Goede service, klantvriendelijk. Duidelijke uitleg wat papieren en auto betreft. Auto was ook perfect. Mochten we ooit weer een auto huren dan komen we zeker terug.

Betrouwbaar wagenpark

Goede wagen, goede uitleg voertuig, accessoires en verplichte artikelen meegeleverd.

Perfect geregeld!

Vlot een bus besteld, na inkevering bus. Het restbedrag snel weer op onze rekening! In 1 woord: super

Super service

Heel erg last minute een station auto proberen te huren. FrieslandHuur had er nog een staan en waren super vriendelijk. Ze dachten mee qua ophalen en terugbrengen. Ophalen kon aan het einde van de dag voor de start van de officiële huurperiode!

zeer goeie auto!

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Prima!!!

Prima service. Klantvriendelijk

Vriendelijke ontvangst en goede service

Men stond mij heel goed te woord en gaf duidelijke antwoorden op mijn vragen. Dit komt klantvriendelijk over

Prima en snel!

Regelmatig auto voor (weekend) nodig. Snel geregeld én snel én netjes afgewikkeld!

Betrouwbaar, secuur

Onze ervaring met Friesland Huur is zeer goed. Alles is te regelen of er wordt een oplossing voor gezocht. Een betrouw bedrijf

Professioneel bedrijf, keurige auto, nette prijs

Wij hebben voor onze zomervakantie een vw transporteur gehuurd. Ideaal! Veel ruimte en zo konden we met het hele gezin (2 volwassenen en 4 kinderen) op reis. Voor herhaling vatbaar!

uitstekend afgehandeld

vriendelijke en helder alles duidelijk

Top service!

Geen aanvulling nodig!

Top ervaring

Goede service, vriendelijke mensen. Ik was voor het ophalen van de bus de tijd vergeten, maar kreeg een vriendelijk belletje om te herinneren, heel fijn. Goede uitleg gekregen en het geld dat over was van de borg stond binnen een paar uur weer op mijn rekening. Ik zal iedereen aanraden om bij FrieslandHuur te kijken als ze een huur bus nodig hebben!

Klantvriendelijk en een goede auto.

Het huren ging heel makkelijk. Klantvriendelijk en een goede auto (crafter box klep)

Geweldige service

Daar ik in Engeland heb ik de reservering voor de huurauto via de telefoon geregeld met Tanja. De auto was prima nieuw en schoon. Volgende keer huur ik zeker weer bij jullie!

Goede service en niet duur

Goede service en prima meegedacht. Auto kon op zaterdag al gehaald worden en er is maar 1 dag huur berekend.

netjes en vriendelijk

Correct, netjes, volgens de afspraak

Mooi dynamisch bedrijf Klantvriendelijk

Alles volgens afspraak geregeld Top service

Helemaal top

Prima en correcte service. Schone bussen en prima afhandeling fan de financien. Een aanvulling zou wellicht zijn om een gerichte offerte op te stellen n.a.v. het geschatte aantal km\'s, dan hoeft de klant dat niet zelf te doen.

Een hele dikke 10. En wel verdiend. Plezierig geholpen.

Dit is tot heden een goede ervaring, het ophalen van de auto gaat vlot, en het inleveren is verder ook heel simpel.

De Lange West 96

9201 CH Drachten