Zeer professioneel en betrokken

Marc is een zeer professionele rijinstructeur die ook echt betrokken is met zijn leerlingen! I.v.m. een verhuizing naar Amsterdam ben ik tijdens mijn rijopleiding overgestapt naar een andere rijschool, maar uiteindelijk ben ik toch weer teruggegaan naar Marc. Bij hem kun je er zeker van zijn dat je veilig leert rijden.

Marc van der Voorn is een vakkundige rijinstructeur die leerlingen op alle technische aspecten gedegen begeleiding geeft om zo zelfstandig te kunnen autorijden. Hij maakt een secure inschatting hoeveel lessen iemand nodig heeft om te slagen voor zijn autorijbewijs.

Marc is een erg fijne en flexibele instructeur. Hij is altijd erg duidelijk in zijn instructies en wanneer iets toch onduidelijk is legt hij dit graag opnieuw uit. Hij is erg professioneel en je merkt dat hij verstand heeft van zijn vak.

Ik heb een super gezellige en leerzame tijd bij Marc in de auto gehad! Omdat er les wordt gegeven via het RIS stappenplan (Rijopleiding in Stappen) zit er een goede opbouw in de lesstof, daarnaast is de expertise van Marc niet te missen en voegt hij zelf met zijn jaren ervaring nog heel veel extra toe. De lessen zijn ook nog eens 1.5 uur wat ik erg fijn vond. Marc legt duidelijk uit wat hij van je verwacht tijdens een les, en veilig rijden staat voorop. Verder is Marc gewoon een hele gezellige man met wie ik (als liefhebber van muziek en actieve bezigheden) veel raakvlakken had. Zijn enthousiasme voor het rijden is aanstekelijk en hij geeft met veel humor en geduld les. Ik heb erg veel geleerd en ben uiteindelijk met een goed en rustig gevoel mijn rijexamen in gegaan! Dankjewel Marc!

Zeer professioneel en een fijne persoonlijke begeleiding tijdens de lessen. Marc van der Voorn denkt mee met de leerling en zorgt voor productieve en veilige lessen op niveau. Hij stimuleert je om initiatief te nemen en gewend te raken aan het besturen van een auto. Ik ben erg positief over mijn ervaringen met deze rijschool.

Na bij een andere rijschool gezakt te zijn voor mijn praktijkrijexamen ben ik overgestapt naar de rijlessen van Marc. Met veel begrip en kennis over het rijden weet Marc op een gestructureerde wijze over te brengen hoe je op een veilige en assertieve manier deel kan nemen aan het verkeer. Ook weet hij de bijzondere verrichtingen op een duidelijke manier goed uitvoerbaar te maken. Bij nader inzien was ik het liefst direct bij Marc begonnen, hij heeft mij in korte tijd heel veel extra\'s bij gebracht. Naast de goede lessen heb ik Marc als zeer vriendelijk ervaren, dus al met al raad ik zijn rijschool aan!

Ik vond de rijlessen bij Marc erg leerzaam en leuk. Marc geeft goed aandacht aan de punten die je moeilijk vind en geeft goede tips die je verder helpen bij het rijden. Ook als het even niet mee zat werdt daar goed mee omgegaan. Heb er erg van genoten!

Uitstekende persoonlijke aandacht. In de lessen wordt aandacht besteed aan waar voor jou de valkuilen liggen.

Ik heb erg genoten van de rijlessen van Marc. De lessen volgen een goede opbouw en zijn expertise is groot. Ik heb ontzettend veel geleerd en de lessen van 1,5 uur waren erg prettig! Marc leert je niet alleen om netjes je rijexamen te doen, maar ook om echt veilig de weg op te gaan. De lesauto was altijd schoon en voorzien van leuke snufjes (start/stop systeem, parkeersensoren, etc.). Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat je soms een les ruim van te voren moet inplannen omdat deze rijschool zo populair is en Marc alleen tijdens kantooruren rijdt. Ik ben heel erg blij met mijn keuze voor deze rijschool en ik raad iedereen aan om ook bij deze rijschool te lessen.

Marc heeft mij veel geleerd, hij leert veilig rijden en gewft een goede voorbereiding voor het examen, bovendien ook een leuke tijd gehad in de auto zelf!

Je wordt goed voorbereid op het rijexamen en je leert zo snel mogelijk je zwakke punten te verbeteren.

Marc is erg precies en legt goed uit wat hij van je verwacht in een les. Hij bespreekt elke les goed na waar je verbeterpunten van die verwachting liggen. Marc leert je heel goed hoe je voorbereid je examen ingaat en hoe je stap voor stap een goede en veilige automobilist wordt.

Marc is een enthousiaste rij-instructeur die duidelijke uitleg geeft en daarnaast met veel geduld en humor rijles geeft. Ik heb genoten van de rijlessen en heb vertrouwen gekregen om de weg op te gaan. Dankjewel Marc!

Goede lessen! Er word veel tijd voor je genomen.

Het was een hele goeie keus om bij Marc rijles te volgen. Zou het oprecht iedereen aanraden. Ik heb namelijk eerder geprobeerd bij een andere rijschool, maar is niet te vergelijken. Bij Marc leer je namelijk stap voor stap (de lessen bouwen op elkaar en hij bespreekt na elke les je aandachtspunten & vooruitgang) verder is hij duidelijk in zijn uitleg en aanpak. Wat was het fijn om bij hem rijles te volgen en met groot succes!

Heel behulpzaam, lief, aardig en heel erg bereid om je te helpen.

Met rijlessen van Marc weet je zeker dat je goed voorbereid aan het examen begint. Dankzij de zorgvuldige opbouw van de lessen van Marc beheers je alle aspecten van het autorijden goed.

De beste rij instructeur die er is! Soms wel streng, MAAR daardoor slaag je wel in 1 keer ;D :D

Na een hele negatieve ervaring bij m\'n vorige rijschool zat ik met m\'n handen in het haar. De switch naar Marc is de beste keuze die ik kon maken. Na een aantal lessen merkte ik dat ik opeens grote stappen maakte en uiteindelijk slaagde ik bij Marc in één keer. Nogmaals bedankt Marc voor de extra moeite die je in me hebt gestoken en de extra tijd die je vrij kon maken!

Autorijschool Marc van der Voorn biedt hele goede rijlessen. Omdat Marc in zijn eentje de rijlessen verzorgd, zorgt hij er voor dat deze rijlessen van hoog niveau zijn. Zeer aan te bevelen!

Marc is een ontzettend goede rij-instructeur. Ik kreeg les door middel van verschillende modules. Op deze manier leer je stapje voor stapje goed auto rijden. Marc is erg kritisch, maar geeft ook veel aanmoediging, hierdoor blijf je jezelf verbeteren. Ik heb met plezier gereden en zou zeker voor deze rijschool gaan!

Marc geeft op een heel prettige, ontspannen manier les in het autorijden. Hij geeft op een constructieve manier feedback, benoemt ook vaak wat al goed gaat, en bespreekt elke les even na. Dat hij me niet thuis ophaalde, was een klein ongemak, dat ik graag voor lief nam. Hij heeft mij enorm geholpen en ik haalde in 1x mijn rijbewijs. Dankjewel, Marc!

Marc geeft goede, leuke en leerzame autorijlessen. Aan de hand van verschillende modules kreeg ik les en dat bouwde zich rustig op. Marc is niet de makkelijkste, en wijst je op de dingen die je niet goed doet, maar ook de dingen die je wel goed doet.

Ik heb mijn rijlessen bij Marc als uitstekend ervaren. Je merkt dat hij jarenlange ervaring heeft, waardoor hij je alles perfect uit kan leggen. Hierdoor weet je zeker dat je goed voorbereid je examen in gaat. Ook is hij bereid om een extra stapje voor je te zetten en met je mee te denken. Al met al was het in auto prettig en gezellig!

Marc is een top-instructeur met een enorme ervaring en kennis van zaken. In zijn lesgeven vormen zijn hands-on insteek, zijn analytisch vermogen en flexibiliteit een gouden combinatie. Hij is betrokken bij al zijn leerlingen en denkt voortdurend met je mee. Met groot geduld legt hij je de dingen telkens weer uit. Precies op de manier die past op dat moment en in die situatie. Je kunt op elk moment in je rij-opleiding alle denkbare vragen stellen over de auto en het verkeer. Hij kan alles uitleggen. Elk dingetje, elk concept. In theorie en in praktijk. Lessen zijn teamwork. Zijn perfectionisme en oog voor detail tillen je autorijden steeds naar een hoger plan. Daarnaast heeft hij een bijzonder fijne en prettige stem. Marc laat je pas examen doen op het moment dat je er echt klaar voor bent. Je leert wat veilig en sociaal rijden is, en zorgt ervoor dat je met vertrouwen je examen tegemoet gaat. Ik kijk terug op fijne lessen, met veel gezelligheid en humor. Tijdens mijn rij-opleiding zag ik al vele mede-leerlingen in 1X slagen bij Marc. Geweldig om nu ook bij die club te horen!