Klantvriendelijk en super snel geholpen

Mijn auto was wat mee , heb hem gebracht en zelf dacht ik dat het alleen de remmen achter waren maar zij vonden meer en hebben snel gehandeld waardoor de auto de dag erop alweer klaar was

Wordt altijd op tijd en correct geholpen Tegen fatsoenlijke prijs!

Afspraak maken voor een beurt, winterbanden wissel of een mankement gaat altijd op het geplande tijdstip. Nieuwe ruitenwissers? Bijna voordat de auto stilstaat, zitten ze er op.

Vakkundige garage

Prima service en afhandeling. Geen verborgen uurtjes werk maar snelle en adequate service. Klantgericht/vriendelijk bedrijf. Dikke aanrader.

Snelle service

De ontvangst is hartelijk. Koffie heb je al snel te pakken. De werkzaamheden worden snel en adequaat uitgevoerd. Prima plek voor jouw auto.

prima werk afgeleverd

prima werk afgeleverd

Uitstekend geholpen.

Auto gekocht goed geholpen. Ook na een storing netjes opgelost.

Super en eerlijk!

Zo even langs gereden, proefritten gemaakt in 2 auto's en de koop was gauw gesloten. Gerrit is vriendelijk een eerlijk. Zou er zo weer een auto kopen.

Open en eerlijk

Fijn zaken gedaan bij de aanschaf van een occasion een paar weken geleden. Wel even vooraf gebeld en een afspraak gemaakt aangezien ik anderhalf uur rijden van Kampen woon. Maar erg vriendelijk ontvangen en gesproken met Gerrit en een kop koffie erbij. De tijd genomen voor informatie van de auto door te nemen en een proefrit gemaakt. No nonsens en met persoonlijke aandacht de koop aangegaan. De volgende dag alles afgehandeld en de auto mee kunnen nemen. Blij mee!

Prima service en snel geregeld

APK was snel geregeld en herstelpuntjes snel opgelost

Eerlijke garage met top service!

Bij aankoop van onze auto zeer goed geholpen. Volledige historie van de auto uitgezocht en beschikbaar. Hiernaast een eerlijke inruil! Vriendelijk en nette afhandeling van gemaakte afspraken.

Goede en eerlijke garage

Duidelijk uitleg over werkzaamheden en kosten, goede service en monteurs die uitleg geven over wat een onderdeel precies doet

Klantvriendelijkheid ten top!

Meer service dan een gemiddeld garagebedrijf. Denken met de klant mee.

Vriendelijke verkoper, kon de auto in alle rust bekijken en een proefrit maken. Boden een uitstekende service toen er na de koop toch iets defect bleek te zijn. Ik zou AutoRenz daarom zeker aanraden.

Prettig klantvriendelijk contact

Ik vond het fijn dat de mensen open stonden voor mijn vragen en werd vriendelijk geholpen. Ook de snelheid en behulpzaamheid waarop men mij hielp (lege accu) was zeer gewaardeerd. Uitvoerend onderhoudswerk kan ik niet beoordelen of dit goed is uitgevoerd, daar ik daar onvoldoende kennis van heb.

prima service

Komen altijd keurig afspraken na .

zeer tevreden

vakbekwaje vriendelijk personeel

Keurig netjes geholpen

Keurig en snel gedaan wat moest gebeuren.

Gewoon goed

Netjes geholpen voor een eerlijke prijs!

Altijd goed en duidelijk

Altijd fijn als je op voorhand een indicatie krijgt vd kosten. Service is ook top!

Optimaal en meedenkend

Had een afspraak gemaakt voor APK en grote beurt, tijdens de voorinspectie werden er enkele zaken gevonden en gaven ze het advies om geen grote maar een kleine beurt te doen, vanwege de kilometer stand. Zeer tevreden met de gang van zaken.

Goede behandeling zonder gedoe

Inmiddels al een paar jaar mijn vaste adres voor autozaken. Personeel is vriendelijk en komt betrouwbaar over, en de service is gewoon goed.

Prijzig maar prima.

Zomercheck, vooraf aangegeven gebeld te willen worden als er andere dingen waren dan die ik had aangegeven. Netjes gebeurd. Helaas wel nog extra ruitenwissers vloeistof bij gevuld terwijl er een kan in de kofferbak ligt, zonde. Zo lang dit niet bij de prijs in zit, ook gewoon even vragen.