Al 26 jaar een zeer tevreden klant

Altijd mijn auto's in onderhoud gehad bij Harrie Dijk en alles gaat altijd in goed overleg met de klant. Nu voor de 2e keer een auto gekocht bij Harrie Dijk en ook de afleveringen weer super verlopen. Kortom gewoon een tevreden klant die nog jaren klant blijft.

Klantvriendelijk, betrouwbaar met kennis van zaken

Zeer goede ervaring met verkoper Donny en Kevin.

Uitstekend garage geen bla bla verhalen Telefonische gekocht heldere uitleg van Donny

Betrouwbaar bedrijf met een oog voor hun klanten

Voor de aanschaf van een andere auto zijn we naar Hellendoorn afgereisd. We hebben een redelijke inruil gekregen voor onze oude auto. De nieuwe auto is zeer netjes en was goed onderhouden. De medewerkers zijn vrolijk en er heerst een goed sfeer. De inruil en aankoop verliepen voor een netjes. Nu genieten we onze nieuwe auto!

Prima, alles goed verzorgt, correct maar vriendelijk optreden.

Dit betrof de eerste indruk met de verkoop en inruil van de auto. Betreft onderhoud en service nog geen ervaring.

Erg prettig

Vriendelijke mensen die de tijd nemen voor je. De auto's en ontvangstruimte ziet er allemaal verzorgd uit. En een bosje bloemen ontvangen bij het ophalen van de auto!

Geweldig! Direct een vertrouwd gevoel met dank aan Donny

Geweldig! Direct een vertrouwd gevoel toen ik mijn andere auto kocht bij Harrie Dijk. Vriendelijk personeel en alle tijd voor uitleg! Donny heeft mij zeer goed geholpen waarna mijn schoonouders ook hun auto hier hebben ingeruild tegen een mooie en goed onderhouden Peugeot. Circa 25 jaar geleden een ford gekocht en toen al zeer tevreden. Mijn schoonvader gaf aan toentertijd een taartje te hebben gehad bij aflevering…. Nu een prachtige bos bloemen…. Maar bij de aflevering van hun auto had Donny ook nog eens voor een taartje gezorgd. Dit is toch in 1 woord “super!” Ik zal hier zeker nog eens een auto aanschaffen!

Prima.

Prettige ontvangst, snelle deal.

Fijn bedrijf

Wij hebben onze auto gekocht bij Harrie Dijk. Wij zijn snel geholpen nadat we nog laat de vorige dag een proefrit hadden aangevraagd. Service van de werknemers was erg goed. Een week later onze auto opgehaald en zijn er erg blij mee.

Uitstekend geholpen en prima uitleg van denieuweauto

Uitstekend geholpen met de verkoop van de nieuwe auto. Uitstekend uitleg gehad van de nieuwe wagen.

Fijne ervaring met autobedrijf Harrie Dijk

Wij zijn positief over de koop en verkoop van onze auto's. Zeer vriendelijk geholpen door Bram en zijn collega's. We hebben er een eind voor moeten rijden, maar dit was het meer dan waard. Er wordt ruim de tijd genomen voor vragen en uitleg en er wordt ook snel gereageerd via mail en telefoon.

Zeer klant vriendelijk

Vriendelijk en klantgericht. Helaas na aankoop zijn we er achtergekomen dat bepaalde opties niet aanwezig waren. Vooral gemis aan binnen en portierverlichting en een navigatiesysteem.

Ik had wat in te ruilen..

Mijn in te ruilen voertuig was geen standaard auto maar een camper. Ondanks dat heeft met name Donny erg zijn best gedaan om toch tot een overeenkomst te komen. Heb het hem persoonlijk al gezegd maar ik ben blij dat hij er moeite in heeft willen stoppen, iedereen blij! De auto had bij aflevering nog een klein mankement aan de parkeersensoren maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit netjes opgelost wordt. Ondanks de afstand doe ik graag nog eens zaken met Donny en de rest van het team.

Goede service en een goede prijs

Mooie zaak met behulpzaam personeel. Tot op het laatste moment werd er alles aan gedaan om de auto zo netjes mogelijk af te leveren. Eerlijke prijs en nette auto's.

Fijn geholpen door verkoper Bram.

Wij zochten een Renault Captur met een hogere instap en zagen deze via internet bij Harrie Dijk auto’s staan. Wij hadden een Megane met een voor ons een te lage instap. Na een telefoontje met verkoper Bram konden wij dezelfde dag de auto bekijken en een proefrit maken. Zijn het daarna eens geworden met verkoper Bram over het toe te betalen bedrag hebben we de volgende dag besloten om de auto te kopen. Op de dag van ophalen stond deze netjes klaar, na uitleg over de auto kregen wij een mooie bos bloemen waarna de rit naar huis kon beginnen. De Captur rijdt heel goed en heeft voor ons goede hoge instap ! Fijne ervaring met autobedrijf Harrie Dijk, en fijn geholpen door verkoper Bram.

duidelijk en vertrouwend

plezierige benadering in gesprekken

super vriendelijk en betrouwbaar

Alles volgens afspraak En staan je altijd te woord

fijne verkopers hebben alle tijd voor jou en leggen uit wat je moet weten over je elektronica koop er zeker nog wel eens een auto

Een autobedrijf die doen wat ze beloven

Een occasion gekocht bij Harrie Dijk. Een prima inruilprijs gekregen voor mijn auto. Verder duidelijke afspraken , zijn ze transparant en doen wat ze zeggen. En ook bij vragen na aankoop wordt je netjes te woord gestaan en prima geholpen. Een zeer betrouwbaar autobedrijf waar je met een gerust hart een auto kan kopen.

Goed bedrijf met mooie auto,s

Voor de eerste keer hier een auto gekocht. De jonge verkoper (Bram) deed het super netjes. Geen gladde verkoop praatjes. Ook een service puntje werd snel opgelost.

we zijn tevreden over de gang van zaken

wij zijn goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Was even rijden maar dan heb je ook wat

Zoekopdracht leverde een prachtige nieuwe auto op

Zoekopdracht uitgezet bij Harrie Dijk, goed geholpen met het vinden van een passende auto. Nu tevreden vele veilige kilometers tegemoet.

“Vriendelijk en deskundig”

Wij hebben een Nissan Qashqai van 2022 gekocht en onze Mitsubishi Asx ingeruild. Zijn bijzonder fijn, rustig en deskundig geholpen door Ramon. Wij zijn ontzettend blij met de aanschaf. Harrie Dijk is een klantvriendelijk bedrijf met “een lage drempel” Een echte aanrader.

Nette en vriendelijk personeel.

Vriendelijk door Donny ontvangen en uiteindelijk onze auto hier gekocht. Komen hun afspraken na en handelen alles netjes af. Komen hier zeker weer, kortom een goeie zaak.

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.