over de auto.

Reden bezoek: Aanschaf van bijna nieuwe gebruikte auto (7000 Km.). Ervaring: Wij hadden direct al een goed gevoel i.v.m. het werkplaatsbezoek en de betrouwbaarheid van de heer Ruud van Mensvoort. Een goed gesprek met hem gehad en hij was zelfs bereid om ons op Carnavalsmaandag te laten komen kijken, ondanks dat ze gesloten waren. Verder hebben we geen uitgesproken mening. Wel heeft hij een uitgesproken nette en opgeruimde Autogarage. We hebben een fijne auto gekocht en de tijd zal het leren of alles blijft zoals het nu is, maar gezien de vele lovende reacties, ook uit eigen woonplaats, zal dat naar verwachting best goed gaan. Conclusie: Tot nu toe zijn wij erg blij met onze nieuwe aanwinst.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij hadden direct een goed gevoel w.b.de betrouwbaarheid van de heer van Mensvoort. Goed gesprek gehad en hij was zelfs bereid om ons op zondag te laten komen kijken. Verder heb ik geen uitgesproken mening.Ik heb een fijne auto gekocht en de tijd zal het leren of alles blijft zoals het nu is.Tot nu toe ben ik erg blij met mijn nieuwe aanwinst.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

bedrijf kwam deskundig en vertrouwt over.Hierdoor toch uit alle aanbod van autos,voor hun gekozen.

Prima , goede ontvangst en geen verkooppraat door een gladde verkoper, maar met een luisterend oor naar de wensen .

• Service N.v.t.

Voorjaar 2018 een Mazda CX5 bij Ruud gekocht. Prima auto. Eind 2018 was er lichte lakschade bumper voor. Na overleg met Ruud is dit prima hersteld, kosteloos. Een prima service . Ik vind het een goed en vriendelijk bedrijf.