Goed meegedacht met de wensen die wij hadden.

We kregen precies wat we wilden. Een mooie auto voor een leuke prijs inclusief goede service!

Fijn geholpen en mooie en goede autoś

Mooie Alfa Guilietta gekocht. Paar keer voor kleine dingetjes terug geweest en weer direct en netjes geholpen

Prima en tevreden

Via via bij Autobedrijf Hardeman in Veenendaal terecht gekomen. Keurig te woord gestaan en er snel zaken mee kunnen doen. Geven je wel een vertrouwd en eerlijk gevoel. Hebben ervaring en kennis in huis. Een volledige beoordeling geven is wat lastig, want daar ken ik het bedrijf te kort voor.

Een heel goed adres om een auto te kopen

Een heel goed adres om een auto te kopen en de service zijn dan ook erg goed

Autobedrijf Hardeman vond opnieuw dé auto die wij wensten!

Na de zoekopdracht ontstond een mooie samenwerking waarbij we uit een paar geschikt geachte auto's konden kiezen. Opnieuw zijn we blij dat wij bij autobedrijf Hardeman konden slagen.

Prettige ontvangst

Autobedrijf Bert Hardeman, kwam mij vertrouwd over. Service is ook prima. Zeer aan te bevelen.

Heel bijzonder!

Opnieuw een auto gekocht bij Bert Hardeman en weer onder de indruk van dit fijne bedrijf! Dit keer een BMW via import uit Duitsland. Veel dank voor Maurits en de service van het gehele bedrijf! Aanbevolen!

Uitstekende service

Zijn snel met het vinden en verhelpen van de problemen.

Goed en betrouwbaar

Betrwouwbaar bedrijf met kennis van zaken

erg goed

afgelopen maand een mito Quadrifoglio gekocht, erg goede service, vriendelijk personeel ,overal erg tevreden.

Leuke auto daar gekocht. Alles is goed geregeld

Klantvriendelijk en fijn geholpen.

Kan het bedrijf een ieder aanraden

Deskundige en eerlijke behandeling

Ik zag elders (ca 80 km van Veenendaal) een heel specifieke aangepaste auto. In overleg kocht ik die auto - nadat autobedrijf Bert Hardeman zich had verdiept in de kwaliteit, onderhoudsgeschiedenis en daarmee de betrouwbaarheid - via autobedrijf Bert Hardeman. Alles verliep heel begripvol, soepel, deskundig en op een klantvriendelijke wijze. Inclusief de prijs/kwaliteit verhouding!

Service en kwaliteit van begin tot eind

In mijn zoektocht naar een MiTo QV kwam ik in contact met Autobedrijf Bert Hardeman. Hoewel ze zichzelf geen Alfa-specialist noemen, is er bovengemiddeld veel kennis (en enthousiasme) aanwezig over dit mooie Italiaanse merk. Dit werd al duidelijk tijdens het eerste telefonische contact: Maurits nam uitgebreid de tijd om mij te woord te staan over de MiTo QV, en kon mij de volledige historie en afkomst van de auto overleggen. Dat schept vertrouwen! Dit gevoel werd verder versterkt bij aankomst in Veenendaal: diverse MiTo's en Guilietta's stonden glimmend voor de deur, vergezeld door een ruim aanbod van andere merken. Wederom werd er uitgebreid de tijd genomen om mij meer te vertellen over de auto, en werd duidelijk dat men vierkant achter het aanwezige aanbod staat. De proefrit stelde niet teleur en de deal was niet veel later beklonken. Een no-nonsense aanpak met duidelijke afspraken en oog voor service. Maurits komt op mij over als een bevlogen vakman met een hart voor Italiaans design. Deze indruk staat ook voor het bedrijf als geheel; als je een glazen paleis met auto's op gepolijste vloeren en een verkoper in maatpak verwacht- kijk vooral elders. Gaat het je om oer-Hollandse vriendelijkheid, een ruim en eerlijk aanbod, keurige auto's en dito prijzen: loop dan vooral eens binnen bij Bert Hardeman.

Ik ben altijd zeer tevreden met de service die gegeven wordt. Vriendelijk personeel en altijd snelle service.

Klantvriendelijk en deskundig bedrijf

Vorige maand naar volle tevredenheid een auto gekocht bij Hardeman. Klantgerichte instelling en ook goede technische kennis m.b.t tot het merk Alfa Romeo. Auto keurig volgens afspraak opgeleverd. Prima service!

We werden vriendelijk en deskundig geholpen. In goed overleg een auto gekocht. Eerlijke en uitgebreide informatie gekregen.

Onlangs een auto gekocht bij Hardeman. Zeer fijn geholpen en prima service. (Ook na aankoop)

Een fijn bedrijf met aardige mensen

Ik heb er een auto gekocht. Ze hebben hem netjes afgeleverd en na die tijd had een klein dingetje met de auto. Dat hebben ze heel erg netjes opgelost.

Zoals altijd perfect voor elkaar!

Onze auto's zijn gekocht bij Bert Hardeman en ook altijd in onderhoud. Ons vertrouwde adres voor een eerlijk en betrouwbaar advies.

Prettige gesprekken.

Er wordt geluisterd naar wensen en mee gedacht. We hebben tot nu toe naar tevredenheid een fijne auto gekocht.

Betrouwbaar

Uiterst betrouwbaar en zeer klantvriendelijke instelling. 2e hands Volvo gekocht, zeer tevreden!

Altijd fijn geholpen en ze doen hun werk eerlijk.

Geen poespas, duidelijke afspraken!

Prima service, geen gedwongen verkooppraatjes. Ik heb niet voor niets al meerdere malen een auto hier gekocht, tot volle tevredenheid. Ik maak graag reclame voor dit bedrijf, en kan het bij iedereen aanbevelen!

Snel, zorgvuldig, betrouwbaar en behulpzaam

Vandaag mijn tweede auto bij Hardeman gekocht. De vorige altijd keurig en voor een goede prijs onderhouden. Nu snel geholpen met de afwikkeling nadat er na een aanrijding ineens een nieuwe auto moest komen.