Fantastische begeleiding voor mijn BE

Ik heb een leuke dag gehad en Ton heeft mij onwijs goed geholpen om mijn BE te halen. Met geduld en humor alles benaderd en met heel duidelijke uitleg heb ik het lekker af kunnen ronden! Bedankt voor de fijne dag!

Leuke mensen en goede lesgeving. ook de praktijk lessen zijn er erg goed!!!

Uitstekende rijschool

Het was gezellig en leerzaam

De begeleiding was top

Het was best moeilijk, maar met de juiste begeleiding is het helemaal goed gegaan. We zijn zeer tevreden

Leuk lekker touren

Ze helpen je als het nodig is

Altijd duidelijk en eerlijk en de juiste support!

Spoorenberg en team zijn erg enthousiast, vrolijk, behulpzaam en open. Daarnaast zijn ze flexibel en goed bereikbaar! Geen enkele klacht, ontzettend fijn les gehad en mede door hun alle examens in 1x gehaald.

Erg goede en prettige begeleiding

Het was top! Goede geduldige uitleg en veel tips en tricks. Zeer ervaren instructeur waar je snel thuis voelt en op vertrouwt. Aangename sfeer en de dag vliegt om. Een aanrader en ik ben heel erg tevreden.

Alles in 1x gehaald

Helemaal top

Doen wat ze beloven. Goede instructeurs, alles in 1 keer gehaald en dat tegen een mooie prijs.

gezellig leerzaam en goede lessen!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij verkeersschool Spoorenberg. aardige instructeurs en goede duidelijke uitleg en lessen. Ik ben blij dat ik voor deze Verkeersschool heb gekozen!

Dit zijn toppers

Hier krijg je een goede begeleiding en uitstekende uitleg

Gewoon een aanradertje !!

Goede uitleg, alles zeer duidelijk! Leuke instructeurs en allemaal zeer geduldig!

Topschool

Geslaagd voor BE in 1x

top

goed bedrijf!

heb een ontzettende goeie uitleg gehad waardoor ik alles in één keer haalde

de gezelligheid en het leren werd goed gecombineerd

Heel leerzaam en gezellig!

Top rijinstructeurs! Behaald BE.

Goede instructies en in 1 dag me BE behaald.

Enorm naar me zin gehad!!

Van het eerste moment in de auto met de eerste les tot ik voor de laatste keer naar huis werd gebracht heb ik het enorm naar me zin gehad! Veel gelachen, hele leuke gesprekken gehad maar ook serieus op de juiste momenten. Alle instructeurs zijn super en er wordt altijd met je meegedacht. Ik ga jullie missen!

Fantastisch

Alles is goed geregeld! Je krijgt goede uitleg. In 1x geslaagd voor scooter examen

Helemaal top

De heer Spoorenberg was streng maar rechtvaardig met een vleugje humor. En in 1 keer geslaagd!

Goede rijschool met goede uitleg

Ik ben vandaag in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk examen van de auto. Dit is gekomen door de goede begeleiding vanuit Spoorenberg. Ook als ik last minute niet kon rijden wegens privé redenen was dat geen probleem. Spoorenberg bedankt!

In 1x geslaagd voor bromfiets

Uitstekende begeleiding om je examen in één keer te halen.

Een hele goede maar ook een leuke ervaring gehad. Alles word duidelijk verteld om je examen in één keer te halen. Zeker een aanrader!

je word goed geholpen en je word goed voorbereid voor het examen

ik heb een goeie ervaring met spoorenberg. ze helpen je goed en stomen je echt klaar en geven alle informatie die je van te voren moet weten. je heb genoeg tijd om te oefenen en rondjes te rijden