Goed en snel uitgelegd

Dat het goed en snel uitgelegt is. Het was een leuke dag en heb er van genoten. Ben geslaagd in 1x dus ben happy

Ik ben in één keer geslaagd.

Ik ben in een keer geslaagd en had geen extra lessen nodig, ondanks dat één van de instructeurs had gezegd dat ik dat wel nodig had. De rest van de instructeurs waren wel aardig, en ze hebben me goed voorbereid op het examen

Goede instructeur

Prettig en deskundig

Ik heb de periode van rijlessen als heel prettig ervaren. Ik vond het fijn om met de simulator te beginnen. Alle instructeurs zijn erg vriendelijk en deskundig. Zij kwamen ook altijd op tijd. Goede begeleiding richting het examen. Kortom super rijschool met goed resultaat want ik ben in 1 x geslaagd!

Gezellige rijlessen

Veel geleerd en fijne rijlessen gehad

Hele fijne rijschool

Ik ben superblij met spoorenberg. Je rijdt met verschillende instructeurs wat ik heel fijn vond. De examinator voelt dan net als een rij-instructeur die je voor het eerst hebt. Ze doen er bij Spoorenberg alles aan om je in 1x te laten slagen, helemaal blij mee!

Prima!

Snel geregeld. Ze denken mee in je probleem. Goede lessen. Dikke prima! Zou niet anders kiesen in regio waterland

Mijn rijlessen bij spoorenberg waren top.

Goede rijschool!

Hele leuke en goede rij instructeurs! Alles werd goed uitgelegd en werd goed geholpen als ik vragen had. Zeker aan te raden!

Uitstekende rijschool

Ik heb een goede ervaring gehad tijdens mijn rijlessen en ben tevreden.

Super!

Super goeie rijschool en hele fijne en aardige instructeurs!!

Hele fijne rij school

Alles prima En duidelijk

Goed geholpen en uitgelegd

Ik heb elke les met plezier gedaan met de leukste rij instructeurs, ik wil iedereen bedanken die mij hier doorheen hebben geholpen

goed!

goede uitleg en top instructeurs

Goede begeleiding!!!!!

Goede begeleiding Rustige uitleg Veel gelachen Gewoon goed!!!!

Zeer goede rijschool

De rijlessen waren zeer leerzaam en werden gegeven door leuke instructeurs. Alles werd goed uitgelegd en vragen werden duidelijk beantwoord. Ik heb een gezellige tijd gehad en raad Spoorenberg zeker aan!

Heel erg goed

Ik heb met heel veel plezier lessen bij Spoorenberg gevolgd, ik ben goed geholpen en heb het altijd leuk gehad. Je leert heel veel van de instructeurs maar daarbuiten zijn de lessen ook heel gezellig. Ik zou Spoorenberg zeker aanraden.

Zeer goede rijschool, flexibele planning en begripvolle instructeurs.

Na een slechte start in de winter met de schakel ben ik uiteindelijk overgestapt op de automaat. Ik ben erg blij, dat ze bleven aandringen om op de automaat over te stappen, hoewel ik dat perse niet wou. Achteraf bleek dat de juiste oplossing voor mij. Geslaagd bij de tweede keer. Bedankt Vince, Jeroen, Roy, Olaf en uiteraard Leon voor het slijpen. Ik ga jullie niet missen ;-) Groetjes, Steff

het was echt een goeie verkeerschool

ze nemen echt hun tijd met je en nemen alles met je door als je het niet snapt en ze zijn allemaal heel aardig en leggen alles goed uit hun theorie lessen hebben me echt geholpen en me 1ste praktijk les kon ik het meteen

Top geregeld alles

Supergoed bedrijf

Geweldig en snel m’n rijbewijs gehaald

Erg fijne rij school. Ik heb in 4 weken m’n rijbewijs gehaald en heb dat als een prettige tijd ervaren. Erg prettig team en meedenkend. Als je ergens last van hebt kan je het gewoon zeggen en dan los je het samen op.

Ervaren en uitstekende instructeur

Goede en aardige rij instructeurs en ze hebben me alles goed geleerd.