Weer superfijn zaken gedaan met Sjoerd

Ik kwam 2 weken geleden om een onderhoudsbeurt af te spreken voor mijn auto. Even een rondje gelopen door de showroom, daar stond een schitterende Skoda Enyaq Coupe te stralen!! Sjoerd vroeg, even een proefritje maken? Na een mooi rondje was ik eigenlijk wel heel enthousiast!! Sjoerd heeft een nette offerte gemaakt en we hebben diezelfde dag de auto gekocht.

Staan altijd voor je klaar

Super eerlijk en fijn geholpen!

Recent mijn Peugeot 208 EV, gekocht. Voor mij de vuurdoop in elektrisch rijden. Alles werd super geduldig uitgelegd. Auto werd in topstaat en binnen een week afgeleverd. Zeer tevreden! Ritje vanuit Houten naar Meerkerk meer dan waard.

Een geweldig bedrijf

Al ruim 17 ervaring met dit bedrijf Je wordt er altijd goed en netjes geholpen En al vier auto’s gekocht hier en altijd zonder problemen Ook voor onderhoud kun je hier goed terecht Wat wil je nog meer niks toch Alleen genieten van je bolide

Goed , persoonlijke uitleg en service werkplaats na aflevering auto

Aardige mensen in Meerkerk.

Superservice

Onlangs een mooie Seat Leon PHEV bij Autohaus De Groot aangeschaft. Na e-mail, telefonisch contact en een proefrit was de deal snel gemaakt. Vriendelijke en snelle reacties van Sjoerd. Ook na aanschaf is het contact super en denkt men mee in oplossingen. Een dikke pluim voor het hele team !

Bijna perfect

Sjoerd is een aangename persoon om zaken mee te doen. Ze denken erg mee met de klant. Misser was wel het feit dat de auto niet is geleverd met een gewist infotainment systeem en de bijkomende kosten van 245€ voor een nieuwe aansluiting op We-connect welke niet gemeld is. Verder mis ik ook de onderhoudsflacon van Waxoyl.

Zeer goed geholpen

Heb voor het eerst weer eens een mooie goede auto gekocht. Zeer klantgericht en erg behulpzaam. Das Autohaus Meerkerk bedankt MVG Patrick

Top service, vriendelijk personeel!

Geweldig geholpen in onze zoektocht naar een nieuwe auto. Voor al onze vragen werd de tijd genomen en alle afspraken zijn netjes voldaan. Wij zijn zeer tevreden!

Goede begeleiding bij keuze aankoop

De keuze van mijn nieuwe auto is op een prettige en ontspqnnen manier tot stand gekomen na vergelijking van meerdere auto's bij een aantal verkopers. Ik ben zeer tevreden met de gemaakte keuze die deels gebaseerd is op jarenlange goede ervaring met Das Autohaus de Groot.

Fijn autobedrijf, denken mee en uitstekende service

In mijn zoektocht naar een nette representatieve auto uitgekomen bij Das Autohaus de Groot. Super fijn geholpen door Sjoerd. Persoonlijk, correct en er wordt mee gedacht, super fijn dus! Zeer geslaagd en heel blij met de SEAT!

Betrouwbaar adres

Hoewel ik zo'n twaalf kilometer van deze garage vandaan woon, heb ik geen seconde spijt dat ik, op advies van een familielid, bij hen terecht ben gekomen. De mensen daar zijn uitermate prettig in de omgang en, zeker niet onbelangrijk, betrouwbaar. Zij denken met de klant mee, heb ik ervaren en geven eerlijk advies. Bij eerdere reparaties zocht men steeds naar de meest voordelige en juiste oplossingen i.p.v. maar direct een wat meer kostbare reparatie uit te voeren. Heb onlangs daar dan ook, zonder andere opties te onderzoeken, een andere auto gekocht. Had aangegeven wat ik zocht en het verder aan hen over gelaten. Misschien wat betreft "zaken doen", niet handig, maar mijn vertrouwen in hen is dusdanig dat ik er van uit ging dat men echt niet het vel over mijn oren zou trekken en een passende auto voor mij zouden uitzoeken. Kortom: mijn ervaring met Das Autohaus De Groot in Meerkerk is prima!!

Gewoon een eerlijk en persoonlijk contact.

Zeer prettig ontvangen. Realistisch gesprek en een heel net aanbod. Sjoerd is vriendelijk en denkt met je mee. Auto is echt in topconditie afgeleverd. Heel blij mee.

Grote Klasse!

Das Autohaus de Groot is een top garage met uitstekende service en waar de klant nog echt centraal staat, ik ben hier al meer als 20 jaar klant en zowel de aankoop van een auto of het onderhoud wordt altijd naar volle tevredenheid verzorgd!

Als ik een auto koop moet alles kloppen, en dat was hier het geval

- Goed geholpen, geen haast - Duidelijke uitleg en geen verrassingen - Alles conform de beschrijvingen - Geen toezeggingen die niet waar konden worden gemaakt - Vriendelijke mensen - Advies waar ik als leek echt wat aan had, zoals afraden om preventief onderhoud te doen. Luke en Marijn denken met je mee.

Gewoon goed, snel geholpen met probleem

Even langskomen om probleem te analyseren, spullen bestellen, en paar dagen later direct ingepland, snel opgelost.

Zeer mooie Volkswagen gekocht

Al weer heel wat jaren klant bij De Groot, en nu een prachtige nieuwe VW T-Roc gekocht welke de Groot uit Duitsland heeft gehaald, prachtige auto en nog stuk voordeliger ook. Top bedrijf!

Goede ervaring

Zeer tevreden, en goed geholpen.

Een fijne manier van zakendoen

Ik ben al klant sinds het begin in 1986 . Toen was het goed en nu nog steeds.

Gezellig en super geholpen!

Om weer een hoop geld uit te geven is altijd een dingetje om over na te denken! Gelukkig kregen we hier even de tijd voor, uiteindelijk de juiste keuze gemaakt, onze verkoper Luke heeft ons naar volle tevredenheid te woord gestaan en geholpen. Ook de "oplevering" vanuit onder een doek was een leuke ervaring. Aanrader ..... zekers! Paul en Evelyn.

Goede ervaring.

Auto gekocht bij Autohaus de Groot, goede en prima service. Netjes geholpen en een prima contact.

Werkplaats: geweldig en Verkoop: niet tevreden

Met de werkplaats ben ik altijd heel erg tevreden. Ze denken mee, zijn flexibel en en afspraak is afspraak. Helaas een minder goed ervaring met de aankoop van een (tweede hands) auto. Achteraf gezien veel te hoge rijklaar maak kosten voor een elektrische auto. De aanpassingen die als service zouden worden gedaan heb ik dus eigenlijk zelf betaald door deze te hoge kosten. Ook een kabel die er standaard bij zou moeten zitten heb ik apart aan moeten schaffen en bleek bij levering niet besteld te zijn. De afspraak over het nabrengen werd niet nageleefd en daar moest ik zelf achteraan. Tijdens het verkoopgesprek hebben we zelf om de juiste kabel moeten vragen en een signaal over het laten beplakken van de autoruit ivm warmte/zonlicht werd niet opgepakt. Pas nadat ik er expliciet over teruggebeld heb wat mogelijkheden waren werd dit opgepakt. Persoonlijk had ik meer pro-activiteit verwacht naast het zich houden aan afspraken. Dit ben ik niet gewend geweest de afgelopen jaren dat ik hier kom. Hopelijk een éénmalige "fout".

Uitstekend geregeld

Geduldig verkooptrajecten dat heeft geleid tot een mooie auto

Prima. Vakkundig advies en een Zeer persoonlijke benadering

Vakkundig advies en een zeer persoonlijke benadering

Hey gevoel bij Das Autohaus de Groot is uitstekend.

Ik ben in december 2022 voor tuning bij Das Autohaus de Groot geweest, toen was het gevoel al goed. Nieuwe en bestaande klanten worden zeer vakkundig geholpen en te woord gestaan. In april 2023 ben ik hier nogmaals geweest voor een uitlaatsysteem. Het gevoel wat ik heb na 2x een bezoek gebracht te hebben aan dit bedrijf kan ik om schrijven als warn en alsof ik er al jaren klant ben.

Ambachtstraat 9 4231DP Meerkerk

0183 35 24 27