Snel, zorgvuldig, betrouwbaar en behulpzaam

Vandaag mijn tweede auto bij Hardeman gekocht. De vorige altijd keurig en voor een goede prijs onderhouden. Nu snel geholpen met de afwikkeling nadat er na een aanrijding ineens een nieuwe auto moest komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd correct geholpen bij koop en verkoop van de auto.\r\nFijne mensen daar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alvorens met Hardeman in zee te gaan uitgebreid de reviews bekeken en die waren dermate positief dat ik vanuit Arnhem ook besloot naar Veenendaal te rijden. Ik heb er geen spijt van en sluit me bij het overgrote deel van de reviews aan; vriendelijk, klantgericht, kundig en zonder enig probleem terug gegaan om iets te laten herstellen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat wij een auto bij een andere garage hebben gevonden, heeft de garage de rest voor ons geregeld en de auto opgehaald en nagekeken. Een prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn bedrijf hele aardige mensen en heel erg goed geholpen bij het kopen van een auto \r\nSuper goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden over deze auto bedrijf reeds twee maal een gebruikte alfa Romeo gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijke bediening en een mooie auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was een aangename samenkomst om de citroen C4 Picasso grand te kunnen gaan zien, rijden en kopen.\r\n\r\nTijdens de proefrit ook nog genoten van historie van de omgeving.\r\n\r\nZakelijk is alles in goede aandacht afgehandeld.\r\nTot wellicht ziens, ondanks de afstand van 180 km.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn bij Autobedrijf Bert Hardeman terechtgekomen, omdat wij op zoek waren naar een Alfa Mito, welke er meerdere uitvoeringen op dat moment te koop stonden. \r\nGekozen voor een rode uitvoering met een lage kilometerstand. Fantastische auto. Ondanks zijn leeftijd van 6 jaar, zag deze auto eruit als nieuw. We hebben deze auto nu 5 maanden en zijn zeer tevreden hierover.\r\nEen goede prijs kwaliteitsverhouding en een top service bij Autobedrijf Hardeman. Zei nemen alle tijd voor je en luisteren naar jou. Helemaal top! \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben het als erg prettig ervaren om hier onze auto te kopen en de andere in te ruilen, ondanks dat we een behoorlijk stuk hebben moeten rijden vanuit Limburg. Geen poespas of smeuïge verkooppraatjes maar gewoon een duidelijk verhaal met een eerlijke prijs.\r\nOmdat we wisten welk soort auto en kleur we wilden kopen zijn we vooraf op internet al gaan zoeken en kwamen bij diverse auto’s in het land uit. Via de mail verliep het contact met Hardeman al meteen erg prettig. Snelle reacties op het mail verkeer en een duidelijk verhaal over wat we konden verwachten qua auto en prijs. We waren het dan ook al snel eens met elkaar. Het contact bij het autobedrijf verliep al net zo fijn. Gezellige en fijne sfeer met deskundige en eerlijke medewerkers die de klanten echt een welkom gevoel geven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele vriendelijke, goede service en een mooie auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jarenlang een vertrouwd adres. Deskundig en vriendelijk personeel met transparante werkwijze

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed behandeld auto netjes afgeleverd en dat we een goede proef rit konden maken 2 maal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nog geen eerdere ervaring met dit bedrijf, maar na aanschaf van mijn auto had ik nog wat zaken die niet werkten. Dit is netjes opgelost door dit bedrijf op hun kosten, ondanks dat ik niet echt garantie had gekregen aangezien het om een oudere auto gaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en bekwaam. Geen onzin verhalen gewoon duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundige garage in alle opzichten, het is jammer dat dit garagebedrijf zo ver bij ons uit de buurt ligt maar anders zou ik ten alle tijde mijn auto hier in onderhoud willen hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door een vervelend voorval met onze auto heeft garage Bert Hardeman ons \'letterlijk\' uit de brand geholpen. Zij hebben adequaat met ons meegedacht rondom tijdelijk vervangend vervoer en ons regelmatig ondersteund tijdens het afhandelen van het proces rondom onze auto die door de schade-expert total-loss was verklaard. Wij zijn hun zeer dankbaar hiervoor! Niet alleen met deze kwestie maar zeker ook de afgelopen jaren hebben wij hen ervaren als zeer klantvriendelijk en raden wij hen zeker aan bij andere autozoekers.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen op of aanmerkingen. Duidelijke uitleg . Ontspannen communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel en een goede inruilprijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze maken altijd tijd voor jou. Denken met je mee. Service staat zeer hoog in het vaandel. Niet uit op winstbejag. Klant is koning en zeker géén nummer. Zijn al jaren vaste klant en hebben tot onze grote tevredenheid meerdere auto\'s bij hen gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen. Betrouwbare garage. Een aanrader om daar je auto in te ruilen en een andere te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed en eerlijk geïnformeerd over onze aankoop, nette afhandeling, niets dan lof

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goede ervaring. Prettig contact en duidelijke afspraken. Zou ik dichterbij wonen, dan zou ik m daar ook voor onderhoud brengen.

Over Autobedrijf Bert Hardeman V.O.F.

Filter op Taal