Zoals het moet zijn

Hele fijne ervaring! Aanrader.

Duidelijk, eerlijk en gezellig!

De opleiding wordt goed gepland, er wordt duidelijke en eerlijke feedback gegeven en dankzij een veilige en ontspannen begeleiding ben ik in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Bovendien zijn de lessen niet alleen leerzaam, maar ook plezierig!

Een goede ervaring

Als je van vele kanten advies wilt hebben kun je het beste spoorenberg kiezen. Ik had bijna elke les een nieuwe rij-instructeur, daardoor kon ik van iedereen andere handigheidjes leren. Ook waren alle rij-intsructeurs aardig en fijn om mee om te gaan.

Enorm goed

Alles werd erg goed geregeld en overlegt. De rijinstucteurs zijn ook onwijs lief en begeleiden je goed!

Veel geleerd bij deze rijschool

Ik was eerst altijd heel zenuwachtig en bang met rijden maar ze hadden veel geduld en hebben alles heel vaak en goed uitgelegd dus nu ben ik geslaagd :)

Uitstekende begeleiding gehad

Ze hebben me erg geholpen op weg naar mijn rijbewijs.

Super makkelijk in 1 dag

Eitje was het. Gezellige ochtend les en daarna examen. Echt een aanrader.

Erg prettig

Fijne rijschool, veel instructeurs en de afwisseling ervan is ook fijn.

Uitstekende lessen

De lessen waar erg goed, ook vond in het fijn dat verschillende instructeurs had.

Great instructor and great school.

Olaf was my instructor and he is great. He is very patient and very knowledgeable. Everyone at the school was always helpful.

Leerzame lessen met de nodige humor

Er wordt duidelijk lesgegeven en de omgang met mekaar is vriendelijk en met humor.

Aanrader

Goede en duidelijk uitleg en verder relaxte dag met goede service.

Gewoon top

Erg leuke dag gehad. Duidelijke uitleg en zeker een aanrader voor iedereen die een rijbewijs willen halen.

Je krijgt zelfvertrouwen in het rijden

Ik heb als rijinstructeur, Ton gehad. Hij blijft heel rustig en kalm. Hij geeft je zelfvertrouwen in het rijden en zorgt ervoor dat je rustig achter het stuur zit.

Zeer goede rijinstructeur heel tevreden.

Fijne rijschool fijne instructors.

Ik wil Jeroen en Jan enorm bedanken voor de rijlessen.

Top begeleiding gekregen!

Super rijschool! Professioneel, behulpzaam, eerlijk en gezellig! Het rijden met verschillende instructeurs heeft zo veel voordelen geboden. Met de verschillende inzichten en ervaringen die de verschillende instructeurs mij bijgebracht hebben, heb ik het beste uit mezelf kunnen halen! Ik ben erg blij dat ik bij deze rijschool heb mogen leren autorijden en ik raad het zeker aan :)

Goede instructeurs, inzicht op lesplan en goede afspraken mee te maken!

Fijne rijschool met leuke motoren. Goed in kunnen stappen en in overleg duidelijk een lesplan gemaakt. Motorrijbewijs A; AVB en AVD in 1 keer gehaald!

Top goed geregeld

De lessen waren zeer leerzaam en altijd gezellig in de auto!

Tijdens de lessen was het altijd gezellig en ik heb veel geleerd

Top rijschool

Leuke mensen

Vriendelijke en behulpzame instructeurs. De afwisseling van verschillende instructeurs vond ik in het begin lastig maar later vooral leerzaam. Planning qua lessen is vooruit, mocht dit veranderen dan werd ik hierover gebeld. Op laatst nog een extra les erbij, puntjes op de i. Vanmorgen vertrouwen van Vince en in 1 x geslaagd!!

Fijn en uitstekend!

Fijn door heen geholpen, ik kreeg goede motivatie en hielp het daarmee om te slagen voor mijn praktijkexamen B.

Goed les en meteen geslaagd

Goede lessen met Olaf. Veel geleerd en meteen in één keer geslaagd dankzij de goede tips en trucs.bben voorniety

Beitelstraat 15 A

1135KX Edam