Goede ervaring gehad bij Spoorenberg!

Goede rijschool met vriendelijke instructeurs

Goede rijschool!

Prima geholpen met zowel de theorie als de praktijkles

Top begeleiding en uitleg!

Prettige manier om te lessen en het examen in te gaan!

Gezellig en duidelijk

Vandaag de rijopleiding B+E gedaan met instructeur Olaf. Hartstikke leerzaam maar ook enorm gezellig en vooral in alles heel duidelijk. Kan het iedereen aanraden.

Superleuke leerzame dag gehad

Een superleuke dag met een super enthousiaste instructeur (Olav). Hartelijk dank voor het feit dat je me hebt geholpen met het behalen van mijn examen. En ook bedankt voor je gezelligheid. Je hebt een fijne manier van lesgeven. Gezellig een praatje maken en waar nodig op de juiste manier zeggen waar het op staat. Ik hou ervan. Ik zou iedereen die met dezelfde gedachte als mij rondloopt (BE rijbewijs) deze rijschool (en zeker deze instructeur) willen aanraden.

Super leuke lessen met alleen maar toppers!

Leuke, duidelijke, informatieve lessen. Bedankt!

Goede rijschool

Top rijschool met goede instructeurs. Ben in één keer geslaagd voor zowel AVB als AVD.

Duidelijkheid en zekerheid met de lessen van spoorenberg

Ben je zwak op sommige punten dan zijn ze direct en helpen ze je meteen om dat jouw sterke punten te maken.

mega goed

instructeurs hebben me altijd goed les gegeven en waardig altijd erg sociaal en vrolijk, en kwa planning is er ook nooit wat misgegaan.

Hele fijne energie en rust.

Ik merkte heel erg dat de lessen waarin we alles met een rustige energie deden dat die mij het verste hebben gebracht. Door die rust was het niet spannend en gehaast.

Een aanrader

Ik heb mijn BE rijbewijs gehaald bij Spoorenberg. Duidelijke uitleg, gezellige instructeur, kortom een aanrader!

Goede rijschool, fijne instructeurs

De instructeurs hadden goede tips die me geholpen hebben het examen te halen

ondanks vreemde taal goed lesgegeven en cursist geslaagd.

Goede en duidelijke les voor aanhangerrijbewijs.

Goede duidelijke les. Alles ook prima geregeld vanuit de rijschool en de les was duidelijk en goed te volgen. Instructeur met veel geduld ook.

Ik heb erg goeie lessen gehad bij Spoorenberg en het was allemaal goed geregeld. Vooral rijinstructeur Jan heeft me erg geholpen.

Super fijne en leuke rijlessen gehad!

Iedere les was weer gezellig. Ondanks het gezellige kletsen leer je ook op een fijne manier autorijden !

Goede ervaring en gezellig lessen gehad

Hele leuke en leerzame lessen en ook hard gelachen met de jongens! Bedankt voor de leuke lessen

Bedankt team spoorenberg!

erg goed

Zoals het moet zijn

Hele fijne ervaring! Aanrader.

Duidelijk, eerlijk en gezellig!

De opleiding wordt goed gepland, er wordt duidelijke en eerlijke feedback gegeven en dankzij een veilige en ontspannen begeleiding ben ik in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen. Bovendien zijn de lessen niet alleen leerzaam, maar ook plezierig!

Een goede ervaring

Als je van vele kanten advies wilt hebben kun je het beste spoorenberg kiezen. Ik had bijna elke les een nieuwe rij-instructeur, daardoor kon ik van iedereen andere handigheidjes leren. Ook waren alle rij-intsructeurs aardig en fijn om mee om te gaan.

Enorm goed

Alles werd erg goed geregeld en overlegt. De rijinstucteurs zijn ook onwijs lief en begeleiden je goed!

Veel geleerd bij deze rijschool

Ik was eerst altijd heel zenuwachtig en bang met rijden maar ze hadden veel geduld en hebben alles heel vaak en goed uitgelegd dus nu ben ik geslaagd :)

Beitelstraat 15 1135KX Edam