Autorijles op topniveau

Ik heb met veel plezier gereden bij Marc. Zowel ik als mijn partner (beiden 30+ jr oud) hebben onze opleiding succesvol afgerond. Hij heeft zeer veel ervaring en zijn lessen zijn op topniveau. Marc is naast een zeer professioneel didacticus ook erg sociaal en altijd goed gemutst. Ik zou hem omschrijven als duidelijk, betrouwbaar, proactief, georganiseerd én gezellig!

Goede oude tijd

Het is al lang geleden, maar Marc is een vakman!

Uitstekende ervaring!

Ik heb erg genoten van de rijlessen van Marc, hij geeft altijd met veel enthousiasme les en is een erg goede en ervaren rijinstructeur. Hij zorgt voor een fijne sfeer in de auto en geeft erg goede en duidelijke uitleg. De kwaliteit van zijn rijschool ligt uitermate hoog en dat blijkt ook zeker uit de resultaten. Zoals vele hiervoor, ben ook ik in een keer geslaagd dankzij de goede lessen van Marc! Ik raad hem daarom ook zeker aan!

Vol vertrouwen de weg op!

Bij Marc leer je stap voor stap autorijden. Als er iets is wat nog niet helemaal goed gaat, weet Marc precies hoe dat verbeterd kan worden. Maar als je iets heel vlot op pakt, zal je ook sneller andere dingen doen. Daarnaast leer je om vlot en efficiënt door het verkeer heen te komen. Te langzaam rijden mag dus niet! Daarom kan je met veel vertrouwen autorijden. Ik vond het ook altijd gezellig. Ik heb mijn rijbewijs, net als veel andere leerlingen van Marc, in een keer gehaald. Marc is echt een aanrader!

Het was altijd gezzelig en leerzaam

Ik heb met goeie stappen leren rijden, het ging op een goed tempo waardoor ik alles staps gelijk kon leren. In de auto was een goeie sweer.

Prettige rijles ervaring

Marc is een eerlijke en bekwame rijinstructeur die op een gestructureerde wijze stap voor stap weet uit te leggen waar een goede automobilist aan moet voldoen. Zijn lessen past hij aan op het individu en hij daagt je uit waar nodig. Hij weet goed in te schatten wat het rijniveau is en welke stappen er ondernomen moeten worden om het rijexamen te behalen.

TOP om bij Marc rijles te volgen!

Nadat mijn moeder en mijn broer rijles bij Marc hebben gehad, was het logisch dat ik ook naar Marc ging. Marc bereidt je stap voor stap voor op het examen en ik ben dan ook voor alles in 1x geslaagd! Hij heeft humor (moet jezelf ook beetje grappig zijn) en is ook streng als het nodig is (handig als je wel eens geen concentratie hebt) Kortom, goede, gezellige en leerzame rijlessen gehad met super resultaat. dank! Sophie

Door Marc veilig en vol zelfvertrouwen de weg op!

Recent heb ik een opfriscursus gehad, omdat ik rij-angst had. Ik had weinig zelfvertrouwen en voelde me onrustig in de auto. Marc heeft mij hierbij begeleid, door te observeren waar de onrust ontstond en mij uit te leggen wat ik kon verbeteren om veilig en kalm auto te rijden. Zijn aanpak is strikt en consequent. Op een kalme, sympathieke manier legt Marc uit waarom je iets moet doen of juist laten in de auto. Altijd met veiligheid als vertrekpunt. Door deze zaken telkens te herhalen en uit te leggen, ontwikkelde mijn rijstijl en kreeg ik nieuwe gewoonten in mijn systeem. Ik heb geleerd meer overzicht te creëren in het verkeer. Nu voel ik me zeker en rustig tijdens het rijden. Ik snap goed dat mensen hier in de rij staan om autorijles te krijgen. Of je nu voor het eerst rijdt en je rijbewijs wilt halen of beter en met meer zelfvertrouwen wilt leren autorijden… Autorijschool Marc van der Voorn is een absolute aanrader!

Leerzaam en gezellig

Met Marc rijden vond ik heel leerzaam het was gezellig maar hij kon soms ook streng zijn op een goeie manier. Ik ben dan ook in een keer geslaagd voor het examen.

Precies wat je nodig hebt!

Marc is een bijzonder goede rijinstructeur. Hij legt het rijden stap voor stap en gestructureerd uit en je begint je vanzelf verzekerder te voelen in de auto! Waar fouten worden gemaakt nam hij de tijd om goed uit te leggen wat ik beter had kunnen doen. Erg aardige man die soms wat streng kan zijn, maar dit doet hij altijd zodat je zelf beter gaat rijden en hij heeft altijd het beste met je voor. Ook in de corona-tijd heeft hij de maatregelen goed opgepakt zodat ik snel weer kon rijden. In een keer geslaagd, zoals velen bij Marc, en zou hem dus ook zeker aanraden!

Een Gezellige, strenge en effectieve rijopleiding.

Mijn ervaring mijn Marc’s Autorijschool is zeer positief. Tijdens het rijden kan je altijd een leuk praatje houden en Marc is serieus en kritisch wanneer dit nodig is, Je wordt goed voorbereid op het rijexamen en de tijd daarna.

Gezellige rijlessen met als eindresultaat een verdiepte kennis van autorijden.

Marc is een uitstekende rij instructeur. Tijdens de eerste paar lessen is Marc erg rustig en geduldig en is er veel ruimte om jezelf als nieuwe chauffeur te ontdekken en de nodige fouten te maken. Naar mate de lessen vorderen - én zeker vlak voor je examen gaat doen - kan Marc wat strikter over komen, maar dit is vooral om echt de laatste puntjes op de 'i' te zetten en je uitermate goed voor te bereiden. Hij weet zijn striktheid alsnog vriendelijk over te brengen en geeft je ook meteen de complimenten waar nodig. Zo motiveert hij je meteen als je iets goed doet, en dat geeft een gevoel dat je ook echt flinke stappen aan het maken bent. Marc is zeer zorgvuldig en heeft alles prima tot in de puntjes op orde. Daarnaast is het ook gewoon enorm gezellig met Marc in de auto, die vaak veel te vertellen heeft maar ook oprecht in jou geïnteresseerd is. En dat maakt elke rit weer uniek en gezellig! In één keer geslaagd!

Een prettige ervaring met als resultaat, in 1 keer geslaagd!

Na ongeveer een jaar lang bij Marc in de auto gezeten te hebben, kijk ik terug op een leuke periode waarbij de sfeer in de auto prettig was. Marc is goed in zijn werk en is ook een leuke gesprekspartner! De anderhalf uur durende lessen vlogen zo om! De keuze om bij Marc te gaan heb ik zeker geen spijt van.

Leerzaam en gezellig

Het waren gezellige en leerzame lessen. Hierdoor ben ik ook overal in een keer voor geslaagd!!

Heel lang geleden maar Marc is een top instructeur

Tja, best bijzonder om na heel veel jaren een review te plaatsen. Ik heb namelijk in 1999 rijles van Marc gehad en in 2000 mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Ik was destijds 18 en nu 38 en heb nog steeds heel veel profijt en plezier gehad van de rijlessen van Marc. In Utrecht zie ik hem nog regelmatig rond rijden. Ik denk zelfs dat Marc me nog steeds zou herkennen... In alle jaren dat ik rondrij ben ik zeer zelfverzekerd en nog steeds 0 ongelukken gehad. Je gaat na zoveel jaar wel meer rijden op automatisme en ongetwijfeld ook wel eens de regels een beetje overtreedt (hardrijden)...

Met Marc rijden was erg leerzaam en gezellig.

Marc leert je op een soms wat strenge manier zeer goed te rijden. Ik ben erg tevreden en vond het zeker gezellig en leerzaam!

Goede ervaring!

Ik heb een lange tijd veel moeite gehad met lessen en het was aan het begin soms wat vermoeiend om altijd veel kritiek te ontvangen. Doordat Marc alle verbeterpunten ziet heeft dit er uiteindelijk wel voor gezorgd dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Marc is een sympathieke man en je kan zien dat hij veel plezier en ervaring heeft met wat hij doet!

10/10, zeker een aanrader.

Marc is een professionele rijinstructeur die gezellig naast je zit. Ik moest 20min fietsen voordat ik in Utrecht was maar dat was het zeker waard. Je leert veilig en goed rijden op een prettige manier.

Uitstekend gereden

Ik heb een hele fijne tijd met Marc gehad. Goed opgebouwde rijlessen. Daarnaast was Marc flexibel om extra aandacht te geven aan de dingen die ik lastig vond. Veel verschillende routes gereden. Marc kan af en toe wat streng overkomen, maar hij tovert de sfeer gelijk weer om in een grapje of iets positiefs. Hij geeft duidelijk de minpunten aan, maar vertelt ook graag de pluspunten. Marc zorgde ervoor dat ik met zelfvertrouwen reed en in één keer slaagde! Kortom, een hele goede rijschool!

Vriendelijk betrokken en punctueel

Marc is een zeer goede rijinstructeur en een fijn persoon! Dankzij het RIS systeem dat hij hanteert zit er een goede opbouw in zijn lessen. Je wordt niet in de diepte gegooid maar er wordt je stap voor stap nieuwe vaardigheden aangeleerd. Ondanks dat Marc niks over het hoofd ziet beoordeeld hij je alleen op wat al aan bod is gekomen. De lessen worden altijd zorgvuldig nabesproken. Als ik iets niet begreep nam hij altijd de tijd om het nog eens rustig uit te leggen. Marc stelde zich flexibel op toen bleek dat ik nog wat extra lessen nodig had om de puntjes op de i te zetten voor het examen. Erg vriendelijk en fijn want ik slaagde in een keer. Marc kan soms wat streng over komen en omdat ik daar gevoelig voor ben kon ik daar soms best van schrikken. De schrik was altijd van korte duur want Marc zorgt altijd voor een goede sfeer. Kortom, in mijn ervaring: zeer geslaagd! ;)

Top rijlessen!!

Marc is een geweldige instructeur! Hij leert je goed autorijden en let goed op de details. De lessen waren strak en serieus. Maar er was ook altijd tijd voor een grapje! Marc is zeker een aanrader!!

Proffessioneel met een fijne sfeer.

Als je goed wilt leren rijden, moet je absoluut bij Marc zijn. Hij geeft zeer proffessioneel les en maakt je tot een vaardig, zelfverzekerd en sociale bestuurder. Verder zorgt Marc ervoor dat je je op je gemak voelt in de auto en denkt hij met je mee. Kortom: zelfverzekerd slagen met een fijn gevoel.

Marc is een gezellige en professionele rijinstructeur die je klaar maakt voor een goed rijexamen

Ik heb een ontzettend leuke tijd met Marc in de auto gehad. De lessen waren naast zeer leerzaam ook heel gezellig. Ook is Marc erg professioneel en stoomt hij je klaar voor een foutloos rijexamen door middel van goede persoonlijke begeleiding. Ik zou Marc zeker aanbevelen aan iedereen die opzoek is naar een goede rijschool!

Marc is een professionele rijinstructeur die je met leerzame/leuke lessen naar je rijexamen begeleid

Rijlessen bij Marc zijn zeker aan te raden. Marc geeft goede begeleiding waarbij veiligheid voorop staat. Hij heeft een oog voor detail en vertelt exact wat hij van je verwacht. Mocht een handeling toch niet duidelijk zijn, dan legt Marc het graag opnieuw uit. Bovendien besteedt hij natuurlijk ook aandacht aan de aspecten die minder goed gaan. Doordat Marc volgens het RIS (Rijopleiding in Stappen) boekje werkt, zit er een goede opbouw in de lesstof. Naast de lessen is Marc ook erg geïnteresseerd in zijn leerlingen. Na de lessen bespreekt hij altijd kort nog even hoe de les is gegaan. Door de vele jaren ervaring weet Marc precies waar je tijdens het rijden op moet letten. Marc is een goede en professionele rijinstructeur die je met leerzame en leuke lessen naar je rijexamen begeleidt.

Superprofessional waarmee succes én veiligheid gegarandeerd zijn

Mijn dochter Céline heeft haar eerste rijlessen bij Marc gehad, nadat eerder mijn zoon Jasper mede dankzij Marc met glans geslaagd was. Doordat Céline voor haar studie naar Amsterdam verhuisde, kwam zij daar bij een rijschool van de ANWB terecht. De lessen van de ANWB waren rampzalig slecht, waardoor zij 3 keer zakte. Toen ik Marc om hulp vroeg, was hij meteen bereid mee te werken aan een oplossing. Céline heeft nog 12 lessen bij Marc gevolgd en slaagde met vlag en wimpel! Ze rijdt nu in mijn auto rond, zo trots als een pauw. Mijn oordeel: Marc is een topper die zijn leerlingen zelfvertrouwen geeft en ze veilig leert rijden!