Goed gevoel bij de lessen van Otto

Eerst mijn theorie in 1x gehaald, dankzij de begeleiding van Enny. Ontzettende fijne lessen gehad bij Otto. Nam de tijd en dat resulteerde dat ik in 1x mijn rijbewijs heb gehaald. Hij gaf het gevoel dat je het kon! Door zijn coaching zit ik nu zeker achter het stuur.

• Betrouwbaarheid

Hallo Sanne, Dank je wel voor deze beoordeling. Fijn dat je zoveel profijt hebt van de opleiding. Daar doen wij het voor! Hartelijke groet, Enny & Otto

Precies de juist manier van lesgeven!

Na een minder goede ervaring bij een andere rijschool, bij Doornenbal gekomen. Heb hier pas echt en zelfverzekerd leren rijden. Doornenbal weet wat hij doet en heeft bij mij precies de goede aanpak gekozen, heel tevreden!

Alles in één keer!

Waren fijne lessen en gezellig en veel geleerd zeker een aanrader

• Betrouwbaarheid

Topkwaliteit en nog gezellig ook!

Ik heb bijna 90 lessen bij Otto gehad, dus ik weet waar ik het over heb, als ik zeg dat hij een fantastische instructeur is. Dat kan ook bijna niet anders met zo'n staat van dienst. Heel rustig, systematisch, geduldig en bovendien altijd opgewekt, zodat ik steeds met veel plezier naar de lessen ging - ook als het even iets minder ging.

• Betrouwbaarheid

Uitstekend leren rijden met een relaxte sfeer

Meneer Doornenbal is een uitstekende leraar die alles goed uitlegt en al je vragen kan beantwoorden. Er is altijd ruimte voor discussie zowel over de rijles of andere dingen. Hierdoor ontstond altijd een aangename en relaxte sfeer. Hij neemt je stapsgewijs door de stof en begeleid je aan hand van jou tempo. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Ook was hij soms wat strenger toen het moest, en terecht! Fouten maken mag en je krijgt geen 'straf', maar hij geeft duidelijk aan hoe het moet en dat hij weet dat jij het beter kan. Ik ben in een keer geslaagd voor alle toesten (theorie, tussentijdse, praktijk). Jij kan dit ook bij Otto! Er was ook altijd een goede afhandeling van de kosten, examens enzovoort. Gewoon top!

Top rijschool!

Ik heb heel veel geleerd en ze hielpen me heel goed met alles! Heb enorm naar me zin gehad

leuk en leerzaam

goed en stapsgewijs het autorijden leren van iemand met veel ervaring.

Top rijschool

Ik heb altijd met plezier rijles gehad bij otto. Het was altijd gezellig en je leerde ook veel door zijn vele ervaring in het vak. Ik kan deze rijschool bij iedereen aan raden.

Altijd gezellig!

Otto leert je op een verantwoorde manier te rijden en maakt het gezellig in de auto. Niet rijden als een vlugge jonge meid, maar als een vlotte oude dame ;) en zo heeft hij nog wel meer handige, leuke tips voor in het verkeer.

• Betrouwbaarheid

Prima rijschool, goede uitleg.

Vele lessen gevolgd, zeer goede uitleg en een vriendelijke man. Zeker te adviseren voor mensen die nog een rijschool zoeken.

Een prima rijschool!

Goede rijschool met veel ervaring!

• Betrouwbaarheid

Met geduld, rust en gezelligheid goed en zorgvuldig les gehad!

Met geduld en zijn didactische kwaliteiten is Otto een super fijne rijinstructeur. Het was altijd gezellig en ik zal Otto missen nu ik mijn rijbewijs gehaald heb!

Top lessen

Ik heb vele lessen gehad bij Otto en die waren echt super altijd gezellig in de auto soms wat grappen hij leerde je echt autorijden op een veilige manier. ging het even wat minder hield hij je scherp op 23 september mijn 1e rijexamen gehad en meteen geslaagd nogmaals super lessen gehad nu genieten van het rijbewijs! ik raad mensen zeker aan hier te gaan lessen :)

• Betrouwbaarheid

Otto gaf goed les, was erg duidelijk en legde het uit als ik het niet goed snapte! Erg fijne rijschool! De lessen waren altijd heel gezellig!

Gezellig en leerzaaM

Elke keer net tijden was het weer leuk. Hij laat je erg snel zelf rijden en haalt het beste naar boven. Ik heb geboten van elke les en bij elke les merkte ik vooruitgang. Ik raad meneer Doornebal iedereen aan!

• Betrouwbaarheid

Fijne rijschool en veel persoonlijke aandacht! Ik ben super blij en heel erg bedankt!

geweldige rijschool met zeer goede begeleiding.

leerzame en gezellig lessen. Otto weet goed de lessen aan te passen op de leerling en heeft veel geduld als het even niet lukt.

Alleen positieve ervaringen! Dankzij Otto eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Bedankt voor de leuke en gezellige lessen.

Het is een goed bedrijf. Ik heb met plezier bij jullie gelest. Het was altijd gezellig in de auto👌. Echt een aanrader!

Hele gezellige rijlessen en legt alles goed uit.

Ontzettend fijne lessen gehad bij Otto. Altijd leuke gesprekken gehad en Otto geeft altijd goede adviezen. Bedankt voor de goede begeleiding en de fijne tijd!

Fijne en deskundige lessen