Net als mijn auto in één woord geweldig!

Na wat rondkijken op marktplaats kwam ik de site van Harrie Dijk tegen. Duidelijk Keurig op alfabetische volgorde. Het trok me gelijk aan. Een keur aan auto’s. In de auto gestapt en er naar toe gereden. Geholpen door een vriendelijke verkoper hadden we al snel de auto gezien die ik in gedachten had. Het was prima zaken doen en zelfs de inruil van onze oude auto ging gesmeerd. Als. Cijfer krijgen ze van ons dan ook een dikke tien.

Vriendelijk ontvangen door adviseur die luisterde naar onze wensen.

Donny een vriendelijk adviseur bij het maken van een keuze welke auto het beste paste in onze situatie. Dacht breed met ons mee waarna wij een goede en tevreden keuze hebben kunnen maken. Een visitekaartje voor het bedrijf van Harry Dijk.

Correct komt alle afspraken naar en zeer prettig persoonlijk contact .

Van aanvang koop tot aflevering zeer correct verzorgd . Alle afspraken worden correct nagekomen . Zeer goed menselijk contact over alle vragen & uitleg . Ook bij aflevering duidelijk verteld hoe instrumenten van de auto werkt En o.a. navigatie ,telefoon instellingen worden gedaan en uitleg hoe het werkt en begrijpelijk is voor koper . Harrie Dijk Betrouwbaar onderweg is echt waar ,prettig gevoel . Deze aankoop geeft rust voor de koper .niks moet . Totaal in geheel prettige contact en aanbeveling waardt .

Goede service!

Een hele fijne zaak. We werden op een ontspannen manier ontvangen en er werd ons totaal geen druk op gelegd. Tijdens de onderhandelingen werd er openheid gegeven en was men er niet op uit om onze zak leeg te trekken. Met veel enthousiasme de auto opgehaald. Na een aantal uur bleek echter het schuifdak niet naar behoren te werken. Balen natuurlijk, maar gelukkig werd het snel opgelost!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Geholpen door Ramon. Hoewel hij nog jong is weet hij een klik tot stand te brengen bij de klanten en in dit geval bij ons. Prima geholpen door hem. Hij is een prima verkoper waar ik als bedrijf zuinig op zou zijn.

Goede auto’s met uitstekende service

Alles is goed geregeld, Donny is een man van zijn woord. Op vertrouwen kan je bouwen en dat zit wel goed bij Harrie dijk. Helemaal vanuit het westen van het land naar het oosten gereden. Alles was volgens afspraak klaar gemaakt en konden zo weg rijden in onze nieuwe auto de horizon te gemoed.

Fijn bedrijf!

Vriendelijke en correcte medewerkers, en onze nieuwe auto stond volgens afspraak te shinen!

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Snelle reacties. Nog niet thuis of de email met voorstel voor nazorg al binnen. Service is optimaal.

Fijne gemoedelijk autobedrijf

Goed geholpen door Donny Luierweert bij de aanschaf van een jonge occasion. Goede aftersales. Donny is goed bereikbaar en denkt mee. Top!

Fijne betrouwbare autozaak

We zijn erg vriendelijk ontvangen en keurig te woord gestaan door de medewerkers van dit autobedrijf.

Warm zakelijk

Zakelijk, to the point, maar niet op n vervelende manier. Ze doen het goed, wat ik in n uurtje kon bekijken.

Prima bedrijf. Altujd vriendelijk, nemen de tijd voor de klant. En bij aanschaf en proefrit wordt alles heel rustig uitgelegd zodat je met een goed gevoel decweg op gaat.

Zeer net bedrijf

Zeer duidelijke en goede communicatie. Afspraken worden exact nagekomen.

Vertrouwelijk

Vriendelijk en vertrouwelijke gesprekken met uiteindelijk een goede overeenkomst.

Goed afgeleverd zoals afgesproken

Goed bedrijf alles volgens afspraak

Uitstekend bedrijf met gemotiveerde medewerkers

Kwamen daar onverwachts, het was druk, we werden vriendelijk te woord gestaan en konden een proefrit maken met een Lynk & Co. Mooi om te zien dat de klanten vanuit heel Nederland de reis naar Hellendoorn maken om een auto te kopen.

Super kan niet beter

Alles was super geregeld Ramon plaggenmarsch heeft ook top alles geregeld als we vragen hadden Een volgende auto haal ik zeker hier weer

Kiezen, geadviseerd worden, en gekocht!

Na jaren van zakelijke en privé lease werd het tijd voor een andere auto. Men kent het misschien wel; op veel sites kijken en vergelijken en Marktplaats in de gaten houden. Ik wist zeker dat ik een 5 serie zou kopen toen ik echter een Lynk en Co 01 zag staan. Toch maar eens bellen en kijken bij Harrie Dijk. Wat was dit?! Geen showroom maar een huiskamer? Geen pusherige verkopers of verkopers die je vermijden als de pest. Nee… keurige en spontane gesprekken met de verkoop, de telefonist, de monteur tot aan de andere klanten aan toe. Het liep storm en auto’s leken wel gratis te wezen. Na een aantal goede gesprekken zat ik in een Lynk en Co en kreeg enthousiast uitleg. Heb een stuk gereden en was onder de indruk van de auto. Een offerte laten opmaken, scherpe prijs die ze nog net weer iets scherper maakte. Ik kon niet anders dan voor de spreekwoordelijke bijl. In verband met het aflopen van het nog lopende leasecontract moest de levering van de auto echter langer duren dan normaal. Dat was geen probleem. Er is niet achter me aangebeld waar ik bleef, niet gevraagd om aanbetalingen. Niets. Geen gezeur. Het contact was (en is) netjes en vriendelijk. Ik voel me niet verplicht tot kopen. Wat een prachtig bedrijf. Mooie voorraad en divers. Verstand van zaken. Dit maakte eindelijk een auto uitzoeken weer leuk. Die tijd had ik gemist. De volgende auto gaat ook zeker hier vandaan kolen! Dat weet ik nu al.

Top zaak.

Op afstand gecommuniceerd over inruil en koop, daarna afspraak gemaakt en alles wat was verteld en geschreven over de auto was ook zo dus 4 uur sturen is dit beloond.

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk.

Prettige verkopers en goede after sales. Zeker een aan te bevelen adres!

Prima service, top geholpen

Zowel de gekochte occasions als de ervaring met de werkplaats helemaal top

Hele fijne sfeer en snel en goed geholpen. Wij komen zeker terug voor een volgende auto.

Een fijn bedrijf met fijne monteurs, prachtig team.

Elke keer weer goede hulp . Wij komen er al jaren. Vertrouwd adres .

Betrouwbaar

Onze eerste auto bij Harrie Dijk. Geen blabla, maar gewone en aardige mensen, die de tijd nemen voor je. Geweldig bedrijf

Goede service en heel klantvriendelijk

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. Geen opdringerig verkooppraatje, maar een duidelijke uitleg over de auto en de aanschaf ervan. Je voelt je hier in alles gewaardeerd als klant. En niet onbelangrijk: ik ben super blij met mijn nieuwe auto!

Over Harrie Dijk – Betrouwbaar onderweg

Ons bedrijf In 1992 is Harrie Dijk gestart met een lokale dorpsgarage. Door de tijd heen is het bedrijf steeds verder gegroeid, waardoor het inmiddels is uitgegroeid tot een full-service autobedrijf. Het bedrijf typeert zich met twee generaties als een echt familiebedrijf. Wij streven er met al onze werknemers naar om verder te groeien naar een jaarlijks verkoop van 1.000 auto’s. Hoe wij dat doen? Wij verkopen onze auto’s met een eerlijk advies en houden van een persoonlijke benadering. Een nieuwe auto aanschaffen blijft natuurlijk een bijzonder moment en moet vertrouwd aanvoelen. Onze voorraad: anders dan anders Met een voorraad van circa 100 auto’s is er voldoende aanbod. Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf die gespecialiseerd zijn in zowel nieuwe als gebruikte auto’s. De meest gangbare modellen zijn in onze voorraad sterk vertegenwoordigd. Met de focus op “zeer jonge betrouwbare auto’s” maken wij het verschil. Ons doel is om landelijk auto’s een te bieden met de juiste opties voor de beste prijs. Dit lukt ons door net iets anders te werk te gaan en samen met de goede partners het juiste aanbod te creëren. Daarnaast bestaat ons aanbod uit ingeruilde auto’s die door onze optische- en technische inname zijn gekomen. Service van een dorpsgarage Met klanten uit het hele land willen wij het gevoel van een dorpsgarage blijven uitstralen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om innoverend en vooruitstrevend te zijn. Onze persoonlijke benadering vergeten wij niet. Het moet immers leuk zijn om een auto te kopen! Benieuwd naar hoe onze klanten een aankoop bij ons ervaren? Bekijk dan eens onze onafhankelijke reviews op de website. Hier zijn wij vanzelfsprekend enorm trots op.