Inhoudelijk vakkundig, eerlijk en meedenkend.

Bij aanschaf van mijn nieuwe auto een eerlijk inruilaanbod mogen ontvangen. Zowel in persoon als op afstand laagdrempelig en vlot in contact. Inhoudelijke kennis en meedenkend personeel maken dit een prettige garage om zaken mee te doen.

Klantvriendelijke benadering

Het bedrijf komt betrouwbaar over en de mensen, die er werken willen dat de klant tevreden is.

Bijzonder fijne ervaring

Hoewel ik volgens mij de goedkoopste auto kocht die men hier had staan werd ik hartelijk ontvangen en behandeld. Koop werd makkelijk gesloten en afgehandeld. Voor een volgende auto (we hebben er 2) ga ik zeker eerst hier kijken! Ook is het een prettig idee dat Hardeman een eigen werkplaats heeft.

Zelf een auto in Duitsland gevonden. Hardeman ruilde mijn huidige auto in. Prima deal. Vervolgens heeft Hardeman de auto in Duitsland opgehaald en het gehele import traject verzorgd. In verband met een wintersport vakantie werd de auto tijdelijk afgeleverd op winterbanden. Communicatie in hele traject was uitermate plezierig.

Goed geholpen, prima service

Bij aankoop auto goed te woord gestaan en keurig afgeleverd.

Goede ervaring!

Fijn dat wij 's avonds langs mochten komen!

Goede ervaring!

Fijn dat wij 's avonds langs mochten komen!

Eerlijke en betrouwbare verkopers

Ik had in de ochtend gebeld voor een auto, en de verkoper had beloofd deze voor mij te laten staan tot eind de ochtend, zoals beloofd stond de auto er nog en zijn we overeengekomen over de verkoop. Het is dat ze zo ver weg zitten anders kwamen we er vast vaker.

Betrouwbaar bedrijf

Een betrouwbaar autodealer. Zeer klantvriendelijk.

Klantgericht, doen wat ze zeggen, goede service.

Vriendelijke ontvangst, goede inruilprijs gehad voor mijn occasion. Goede afspraken gemaakt, doen wat ze zeggen. Met recht Vakgarage!

Eerlijk en betrouwbaar

Fijne auto gekocht en eerlijk verhaal

Goed bedrijf! Doen wat ze zeggen.

Vlot en gastvrij. Een familiebedrijf dat al menig jaar er voor zorgt dat wij met veel plezier onze auto kunnen rijden. Ook het personeel is vakbekwaam, vriendelijk en hulpvaardig. Kortom, een aanrader.

Klantvriendelijk en oplossinggericht

Zie boven En goede uitleg en vriendelijk in contact Ze denken met je mee Snelle service en kundig

Nix mis mee

Via mail contact gezocht door een inruil offerte op te vragen voor aanschaf van een rode Giulia, snelle reaktie gehad met aardig bod voor mijn auto maar het verschil was voor mij te groot. Ik werd netjes bedankt voor de interesse en als ik van gedachten veranderde was ik altijd welkom. Na een week of 3 jeukte het toch nog en ben ik afgereisd naar Veenendaal om de auto in het echt te aanschouwen en te bezien of we dichter bij elkaar konden komen. Eerst natuurlijk een testritje maken, terwijl zij mijn auto konden checken, de testrit beviel erg goed. Hierna om tafel en toen Maurits wat van de prijs van de Alfa af deed en iets meer voor de mijne bood kon de strik er om. Al met al een eerste en zeker prettige ervaring. Anderhalve week later de auto opgehaald en nu bijna een maand in bezit en nog steeds erg tevreden.

Prima geholpen

Prima geholpen

Prima!

Klantgericht en eerlijk, zowel contacten met Maurits en Bert. Klein technisch probleem na aflevering van de auto werd meteen en naar volle tevredenheid opgelost!

Hardeman deed al jaren het onderhoud van onze auto, naar volle tevredenheid. Maar toen het tijd werd voor een vervanger werd de uitstekende service pas echt duidelijk: er werd een aantrekkelijke inruilprijs geboden voor onze oude wagen, Bert dacht actief mee over een oplossing en uiteindelijk heeft hij een prima vervanger gevonden. Wij blijven zeker klant!

Eerlijke en duidelijke autoverkoper

Als je een auto koopt, die best wat jaren en kilometers op de teller geeft, dan moet je je verkoper kunnen vertrouwen. Dat gaat bij deze firma als vanzelf. Neem daarbij ook een eerlijke prijs en de deal was in een mum van tijd, zeer na tevredenheid, beklonken. En gelukkig bleek de eerste maanden van probleemloos rijden, het vertrouwen geheel terecht.

Uitstekende ervaring!

Mensen met verstand van zaken! Uitstekende service!

Ging vlot en gastvrij

Betrouwbaar en eerlijk

Wij zijn zeer tevreden over autobedrijf Hardeman. We worden altijd goed geholpen en toen we een auto zochten werd er goed geluisterd naar onze wensen en behoeften. We zijn zeer tevreden over de auto die we gekocht hebben!

Fijne betrouwbare garage en Maurits is een topvent

Er is heel veel mogelijk en met de liefde voor de Italiaanse auto wordt dat ook met passie uitgedragen.

Toppers

Altijd blij met dit bedrijf top service en ze weten wat ze doen.

Zeer goed geregeld!

De communicatie verliep goed via de mail bij de aankoop van een occasion. Er werd meegedacht, een occasion naar onze zin gezocht en alles werd goed en vlot geregeld. We zijn al jaren tevreden klant!

Top bedrijf, geweldig personeel!

Extremely happy with the services provided by these amazing people!

De Smalle Zijde 33 3903LM Veenendaal