Ik heb super goed auto leren rijden. Hij gaf me altijd zelfvertrouwen, ook al ging het minder goed af en toe. Ik ben altijd met een goed gevoel de auto uitgestapt. En in één keer geslaagd. Hij heeft veel geduld, en door mijn autisme had ik soms moeite met bepaalde punten, maar ook daar ben ik goed in begeleid, en heeft hij goed de tijd genomen om mij te leren kennen. Heel erg bedankt Marc! Ik ben echt super blij met mijn rijbewijs!

Als je in 1 keer wil slagen moet je bij Marc zijn. Hij zorgt ervoor dat je met vertrouwen je examen ingaat.

Ik kan Marc van der Voorn van harte aanbevelen als rij-instructeur. Hij leert je op een prettige manier goed en vooral veilig rijden. Ook is hij betrouwbaar en altijd scherp en alert. Het enige minpuntje is misschien de wachtlijst, maar het wachten vond ik het zeker waard.

Ik heb op een rustige manier stap voor stap alles geleerd over het autorijden. Het was ook een hele relaxte manier van leren. Het was dus al met al een goede ervaring.

Door mond-tot-mond reclame bij Marc vd Voorn terecht gekomen. In negen maanden mijn rijbewijs gehaald en slechts één keer examen hoeven doen. De gedegen aanpak aan de hand van de RIS methode is mij heel goed bevallen, een aanrader voor iedereen die zijn/haar rijbewijs op een goede manier wil behalen.

Hartstikke goede rij-instructeur, lessen zijn erg goed en goed gestructureerd, je leert veel en wordt dus goed klaargestoomd voor het rijden op de weg na het examen.

Leuke en goede lessen gehad, waardoor ik in een keer me rijbewijs heb gehaald!

Omdat Marc het hoogst kwam aanbevolen qua slagingspercentage ben ik bij hem gaan lezen en terecht! In 1 x geslaagd dankzij de fijne lesmethode met boek, duidelijke uitleg en no nonsense instelling. Thanks Marc voor de fijne lessen, je geduld en inzet!

Voor mij waren twee dingen heel erg belangrijk; gezelligheid en leerzaamheid. Marc maakt beide meer dan waar! Lekker kletsen tijdens het rijden, maar vooral heel veel leren. Marc, bedankt! 😄

Geweldige lessen en heel goed geholpen bij het behalen van mijn rijbewijs. Rijbewijs in een keer gehaald. Behandeld iedereen anders door verschillende personaliteiten.

Het rijden bij Marc is mij heel goed bevallen. Met zijn jarenlange ervaring weet Marc precies waar hij op moet letten en hoe hij je leert veilig auto te rijden. Daarnaast is Marc altijd op tijd en komt hij zijn afspraken na. Iemand anders had me niet beter kunnen voorbereiden op het uiteindelijke rijexamen!

Ik vond Marc een goede instructeur. Hij heeft veel ervaring met rijlessen geven en dat merk je aan de handige tips en gestructureerde feedback die hij geeft. Hij zorgt ervoor dat je goed voorbereidt bent als je je rijexamen gaat doen!

Marc van der Voorn geeft hele goede rijlessen. Hij werkt volgens het RIS-boek, dat is een methode die heel duidelijk en stapsgewijs het rijden aanleert. Ik vind dit een heel prettige methode. Marc is erg alert, dus hij geeft op tijd belangrijke dingen en details aan die het rijden makkelijker en veiliger maken (voortuitdenken).

Marc heeft mij ontzettend geholpen! Je merkt dat hij heel gemotiveerd is en je echt wil zien slagen. Hij geeft feedback op een constructieve en vriendelijke manier zodat je weet wat goed gaat, een waar je nog aandacht aan moet besteden. Een zeer goede instructeur!

Marc heeft mij vanaf de absolute basis het autorijden bijgebracht, en hoe! Na 38 lessen ben ik vandaag in één keer geslaagd. In het begin had ik het behoorlijk lastig -onder anderen vanwege problemen met mijn motoriek - maar Marc is enorm geduldig en neemt altijd de tijd om in gesprek te gaan over wat er goed en fout gaat. Ik geef de service een 10, omdat Marc heel communicatief en benaderbaar is, en er alles aan wil doen om zijn leerlingen in 1 keer te laten slagen. Het is altijd gezellig in de auto en elkaar leren kennen is onderdeel van de manier waarop Marc les geeft; ik vond dat heel fijn. Ik kijk met plezier terug op de rijlessen en ik zal nog vaak terugdenken aan mantra\'s van Marc als: \"Hoe smaller hoe langzamer,\" of \"Afstand houden, maar ook meerijden.\"

Marc is een goede rij-instructeur. Hij is didactisch en coachend. Ik ben al heel lang geen 18 meer, en heb een aantal blokkades moeten overwinnen, mede dankzij Marc lukte dat ook. Ik was goed voorbereid op het examen, en jawel, in één keer geslaagd. Dank Marc!

Afgelopen week in 1x geslaagd bij Marc! Bij Marc wordt je niet alleen klaar gestoomd voor het rij-examen, maar ook voor alle jaren daarna. Alles wordt rustig en stap voor stap gebracht. Marc is duidelijk, vriendelijk en denkt altijd mee voor de juiste oplossing. Ik heb een zeer goede keuze gemaakt door bij Marc te gaan lessen :)

Heel erg fijn les gehad bij Marc, net als mijn moeder. De rijvaardigheden worden langzaam opgebouwd qua moeilijkheid en zelfstandigheid. Op het begin geeft hij (uiteraard) veel tips, maar naarmate je zelf beter leert rijden laat hij je steeds zelfstandiger rijden. Wel geeft hij het meteen aan als je een fout(je) maakt, waardoor je aan het eind van de lessenserie een totaalbeeld hebt van alles wat je al wel en nog niet onder de knie hebt. Hij is hartstikke gemotiveerd om zijn leerlingen in 1 keer te laten slagen, wat bij mij dan ook is gelukt :) Zeker een aanrader!

Erg fijn les gehad, ook voor leerlingen die niet gelijk talent hebben. Natuurlijk in 1 x geslaagd!

Ik ben ook in 1 x geslaagd! Ik heb heel erg fijne lessen gehad bij Marc. Hij leert je alles in stappen en let goed op details. Veiligheid is bij hem het belangrijkst. Vragen stellen mag altijd en hij staat ook zeker open voor verbeterpunten. Ik vond het heel fijn dat Marc ook heel punctueel is: hij houdt zich aan afspraken en is altijd op tijd. Voor mijn afrijden wilde ik graag nog een keer extra rijden en daar maakt hij dan ook tijd voor. Daarnaast is het contact in de auto ook gezellig. Kortom: een aanrader!

Ontzettend fijn rijles gehad. Net in 1x geslaagd door goede voorbereiding en ervaring tijdens de rijlessen op te doen. Ontzettend goed!

Hele goede rijschool. Marc leert je heel goed te rijden en vooral ook te leren van je eigen fouten. In een keer geslaagd dankzij Marc!

Hele prettige lessen gehad bij Marc, heel fijn dat je na iedere les feedback krijgt. Je kan goed merken dat Marc wil dat je slaagt. Zelf in 1 keer geslaagd.