Hele prettige lessen gehad bij Marc, heel fijn dat je na iedere les feedback krijgt. Je kan goed merken dat Marc wil dat je slaagt. Zelf in 1 keer geslaagd.

Afgelopen week in 1x geslaagd voor me rijbewijs. Marc wilt graag dat je slaagt voor je rijbewijs en doet er dan ook alles aan om je in 1x te laten slagen.

Een erg goede rijschool/instructeur. Je leert goed rijden, op een degelijke en gestructureerde manier. Marc is duidelijk, gezellig en geduldig (ook als je het even niet meer ziet zitten), kan goed inschatten waar je aan toe bent en denkt uitgebreid mee als bijv. lessen onverhoopt toch niet door kunnen gaan. Ik heb met veel plezier rijles gehad bij Marc!

Vandaag ben ik in 1x geslaagd mede door Marc! Marc is een kritische, maar geduldige en leuke rijinstructeur. Zijn doel is om je goed en veilig te laten rijden en niet om je zo snel mogelijk te laten slagen. Ik kan daarom ook met vertrouwen mijn eerste kilometers gaan maken. Marc is erg deskundig en ik beveel hem zeker aan!

Zeer degelijke rijschool. Een leuke instructeur om mee te werken. De lessen worden op maat gegeven naar de behoefte van de leerling. Verder wordt de theorie duidelijk, overzichtelijk en toepasselijk aangeleerd.

In 1 keer geslaagd! Marc heeft aandacht voor detail en je merkt dat hij heel graag wil dat je slaagt. Hij kijkt naar het niveau wat je hebt en laat je geen stukken rijden waar je nog niet aan toe bent. Dit in combinatie met het aanmoedigen van wat goed gaat zorgt voor vertrouwen in de auto. Wat mij persoonlijk veel heeft geholpen is het wegnemen van twijfel. Niet te veel denken, analyseren, gewoon gaan! Van je fouten moet je leren en daar heeft hij veel geduld mee. Oja, het is ook nog gezellig!

Hele leuke lessen gehad bij Marc! Legt alles in 1 keer duidelijk en vriendelijk uit en je krijgt na de les nog een feedback, wat ik altijd erg fijn vond! Hij is erg gedreven in zijn vak en ik stapte altijd met plezier weer de auto in. Al met al een dikke aanrader!!!

Heel prettige manier van lesgeven en een erg geduldige aanpak

Ik heb geweldige lessen gehad van Marc. Ik heb alles van hem geleerd wat er te leren valt en ben daardoor ook in een keer geslaagd voor mijn praktijk examen! Marc neemt goed de tijd om je fouten nog een keer met je de bespreken en na de les alles te evalueren , dit is heel leerzaam. Marc is erg professioneel in zijn vak en weet wat hij doet. Ik raad deze rijschool zeker aan !

En natuurlijk ben je een hele dikke aanrader om bij te rijden!!

Hoi Marc, Ik heb de rijlessen als zeer prettig ervaren. Je bent deskundig en staat altijd voor je \'leerlingen\' klaar. Ondanks het soms lastige inplannen van de lessen vanwege onze drukke schema\'s is het ons toch mooi gelukt. Ik ben je hier ontzettend dankbaar voor! Verder en je duidelijk. Je maakt duidelijk wat goed gaat na elke les en waar er nog aan moeten werken. Je bent geduldig, vrolijk en rustig wat jou een fijn persoon maakt om naast te zitten tijdens het rijden! Heel erg bedankt!! Liefs Bonnette

Erg leuke lessen gehad bij Marc, heel erg leerzaam, en hij zorgt er voor dat je je rijbewijs echt in een keer haalt! zeker een aanrader!

Marc is een erg deskundige instructeur met een passie voor zijn vak. Tijdens zijn lessen is hij altijd geduldig en vriendelijk maar soms ook streng omdat hij niet snel tevreden is en de lat hoog legt. Ben in 1x geslaagd en zou hem zeker aanbevelen!

Marc is een uitstekende rijschool instructeur! Marc weet alles op de juiste manier uit te leggen! Doordat hij de laat hoog legt, is de kans super groot dat je in een keer slaagt. Super bedankt Marc!

Ik heb ontzettend veel geleerd van Marc met resultaat, namelijk in één keer mijn rijbewijs gehaald. Marc weet veel van zijn vak af en neemt wanneer nodig te tijd om vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Kortom een aanrader!

De rijlessen bij Marc vond ik erg fijn en leerzaam. Marc begeleidt je stap voor stap, is gedreven in zijn werk en geeft op een fijne manier feedback. Hij legt de lat hoog en is af en toe een tikkeltje streng, waardoor je erg goed wordt voorbereid voor het examen. Hij biedt ruimte om vragen te stellen en stelt je daarbij op je gemak (domme vragen bestaan niet). Hij is in voor een grapje, raadseltje, kortom: een fijne manier van contact. Aanrader!!

Erg tevreden! In een keer geslaagd en heb veel geleerd. Marc legt de lat misschien hoog maar daardoor ben je er zeker van dat je leert om veilig, verantwoord te rijden en je rijbewijs in een keer te halen. Zeker een aanrader!

Ik heb heel veel van Marc geleerd. Door hem heb ik echt het idee dat ik goed voorbereid ben om zelfstandig de weg op te gaan! Hij is iemand die weet waar die het over heeft en wat die doet en daarnaast ook heel gezellig is! In 1 keer mijn rijbewijs gehaald :)

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik ben twee jaar geleden overgestapt na 40 lessen bij Marc van der Voorn. Ik heb daarna binnen 10 lessen mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Ik denk dat een gemiddelde leerling het goed trekt bij hem maar hij wil niet zijn lessen aanpassen als het niet past bij jouw leermethode. Ik ben een snelle theoretisch leerling maar hij kon nooit voor mij de tijd maken om aan de kant te gaan staan en uitleggen wat we aan het doen waren zoals keren door middel van steken. Mijn nieuwe instructeur heeft het me in 1 les geleerd door het principe erachter te vertellen waardoor ik het kan toepassen. Daarnaast trok ik het slecht dat hij je een hele les hetzelfde liet doen. Hij begreep niet dat ik op een gegeven moment fouten ging maken omdat ik zo verveeld was.

Beste Rianne, Dank voor je moeite om na 4 jaar (2011) nog een review achter te laten. Ik betreur het dat je geen goede ervaring met mijn rijschool hebt gehad. Graag zou ik daar alsnog contact met jou over willen hebben om tot een bevredigende oplossing te komen. Vriendelijke groeten, Marc

Aardige man met veel geduld en humor. hij legt alles deskundig en goed uit, meerdere keren als dat nodig is. zorgt er voor dat je goed voorbereid bent voor het rijexamen, zodat je weet wat je eventueel kan verwachten. In 1 keer geslaagd! zegt genoeg neem ik aan.

Ik beveel de autorijschool van Marc van der Voorn aan iedereen aan! Super aardige man en heel erg goede lessen. Dankzij hem ben ik in 1x geslaagd!

Marc is zeer deskundig, heeft vele jaren ervaring en dat is terug te zien in de lessen. Hij legt alles goed en rustig uit. Het tempo waarin ik nieuwe dingen heb geleerd was heel fijn, het ging niet te snel en niet te langzaam. Hij legt de lat hoog en kon mij soms streng op mijn fouten wijzen maar liet het ook duidelijk merken wanneer ik iets goed deed. Ik heb veel geleerd en ben blij dat ik vandaag in één keer mijn rijbewijs gehaald, bedankt Marc!

Ik heb erg veel gehad aan de lessen van Marc. Een geduldige en vriendelijke rij-instructeur die er voor heeft gezorgd dat ik in 1x ben geslaagd. Het fijne aan Marc vind ik dat hij je niet alleen klaar wil maken voor het rij-examen, maar ook voor de tijd daarna. Hij streeft naar een hoger niveau, waardoor je met veel vertrouwen kan afrijden. Marc is gezellig in de auto, maar is zeker ook serieus.

De rijlessen bij Marc heb ik als zeer positief ervaren. Een echte vakman die de lessen optimaal benut. Zijn prettige persoonlijkheid zorgt voor een ontspannen en vertrouwde sfeer. Een echte aanrader dus!

Professorenlaantje 3

3571JX Utrecht