Service en kwaliteit van begin tot eind

In mijn zoektocht naar een MiTo QV kwam ik in contact met Autobedrijf Bert Hardeman. Hoewel ze zichzelf geen Alfa-specialist noemen, is er bovengemiddeld veel kennis (en enthousiasme) aanwezig over dit mooie Italiaanse merk. Dit werd al duidelijk tijdens het eerste telefonische contact: Maurits nam uitgebreid de tijd om mij te woord te staan over de MiTo QV, en kon mij de volledige historie en afkomst van de auto overleggen. Dat schept vertrouwen! Dit gevoel werd verder versterkt bij aankomst in Veenendaal: diverse MiTo's en Guilietta's stonden glimmend voor de deur, vergezeld door een ruim aanbod van andere merken. Wederom werd er uitgebreid de tijd genomen om mij meer te vertellen over de auto, en werd duidelijk dat men vierkant achter het aanwezige aanbod staat. De proefrit stelde niet teleur en de deal was niet veel later beklonken. Een no-nonsense aanpak met duidelijke afspraken en oog voor service. Maurits komt op mij over als een bevlogen vakman met een hart voor Italiaans design. Deze indruk staat ook voor het bedrijf als geheel; als je een glazen paleis met auto's op gepolijste vloeren en een verkoper in maatpak verwacht- kijk vooral elders. Gaat het je om oer-Hollandse vriendelijkheid, een ruim en eerlijk aanbod, keurige auto's en dito prijzen: loop dan vooral eens binnen bij Bert Hardeman.

Ik ben altijd zeer tevreden met de service die gegeven wordt. Vriendelijk personeel en altijd snelle service.

Klantvriendelijk en deskundig bedrijf

Vorige maand naar volle tevredenheid een auto gekocht bij Hardeman. Klantgerichte instelling en ook goede technische kennis m.b.t tot het merk Alfa Romeo. Auto keurig volgens afspraak opgeleverd. Prima service!

We werden vriendelijk en deskundig geholpen. In goed overleg een auto gekocht. Eerlijke en uitgebreide informatie gekregen.

Onlangs een auto gekocht bij Hardeman. Zeer fijn geholpen en prima service. (Ook na aankoop)

Een fijn bedrijf met aardige mensen

Ik heb er een auto gekocht. Ze hebben hem netjes afgeleverd en na die tijd had een klein dingetje met de auto. Dat hebben ze heel erg netjes opgelost.

Zoals altijd perfect voor elkaar!

Onze auto's zijn gekocht bij Bert Hardeman en ook altijd in onderhoud. Ons vertrouwde adres voor een eerlijk en betrouwbaar advies.

Prettige gesprekken.

Er wordt geluisterd naar wensen en mee gedacht. We hebben tot nu toe naar tevredenheid een fijne auto gekocht.

Betrouwbaar

Uiterst betrouwbaar en zeer klantvriendelijke instelling. 2e hands Volvo gekocht, zeer tevreden!

Altijd fijn geholpen en ze doen hun werk eerlijk.

Geen poespas, duidelijke afspraken!

Prima service, geen gedwongen verkooppraatjes. Ik heb niet voor niets al meerdere malen een auto hier gekocht, tot volle tevredenheid. Ik maak graag reclame voor dit bedrijf, en kan het bij iedereen aanbevelen!

Snel, zorgvuldig, betrouwbaar en behulpzaam

Vandaag mijn tweede auto bij Hardeman gekocht. De vorige altijd keurig en voor een goede prijs onderhouden. Nu snel geholpen met de afwikkeling nadat er na een aanrijding ineens een nieuwe auto moest komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Altijd correct geholpen bij koop en verkoop van de auto. Fijne mensen daar.

Alvorens met Hardeman in zee te gaan uitgebreid de reviews bekeken en die waren dermate positief dat ik vanuit Arnhem ook besloot naar Veenendaal te rijden. Ik heb er geen spijt van en sluit me bij het overgrote deel van de reviews aan; vriendelijk, klantgericht, kundig en zonder enig probleem terug gegaan om iets te laten herstellen.

Nadat wij een auto bij een andere garage hebben gevonden, heeft de garage de rest voor ons geregeld en de auto opgehaald en nagekeken. Een prima service!

Super fijn bedrijf hele aardige mensen en heel erg goed geholpen bij het kopen van een auto Super goede service

Ben zeer tevreden over deze auto bedrijf reeds twee maal een gebruikte alfa Romeo gekocht

Goede service, vriendelijke bediening en een mooie auto gekocht.

Het was een aangename samenkomst om de citroen C4 Picasso grand te kunnen gaan zien, rijden en kopen. Tijdens de proefrit ook nog genoten van historie van de omgeving. Zakelijk is alles in goede aandacht afgehandeld. Tot wellicht ziens, ondanks de afstand van 180 km.

Wij zijn bij Autobedrijf Bert Hardeman terechtgekomen, omdat wij op zoek waren naar een Alfa Mito, welke er meerdere uitvoeringen op dat moment te koop stonden. Gekozen voor een rode uitvoering met een lage kilometerstand. Fantastische auto. Ondanks zijn leeftijd van 6 jaar, zag deze auto eruit als nieuw. We hebben deze auto nu 5 maanden en zijn zeer tevreden hierover. Een goede prijs kwaliteitsverhouding en een top service bij Autobedrijf Hardeman. Zei nemen alle tijd voor je en luisteren naar jou. Helemaal top!

We hebben het als erg prettig ervaren om hier onze auto te kopen en de andere in te ruilen, ondanks dat we een behoorlijk stuk hebben moeten rijden vanuit Limburg. Geen poespas of smeuïge verkooppraatjes maar gewoon een duidelijk verhaal met een eerlijke prijs. Omdat we wisten welk soort auto en kleur we wilden kopen zijn we vooraf op internet al gaan zoeken en kwamen bij diverse auto’s in het land uit. Via de mail verliep het contact met Hardeman al meteen erg prettig. Snelle reacties op het mail verkeer en een duidelijk verhaal over wat we konden verwachten qua auto en prijs. We waren het dan ook al snel eens met elkaar. Het contact bij het autobedrijf verliep al net zo fijn. Gezellige en fijne sfeer met deskundige en eerlijke medewerkers die de klanten echt een welkom gevoel geven.

Vriendelijk

Hele vriendelijke, goede service en een mooie auto gekocht.

Al jarenlang een vertrouwd adres. Deskundig en vriendelijk personeel met transparante werkwijze