Helpen snel en denken altijd goed mee

In mijn beleving is autobedrijf Wilting altijd zeer behulpzaam en klantgericht.

Ford Focus turbo vervangen

Autobedrijf Wilting heeft de turbo van onze 2015 Ford Focus vervangen. Snelle diagnose, prima reparatie kostenraming, kregen ruilfiets en/of ruilauto in bruikleen tijdens de reparatie; de uiteindelijk betaalde kosten waren in lijn met de prognose en de auto rijdt weer als een zonnetje op vol vermogen. Wederom een prima ervaring!

De auto is weer prima voor elkaar

Autobedrijf Paul Wilting is een topbedrijf!

Ik heb al jaren hele goede ervaring met autobedrijf Wilting. Altijd klantvriendelijk, altijd snel en goed geholpen. Er zijn geen betere automonteurs!

Behulpzaam en goede service

Auto perfekt gemaakt goede uitleg en normale prijzen echt een goed bedrijf

Betrouwbaar en voor mij al jaren een prima service.

Autobedrijf Paul Wilting is een prettige en betrouwbaar autobedrijf, waar ik zelf al jaren voor mijn APK en reparaties kom. fijne mensen en een prima service.

Klantvriendelijk snel geholpen zeer goede service

Goed geïnformeerd en prettig geholpen

Ben al jaren klant.

Keurig geholpen

De auto is snel gerepareerd. Persoonlijk is erg vakkundig

Uitstekend!

Fijne en vakkundige garage!

vriendelijk, efficiënt en goed werk

afspraak en werk goed geregeld en goed afgewerkt.

Uitstekend.

Bedrijf waar ze nog met je meedenken, vakkundig en niets is teveel.AANRADER!!!

Bijna jaar geleden auto gekocht en tot op heden zonder problemen in gereden. Auto kwam nu echter niet door de apk keuring ( bij andere garage laten keuren) Zat een jaar garantie op en werd zonder problemen alsnog gerepareerd waarna goedgekeurd. Goede service en vriendelijke mensen!

Prima service, deskundige aanpak.

Snel, deskundig en klantvriendelijk.

Great services

Perfecte service en vriendelijk personeel Eerlijk.

Prima garage

Werkzaamheden worden goed en zorgvuldig uitgevoerd

Perfect geholpen.

In vakantietijd hebben ze toch tijd vrij kunnen maken om de waterpomp van mijn Peugeot Expert te vervangen. Top.

Heel goed die dienstverlening

Altijd correct en klachten worden serieus behandeld, met dank

- Vooraf gemaakte afspraak nagekomen - Uitvoering deskundig

Kundig bedrijf en prima geholpen.

Bij autobedrijf Wilting beland omdat andere bedrijven niet uit het probleem kwamen. Bij wilting hadden ze het probleem zo gevonden en goed gemaakt. Voor mij dus een aanrader.

super

netjes, eerlijk, snelle hulp

Top service!

Auto werd direct gekeurd en de keuring doen ze zeer netjes. Helemaal tevreden!

Net verzorgd bedrijf

Wij komen hier regelmatig voor export voor caravans . Altijd vriendelijk .frisse en schone uitstraling heeft dit bedrijf .

Klantvriendelijk garagebedrijf met vaardige medewerkers!

Via, via werd ik verwezen naar autobedrijf Paul Wilting voor het oplossen van een probleem met mijn bestelbusje. Dus gebeld voor een afspraak en ik kon gelukkig al snel terecht. Bij het ophalen van mijn -weer als een zonnetje rijdende- auto werd duidelijk met hoeveel expertise en passie deze heren aan auto’s werken. Met duidelijke foto’s en persoonlijke uitleg werd getoond wat er mis was en hoe ze dat opgelost hadden. Kortom, mij gaan ze zeker terugzien! Paul en Frank, BEDANKT!

Professionele service

Snel, adequaat, klantvriendelijk en professioneel