goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Porsche aangeschaft; inmiddels al weer twee jaar geleden. Kan altijd langskomen met vragen. Ben altijd vriendelijk geholpen. Bij bandenwissel wordt met auto opgehaald van het werk en teruggebracht als hij klaar is. Superservice!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met een no-nonsense attitude. Op grond van foto\'s een goede inruilprijs voor mijn S5 gekregen. Daarna een bezoek gebracht voor een nadere kennismaking en overgegaan tot de aanschaf van mijn Porsche. Jeroen is een man van weinig woorden en veel daden die ook luistert naar de klant.\r\n\r\nQua service had ik een \'10\' willen geven echter waren er na de aflevering nog een aantal (kleine) dingetjes die ik onder de aandacht heb gebracht waarvan door Jeroen is toegezegd deze alsnog op korte termijn op te lossen. Vandaar alsnog een dikke \'9\' voor de service!\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een Mercedes Marco-Polo camper-bus gekocht\r\nMooje bus. \r\nVoor ons was er goede service. \r\nWerden vriendelijk en eerlijk geholpen. \r\nAanrader op zich. \r\n\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf, goed te woord gestaan en denken probleemoplossend.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Mensinck is een bijzonder bedrijf met een heel hoge service standaard. Ook de aangeboden auto\'s voldoen aan hoge kwaliteitsnormen en ze bieden top technische ondersteuning als er onverwacht iets mis gaat. De ontvangst is heel vriendelijk, het advies is deskundig en de service staat op hoog niveau inclusief halen en brengen van de auto als dat nodig mocht zijn.\r\nOok heel moeilijke opdrachten gaan ze niet uit de weg. Ik ben al jaren zeer tevreden over Auto Mensinck.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een oud collega/vriend bij Mensinck terecht gekomen. Was op zoek naar een Q5, het liefst een nieuwe. \r\nBij mensinck stond er eentje uit Duitsland te wachten op de eerste eigenaar. Lekker vol in de opties en zeer scherp geprijsd. Aankoop- en inruiltraject zeer tevreden over. Helaas gooide de fiscus wat roet in het eten bij de invoering van de Auto (vertraagde / frustreerde ivm ander inzicht over de BPM), maar dat is mensinck niet aan te schrijven.\r\n\r\nMijn volgende auto zal er zeker weer gekocht worden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De reviews op de site waren, onder andere, voor mij de aanleiding om hier mijn nieuwe Audi A6 te kopen. Na een week kon ik mijn auto ophalen en alles was netjes in orde. \r\nOok zou ik na een half jaar nog een onderhoudsbeurt krijgen. Bij de onderhoudsbeurt (na een half jaar) had ik nog een aantal (behoorlijk prijzige) punten die niet helemaal in orde waren. Na een afspraak te hebben gemaakt is de auto thuis opgehaald en weer teruggebracht. Alle punten zijn kosteloos en zonder ook maar enige discussie hersteld. Echt fantastisch geregeld. Topbedrijf dus!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service voor mijn Audi. Niets is teveel gevraagd en super vriendelijke mensen! Een absolute aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was opzoek naar een perfect uitgevoerde en in perfecte staat verkerende Audi RS6 van 2015 of nieuwer. Na verschillende te hebben bekeken en proef gereden kwam ik bij Auto Mensinck uit. Zij hadden de perfecte ultieme droomauto staan. Een Audi RS6 C7 Dynamic Plus van 11-2015 full option uitgerust met weinig km-ers. \r\nIk meteen gebeld voor een afspraak en ik kon meteen de volgende avond (buiten openingstijd) langs komen. \r\nIk werd hartelijk ontvangen en heb de RS6 van binnen en van buiten goed bekeken en heb er ook een proefrit mee gemaakt. De auto was geweldig en nog veel belangrijker van een echt liefhebber geweest. Ook de history bleek keurig in orde te zijn. \r\n\r\nHierop besloten dat dit mijn nieuwe auto moest gaan worden als ik hem ook nog even even op de brug kon bekijken en de auto kon uitlezen. Dus 2de afspraak gemaakt en samen met mijn vriendin langs geweest en opnieuw bleek alles dik in orde te zijn en waren we helemaal verlieft op dit prachtige exemplaar. \r\n\r\nDaarop gestart met al het papierwerk te regelen waarbij Auto Mensinck zeer behulpzaam was en ik vorige week de auto kon gaan ophalen. Ik heb de auto nu 1 week en hij is werkelijk fantastisch. Het is de ultieme droomauto van iedere Audi liefhebber. \r\n\r\nKortom als je opzoek bent naar een pareltje onder de geïmporteerde dikke Audi modellen is Auto Mensinck van harte aan te raden. Ook na de verkoop blijven ze bij Auto Mensinck de klant voorop stellen en worden vragen meteen beantwoord. \r\n\r\nBedankt!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn 2 jaar geleden naar Auto Mensinck gegaan voor een andere auto. Tijdens de verkoop werd er kundig en klantvriendelijk geholpen. Auto Mensinck heeft ook onze auto in onderhoud. John is altijd vriendelijk en behulpzaam. \r\n Bij een volgende andere auto gaan we zeker terug naar deze betrouwbare auto-specialist.\r\n\r\nMarc & Angelique Adriaens

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een service! Wil je een audi kopen pas dan op waar je hem koopt. Een audi heeft nou eenmaal veel “kwaaltjes” dus garantie bij een tweedehands is erg belangrijk. Dat zit bij Auto Mensinck goed voor elkaar. Na 3 maanden rijden kreeg ik een tik in de motor. Zelfde dag is de auto opgehaald, leenauto gekregen, en weer netjes afgeleverd na de reparatie. Dit maak je niet vaak mee dus lieve mensen doe verstandig en koop hier uw tweedehands Audi.\r\nEn niet te vergeten, inruil prijs van mijn vorige auto was heel netjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super slles gud

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gister mijn auto opgehaald. Indruk over deze garage (woon zelf 20km verderop) is zeer positief. De wijze waarop ik na het sluiten van de koop ben geholpen is fijn. Er wordt tijd genomen voor de cliënt en er is een duidelijke interesse. Voelt fijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en duidelijk advies. Fijne partij om zaken mee te doen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Automensinck verkoopt niet alleen geweldige auto\'s maar belangrijker nog is dat ze een geweldige Service bieden. \r\nZeer klantgericht en echt niks is teveel.\r\nKortom een automobielbedrijf waar je er niet teveel van tegenkomt!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin 2016 Peugeot 3008 gekocht km stand 55549. Eind maart 2017 motorstoring gehad km stand 77162. Distributieketting moet vervangen worden. Deze reparatie is kosteloos uitgevoerd!. Tijdens de reparatie 5 dagen vervangende auto gekregen ook kosteloos! Wat een geweldige service! Veel beter dan Peugeot!\r\n\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jonggebruikte Audi S3 aangekocht met garantie. De eerste problemen zijn meer dan keurig verholpen en Auto Mensinck heeft werkelijk een geweldige auto afgeleverd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring met dit bedrijf! Voor de eerste keer een auto hier gekocht maar dat worden er meer t.z.t.. Heel correct om gegaan met garantievoorwaarden, zelfs de auto bij ons thuis opgehaald en teruggebracht, inclusief een gratis leenauto. Na wat negatieve ervaringen met andere autodealers waren wij zeer positief verrast en kunnen iedereen aanbevelen om hier een auto aan te schaffen. Complimenten voor John en collega\'s.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al vele jong gebruikte auto\'s bij Mensinck gekocht. Van Audi A6 tot thans een VW Touareg. Mijn ervaringen met Jeroen (verkoop) en John (garage) zijn zeer positief. In de omgang zeer vriendschappelijk en toegankelijk. Eerlijk en no nonsens! Zo hoort t...

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben ongeveer een maand geleden lang geweest bij het auto bedrijf Mensinck en heb daar een zeer prettig gesprek gehad met Jeroen.\r\nDaar deze man een passie heeft voor auto\'s , en wij daar ook een geruime tijd zeer prettig over hebben gepraat, en vooral over de Audi S en Rs modellen.\r\nJeroen had mij een goed inruil voorstel over de mail gedaan over de inruil van mijn audi S3 tegen een audi RS3 die zij hadden staan en hij hield zich ook netjes aan het bedrag wat wij hadden afgesproken. \r\nIk moet zeggen dat ze alleen maar zeer nette auto\'s hebben staan , waar het verleden van bekend is en alles compleet is.\r\nKort om zeer een aanrader als je een nette en goede auto wil aanschaffen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Mensinck staat voor Kwaliteit, betrouwbaarheid en vakmanschap in combinatie met persoonlijke betrokkenheid. \r\n\r\nDeze slogan hebben ze in mijn situatie goed bewezen!\r\n\r\nIn mei 2016 heb ik een Touareg gekocht bij Auto Mensinck, een hele nette auto met weinig kilometers.\r\nNa een korte tijd was er een vreemde ratel te horen bij het starten van de auto. Mensinck gebeld, en zij hebben dit heel netjes opgelost met een leenauto en een goede service! \r\nEen halfjaar na de aankoop van de auto ging de auto dermate stuk dat hij niet meer voor of achteruit ging. Mensinck gebeld en zij hebben toen wederom weer uitstekende service gegeven(nieuwe versnellingsbak).\r\n\r\nKortom ik beveel Auto Mensinck aan omdat ze een uitstekende service verlenen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over ontvangst, inruilprijs oude auto,aankoop nieuwe gebruikt auto en afhandeling.top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat als je een auto hebt gekocht die niet aan je verwachtingen voldoet? Ondank dat ik dit pas na bijna een jaar heb gemeld, heeft Mensinck dit zeer goed opgelost. Hier zegt men niet alleen betrouwbaar te zijn. Hier bewijzen ze gewoon dat ze dat zijn!
  • Reden bezoek Andere reden