3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden, bij Jos Nelissen nieuwe 2e hands auto gekocht. Achteraf bleken er toch problemen te zijn met de katalysator. Dit is door de garage netjes gerepareerd zonder bijkomende kosten ondanks dat wij auto gekocht hadden voor meeneemprijs zonder garantie.\r\nDeze garage is beslist een aanrader!\r\nEerlijk en betrouwbaar met vooral Nederlandse 2e hands auto\'s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen een fijne ervaring. Luistert naar wensen, eerlijk, prijs/kwaliteit goed overeengekomen. Goede en fijne informatie over auto. Service bij kennismaken, aankoop en afhalen als erg fijn ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren tevreden klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klantvriendelijk en zeer goede service. Een echte aanbeveler!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en zeer schappelijk!\r\nZeker aan te raden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder voorkomend, recht door zee en to-the-point geholpen. Afspraak is afspraak en op alle fronten wordt uitstekende service geleverd. Ben hier bijzonder goed over te spreken en blij dat ik de rit van Alkmaar naar Limburg voor de inruil van mijn Audi naar dit uitstekende familiebedrijf gemaakt heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaringen met dit bedrijf\r\nal meerdere keren een auto gekocht en altijd met de beste service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk verhaal niet lang onderhandeld bij halen auto zeer mooi gepoetst nieuwe matten plakt alleen wat veel reclame erop

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service na aankoop. Na aankoop een aantal onverwachte dingen tegen gekomen. Top service geleverd. Vervangend vervoer en dat allemaal in goed onderling overleg. Ouderwetse garantie!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laatst wezen kijken bij Nelissen voor een leuke 2ehands auto. Ontvangst was hartelijk en het personeel vriendelijk. Als ik echter in een autozaak kom met serieuze interesse in een auto dan verwacht ik dat ik zonder problemen een proefrit kan maken. Als de verkoper aangeeft dat hij 100% in orde is dan wil ik dit uiteraard zelf ervaren dmv een proefrit. Maar helaas, de auto werd pas naar buiten gerold NA prijsonderhandelingen?!?!? En dat is uiteraard geen normale gang van zaken... ik ga geen prijs afspreken als ik niet heb kunnen rijden. Ik wil de verkoper best geloven dat de auto 100% is maar als dat zo is dan mag hij mij ook 100% garantie geven maar helaas dat was niet het geval. Dus het niet kunnen proefrijden ?!?!?!?! en het toch niet voor 100% achter zijn produkt staan hebben tot 2 sterren geleid. Vriendelijk personeel, mooie auto (op het eerste zicht) maar goed met lueke vriendelijke praatjes verkoop je geen autos dat doe je door proefritten en goede onderhandelingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruime keuze aan auto\'s tegen betaalbare prijs. Mocht tijdens garantieperiode iets aan de auto zijn, is het bedrijf zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Je hoeft niet lang te wachten en wordt op een zeer nette manier geholpen. Zeer goede service dus.

Over Autobedrijf Jos Nelissen B.V.

Filter op Taal