Om vier uur bellen voor een nieuwe band, en om vijf uur de zaak verlaten met een nieuwe band die ook nog eens opgehaald moest worden. Klasse!

Zeer goede service, top.

Achterbanden waren niet goed , gelijk een paar nieuwe eronder. Netjes geholpen door vekoper.

Goed gedaan

Erg efficiënt en netjes een flinke schade opgelost. Goede service. 3 dagen een leenauto mee.

Zoals altijd, goed geholpen.

Prima afspraken . Keurig geholpen en de auto weer prima voor elkaar.

Prima geholpen bij de aankoop.

Goed behandeld in de aankoop van onze nieuwe auto.

Top service, vriendelijk personeel

Goed en vriendelijke service. Behulpzame personeel.

Fijn bedrijf

Onlangs een occassion gekocht. Vriendelijke mensen en prima service.

Mooi bedrijf met service op een hoog plan.

Een auto gekocht en omdat ik van ver kwam kreeg deze terwijl ik wachtte een kleine beurt en nieuwe banden. Ik zal over een half jaar vertellen hoe mijn aankoop is bevallen. Tot nu toe rijdt hij als een zonnetje.☀️

Wordt altijd netjes en vlot geholpen

Wordt altijd netjes en vlot geholpen

Prima garage. Ze doen altijd optimaal hun werk

Ik ben al jaren bij deze garage. Ze geven zeer goede service. Daarom ben ik zeer tevreden

Prima geholpen.

Gerrit nam alle tijd voor ons.

erg goed

probleem goed geholpen

Zeer correct geholpen. Digitale factuur. Gehele uitstraling 8.

Snel en eerlijk

Ik kom al tijden bij deze garage en krijg altijd goede service. De medewerkers zijn eerlijk en nemen je mee in hetgeen gebeuren moet. Ik word altijd vriendelijk geholpen.

Altijd goed

Altijd goed

Perfecte service en heel erg betrouwbaar.

Geen geneuzel. Gewoon recht toe recht aan betrouwbaar en een prima service. En dit al vele jaren.

Top service!!!

Super! Voordat er iets aan mijn auto werd gedaan, wordt er eerst gebeld om te overleggen wat er gedaan moet worden en wat eventueel nog even kan wachten. Zo heb je zelf de kosten nog een beetje in de hand en sta je niet voor verrassingen

Wat een Top bedrijf begrijpen hoe het echt moet

Mijn Suzuki Grand Vitara 3.2 V6 automaat 20 april gekocht zie mijn eerdere reactie! Werd toen afgeleverd met Nieuwe remschijven en blokken oké super maar nou komt het …. ze begonnen te piepen bij het laatste stukje om te remmen oeps dat was erg vervelend.Gerrit gebeld en uitgelegd met het antwoord terugkomen moet goed zijn . Zo gezegd en gedaan op naar Kampen (90km) leen auto mee 2 dagen later weer terug om hem op te halen en wat blijkt …. Piepen is over !, Wat een belevenis nu hij stil is . Ze hebben er weer nieuwe schijven en blokken onder gedaan . Top en zonder extra kosten. Dit is een top bedrijf .. niks is te veel . Hier wil je graag je auto kopen. Gerrit met je medewerkers…heel veel succes. Groetjes Henny Hiensch Veenendaal

Super goede service.

Denkt goed mee bij de keuze van een auto en levert de auto netjes af.

Goede informatie en snelle (re) actie.

Top service en klantvriendelijk

Gastvrij ontvangen door Gerrit en Jacqueline en het gevoel dat men echt hun best doet om de klant zo goed mogelijk aan een auto te helpen waar men nog jaren lang plezier aan kan hebben. Eerlijk verhaal en je krijgt geen enkele seconde het gevoel dat men met zo min mogelijk zo veel mogelijk wilt verdienen . Er werd uitgebreid de tijd genomen om een proefrit te maken waarbij de nodige uitleg over het schakelen in een semi automaat werd gegeven. Na de deal hebben we de auto nadat deze een beurt heeft gehad en voorzien is van lm velgen waar we een mooie deal voor hebben gemaakt opgehaald. Hierbij was Gerrit zelf bereid op zijn vrije dag even persoonlijk de auto te overhandigen. Wij nog steeds helemaal blij met onze nieuwe auto en de goede service van dit bedrijf.

Top service, authentieke ondernemer met hart voor zijn bedrijf.

Goede service en hij twijfelde niet om nieuwe banden op zijn kosten onder de auto te zetten. Met als uitspraak: als de auto niet goed is krijg je hem gratis!

Wat een geweldige uitstraling/kennis geeft deze man aan zijn bedrijf !

Ik kwam hier voor de eerste keer! Wauw wat een uitstraling geeft dit bedrijf. Hartelijk ontvangen en eerst een kopje cappuccino dan de auto bekijken stond netjes buiten .En wat stond daar een glimmende bolide. Toen een proefrit en gelijk wat uitleg top dit klikt. Er was niks teveel om wat te vragen overal duidelijk antwoord. De deal was snel gedaan . Ook bij ophalen weer dat kopje cappuccino Papieren in orde gemaakt even een eind controle top !! Maar als klap op de vuurpijl....... een fles wijn om thuis te proosten . Dus eindconclusie........ een Top bedrijf , Gerrit nogmaals hartelijk dank.

Uitstekend bedrijf met zeer goede service en heel klantvriendelijk!!!!

Daar ikzelf 14 jaar lang auto's heb verkocht voor een universeel autobedrijf (1996-2010) is het voor mij altijd bijzonder zelf de koper te zijn en vooral te kijken hoe een andere autoverkoper het doet met positieve en minder positieve ervaringen in het verleden. Dit keer was mijn oog gevallen op een Peugeot 308 cabrio in het prachtige parelmoer wit. Allereerst gebeld met verkoper Gerrit. Hij nam uitgebreid de tijd om de auto tot in detail te beschrijven en alle info over de onderhouds historie te melden en uiteraard heb ik mede daardoor een proefrit afspraak gemaakt. De zaterdag daarna ben ik met mijn vrouw en kinderen naar Auto Renz afgereisd. Aangekomen was de auto al uit de showroom gehaald en zaten de groene kentekenplaten al op de auto bevestigd zodat wij niet hoefde te wachten. We werden hartelijk ontvangen met een goed bakje koffie en de kinderen kregen ook gelijk iets lekkers te drinken. Daarna de auto goed bekeken van binnen en buiten. Precies zoals telefonisch beschreven was door Gerrit. Niets vergeten te melden dus. We mochten een uitgebreide proefrit maken zonder dat de verkoper mee ging. (Tegenwoordig vaak anders) Gerrit vertelde dat alles goed werkt, ook het electrische dak en alle andere snufjes die deze auto heeft. We hebben een prima proefrit gemaakt. Rijd goed, schakeld en koppeld goed, stuurt en remt goed. Al het electronische gedeelte uitvoerig getest en alles was inderdaad zoals gezegd dik in orde! Ik had bij ons eerste telefonisch gesprek aangegeven dat wij niets in te ruilen hadden en wat de verkoopprijs dan zou worden. Ik kreeg nog een leuke korting inclusief een onderhoudsbeurt en een nieuwe apk. We hebben gelijk na proefrit de koop rond gemaakt. Bij aflevering alles goed geregeld en een fles wijn cadeau! Bedankt Gerrit, wat een top bedrijf!

Geen onzin, gewoon altijd goed. Dus heel speciaal!

Een hecht team van monteurs met liefde voor auto's, aangestuurd door een ervaren vak-fanaat. Geen onzin maar een objectieve kijk op wat voor jou het beste werkt, persoonlijk en eerlijk dus. Al een paar keer ervaren en dat voelt goed.

Industrieweg 10

8263AC Kampen