Gezellig en precieze rijlesen.

Altijd met plezier naar Marc gegaan. Leuke gesprekken gehad in de auto en tegelijkertijd consequent les gehad. Ben in 1X geslaagd en stap nu vol vetrouwen de auto in.

Goede opbouw en fijne communicatie

Deze rijschool maakt gebruik van Rijopleiding in Stappen, waardoor er een goede opbouw is van nieuwe vaardigheden en je nooit het gevoel hebt dat je ergens in wordt gegooid. Marc past dit ook goed toe, en dit zorgt voor een fijne leservaring. Daarnaast is de communicatie altijd snel en duidelijk, omdat er geen tussenpersonen zijn.

Netjes en fijn!

Ik kon lekker snel aan de slag, de auto was fijn, een goede instructeur en het was ook nog is lekker dichtbij!

Fijn en goed

Ik heb voorheen lessen gehad bij een andere rijschool, van daar ven ik overgestapt hier heen en leerde hier heel veel en ook goed ik zou het aan bevelen!

Uitstekende rijles

Tijdens mijn rijlessen heeft Marc altijd gezorgd dat alles veilig verliep. Marc zegt ook wanneer iets beter kan maar ook wanneer je dingen goed doet. Daarnaast ook leuke praatjes gehad tijdens de lessen. In 1 x geslaagd voor het praktijkexamen dankzij Marc. Nogmaals bedankt Marc!

Fijn

Een goede en gezellige rijinstructeur. Je leert echt goed autorijden en je kan ook gezellig met hem praten. Ik wou zelf net voor mijn examen toch nog een extra les en daar maakte die tijd voor.

Fijn en geduldig!

Het fijne aan Marc is zijn zorgvuldigheid en geduld. De lessen zijn gestructureerd en duidelijk. Er is een fijne opbouw en ik kreeg nooit een onveilig gevoel. Door de zorgvuldigheid die Marc in elke les stopt vond ik mijn rijexamen totaal niet meer spannend! Als je bij Marc rijdt, kan je er vanuit gaan dat je een goede zelfstandige automobilist wordt. En daarnaast is hij breed geïnteresseerd, dus altijd gespreksstof in de auto!

Lessen met Marc, is fijn, gezellig, prettig maar vooral enorm leerzaam!

In de auto stappen is voor iemand die begint met zijn / haar rijlessen vaak spannend, echter haalt Marc vanaf het eerste moment die spanning weg. Prettig en luchtig communiceren maar je toch scherp houden terwijl je achter het stuur zit heeft Marc hoog in het vaandel zitten. Door die communicatie weet je wat er van je verwacht wordt, en daar helpt Marc je ook bij tijdens het rijden. Verkeerssituaties worden keer op keer duidelijk en logisch uitgelegd waardoor er op den duur een compleet begrip ontstaat van het deelnemen aan het verkeer in de auto, en fouten maken mag, daar leer je tenslotte alleen maar van. Kortom, wil je veilig en prettig je rijbewijs halen? Marc van der Voorn is de naam.

Uitmuntend

Ik ben laat begonnen met het nemen van rijlessen ( 35jr). Autorijden heeft nooit mijn interesse gehad dus een instructeur moest van goede huize komen wilde hij mij motiveren. Marc heeft engelengeduld met mij gehad. Hij nam de tijd om mij te leren auto te rijden, zeker omdat het niet als vanzelfsprekend ging. De feedback die hij na de les geeft was altijd opbouwend, motiverend en tot in de precessie uitgelegd. Ik voel me zeker en veilig op de weg wat erg belangrijk voor mij en mijn gezin is.

Zeer goede rijschool

Het niveau in de les wordt heel goed opgebouwd, waardoor niet alles in één keer op je af komt. Dat vond ik heel fijn en daarnaast geeft Marc heel veel goede tips en bespreekt hij elke les achteraf met je. Hierdoor is het voor jezelf ook heel duidelijk wat je aandachtspunten zijn. Ik heb met veel plezier bij hem in de auto gereden!

Leerzaam en gezellig!

Na mijn broer en zus heb ik ook rijles gehad van Marc. Ik heb altijd met plezier in de auto gezeten. Marc heeft alles duidelijk uitgelegd en het was prettig om les van hem te krijgen. Hij kon ook streng zijn, maar daar leerde je uiteindelijk het meeste van. Dat alles heeft mij zeker geholpen bij het in één keer halen van mijn rijbewijs!

altijd gezellig en top rijlessen!

In een keer geslaagd na een halfjaar top rijlessen van Marc. Het is altijd gezellig en heel leerzaam.

Top rijschool!

Afgelopen week ben ik in éen keer geslaagd na de uitstekende begeleiding van Marc het afgelopen halfjaar. Met Marc is het heel erg prettig samenwerken; hij heeft heel veel ervaring en kennis van zijn vak, werkt heel erg gestructureerd, is duidelijk in de communicatie en is erg begaan met zijn leerlingen. Daarnaast was het vaak erg gezellig in de auto! Kortom: van Harte aan te bevelen met een hoofdletter H!

niks aan te verbeteren.

Ik heb de laatste tijd bij Marc mijn rijlessen gehad. De sfeer in de auto was altijd erg gezellig en prettig. voor alles werd erg de tijd genomen en duidelijk uitgelegd. Met het belangrijkste doel het zo net en zo veilig mogelijk aan het verkeer deelnemen. Ik heb er erg van genoten en er vooral erg veel van geleerd. zeker een aanrader om bij Marc je lessen te nemen ik zou geen min punten of verbeterpunten kunnen op noemen.

kan niet beter!

Afgelopen maanden heeft Marc mij alles geleerd om mij klaar te maken voor mijn examen. Hij is erg duidelijk en legt alles goed. Ook neemt hij echt de tijd voor je om aan de punten te werken waar je tegen aan loopt. Dit vond ik zelf erg fijn. verder is Marc erg positief en hangt er altijd een relaxte en gezellig sfeer in de auto. Dit heeft mij erg geholpen om net als mijn ouders, die ook bij Marc geslaagd zijn, ook zelf te slagen in 1 keer. Ik zou Marc van der Voorn zeker aanraden!

Structuur en succes

Als je les neemt bij Marc word je lid van een geheim Utrechts genootschap. De andere leden herken je aan hoe ze zwaaien naar de lesauto. Marc roept “Hai!” naar ze en legt dan uit dat hij hen, hun ouders, en over een paar jaar ook hun kinderen heeft leren rijden. Ik was twee keer gezakt bij een andere rijschool en werd een beetje wanhopig. Marc onderzocht systematisch waar het hem aan ontbrak en pakte dat vervolgens gestructureerd aan. Met als eindresultaat dat de examinator zei “het was prima, toch? Of vond je soms van niet?” en Marc op zijn Marcs nog diezelfde dag de lessen die nog op mijn kaart stonden terug had gestort. En de rest van mijn leven zal ik onthouden: hoe smaller het is, hoe langzamer je gaat! Bedankt Marc!

Toprijlessen van Marc!

Nadat mijn broertje onlangs ook in één keer is geslaagd, ben ik ook in één keer geslaagd dankzij de goede lessen van Marc! De lessen zijn gestructureerd, daarnaast is Marc erg geduldig en ervaren. Ik kreeg elke les goede feedback van en hij gaf mij het zelfvertrouwen dat ik nodig had voor het examen. Daarnaast was het ook nog eens heel gezellig in de auto! Bedankt voor alle fijne lessen!

goede rijschool

Veel geleerd bij Marc! Fijne rij instructeur, ondanks de corona periode toch in een keer geslaagd!

Erg leerzaam maar ook gezellig!!

Ik heb heel veel geleerd van Marc. Werkt rustig en gestructureerd wat ontzettend fijn is. Marc gaf mij veel zelfvertrouwen waardoor ik in 1x mijn rijbewijs heb gehaald!

Fantastische begeleiding van Marc op weg naar mijn rijexamen!

Marc heeft me heel veel geleerd, waardoor ik in één keer mijn praktijkexamen heb gehaald. Ik vond autorijden best lastig en had ook ervaring met een andere rijschool. In de lessen van Marc gegroeid in mijn rijvaardigheid om nu met zelfvertrouwen veilig de weg op te gaan.

Een solide rijopleiding zonder opsmuk!

Marc is een uitstekende rijleraar. Hij weet tot in de details wat veilig en verantwoord autorijden inhoudt. Dit legt hij uit in klare taal. Verder is Marc betrouwbaar en zorgvuldig; de autorijlessen van anderhalf uur duren ook echt anderhalf uur en worden altijd zinvol besteed. Met persoonsgegevens gaat Marc netjes om. Kortom, een degelijke rijopleiding die het aanbevelen waard is!

Heel betrouwbaar, prettig en zorgvuldig

Marc is een uitstekende rij-instructeur. Bij Marc leer je stap voor stap goed auto rijden. Hij heeft heel veel geduld en past de lessen aan op jouw behoefte. Marc motiveert je en daagt je uit waar nodig. Na de rijles wordt het ook heel zorgvuldig nabesproken. Als je iets niet begrijpt, legt hij het gerust nog een aantal keer uit. Verder is de sfeer in de auto ook zeer goed! Marc is serieus in zijn job maar er is altijd ruimte voor een grapje. Bovendien heeft Marc zijn uitstekende best gedaan om mijn geannuleerde examens (door Corona) zo snel mogelijk in te kunnen halen. Kortom, ik raad Marc van der Voorn zeker aan!

Streng, leerzaam en gezellig waardoor ik nu met vol vertrouwen rij!

Nadat mijn zus in één keer bij Marc is geslaagd, ben ook ik vorige week in een keer bij Marc geslaagd! Marc is tot het uiterste gegaan om mijn toetsen zo snel mogelijk in te plannen. Omdat ik ook nog ADD heb, moest ik een extra rijtest rijden. Door corona is dit telkens uitgesteld, maar Marc zat hier bovenop en heeft ervoor gezorgd dat ik voor mijn schoolexamen nog heb kunnen afrijden. Vandaag mijn rijbewijs opgehaald en voor het eerst gereden met mijn moeder. Ik vond het geweldig! En heel fijn dat mijn moeder er vol vertrouwen naast zat. Bedankt!

Rijlessen van topkwaliteit!

Marc is een uitstekende rij-instructeur met veel geduld en passie voor het vak. De lessen zijn van topkwaliteit en hij houdt goed rekening met persoonlijke sterke- en zwakke punten. Ik pakte sommige dingen wat langzamer op dan gemiddeld, maar Marc was altijd bereid om bepaalde vaardigheden opnieuw door te nemen zonder zijn geduld te verliezen. Ook gaf hij het duidelijk aan als ik bepaalde dingen al onder de knie had terwijl ik hier zelf nog over twijfelde. Verder is Marc ook gewoon sympathiek en waren de lessen gezellig. Ik heb mijn rijexamen wederom in één keer gehaald., dus ik kan Marc aan iedereen aanbevelen :) Bedankt!

Toplessen van Marc!

Na mijn moeder, broer en zus ben ik dankzij de rijlessen van Marc in 1x geslaagd voor het rijexamen. Marc werkt ontzettend hard en geeft je veel tips & aanwijzingen waardoor je zo goed mogelijk voorbereid bent op het examen. Daarbij is het ook hartstikke gezellig om bij hem in de auto te zitten. Hierdoor heb ik hele leuke, leerzame lessen gehad!