goede ervaring , duidelijke uitleg

ton spoorenberg heeft mij erg goed geholpen met het behalen van mijn BE rijbewijs

Geweldige rijschool

Beste Jan, Dank je voor je leerzame momenten! Dankzij jou en je ervaring heb ik mijn herexamen gehaald! Veel succes met je nieuwe uitdaging! Met vriendelijke groet, Abdelhak

Een fijne en gemoedelijke rijschool, zeker aan te raden!

Leuke instructeurs, erg blij met mijn motorrijbewijs

Leuke dag! Goede en duidelijke uitleg van Ton!

de instructeurs zijn heel aardig en het is altijd gezellig

het is altijd gezellig met de instructeurs en ze leggen het goed aan je uit. ik zat altijd met een fijn gevoel in de auto.

Fantastisch!

Mijn dank is groot naar iedereen die me geholpen heeft, de begeleiding was heel goed en duidelijk! Spoorenberg, bedankt!

Gezellige dag gehad en nog geslaagd ook

Goed opgevangen knappe spullen. En veel gelachen ! O ja ook nog wat geleerd tussendoor

Goede duidelijke uitleg met leuke instructeurs.

In 1x geslaagd door duidelijke uitleg en leuke instructeurs. Examen gebied vaak gereden en goed voorbereid ging ik t examen in.

Leuke mensen

Alles heel duidelijk kwa datums, afrijden enz konden uren verzetten extra lessen nemen noem het maar op. Erg tevreden raad het iedereen aan.

Fijne service en instructeur

Voor de eendaagse cursus BE rijbewijs rijschool Spoorenberg benaderd. Snelle reactie en fijne service. Uitstekend begeleid door de instructeur in de ochtend. ‘s Middags afrijden en geslaagd met dank aan de duidelijke en fijne uitleg in de ochtend cursus.

Heel leuk

Hele leuke rij instructeurs ze zijn duidelijk en heb genoten

Goed en fijne rijschool

Ik ben zeer tevreden over hoe de rijlessen worden gegeven en de rij instructeuren die ik heb gehad.

Super rijschool met geduldige rijinstructeur

Ik was een beetje angstig een heel erg zenuwachtig voor het examen, maar alle rijinstructeurs van Spoorenberg hebben mij geholpen het examen succesvol af te sluiten. Ik ben blij dat ik deze rijschool heb gekozen

Ton is een topper

Duidelijk, doelgericht en niet te beroerd voor een leuk praatje tussendoor. Een goede aanbeveling voor het broodje voor de lunch was inbegrepen. Bedankt!

Goede reisschool

Wel veel wisseling aan instructeuren, maar misschien is dat ook een voordeel. Wisselen met afspraken ging super goed. Instructeur was altijd op tijd. Betaling in termijnen ging goed. De app is super duidelijk en handig.

Leukste en beste instructeurs in Edam

Ik ben in 1 keer geslaagd bij Spoorenberg, en heb een goeie ervaring gehad bij hun. Instructeurs zijn erg leuk en grappig, maar ook streng zodat je goed van je fouten leert.

goede maar ook vooral gezellig en leerzame lessen.

Heel blij dat ik hier heb mogen leren rijden. Wordt goed uitgelegd door leuke rij instructeurs.

Top rijschool!

Behulpzaam, flexibel en verstand van zaken!

Het was fantastisch

Altijd met veel zin naar de lessen gegaan. Goede uitleg en ook eerlijke Kritiek. Al met al vond ik elke les weer leuk, welke instructeur er ook was. En iedereen had zo zijn eigen manier en tips. Dank je wel allemaal! Met een brede glimlach, geslaagd. Tot op de weg jongens

Goede ervaring gehad bij Spoorenberg!

Goede rijschool met vriendelijke instructeurs

Goede rijschool!

Prima geholpen met zowel de theorie als de praktijkles

Top begeleiding en uitleg!

Prettige manier om te lessen en het examen in te gaan!

Gezellig en duidelijk

Vandaag de rijopleiding B+E gedaan met instructeur Olaf. Hartstikke leerzaam maar ook enorm gezellig en vooral in alles heel duidelijk. Kan het iedereen aanraden.

Superleuke leerzame dag gehad

Een superleuke dag met een super enthousiaste instructeur (Olav). Hartelijk dank voor het feit dat je me hebt geholpen met het behalen van mijn examen. En ook bedankt voor je gezelligheid. Je hebt een fijne manier van lesgeven. Gezellig een praatje maken en waar nodig op de juiste manier zeggen waar het op staat. Ik hou ervan. Ik zou iedereen die met dezelfde gedachte als mij rondloopt (BE rijbewijs) deze rijschool (en zeker deze instructeur) willen aanraden.

Super leuke lessen met alleen maar toppers!