Top rijschool!

Ik heb heel veel geleerd en ze hielpen me heel goed met alles! Heb enorm naar me zin gehad

leuk en leerzaam

goed en stapsgewijs het autorijden leren van iemand met veel ervaring.

Top rijschool

Ik heb altijd met plezier rijles gehad bij otto. Het was altijd gezellig en je leerde ook veel door zijn vele ervaring in het vak. Ik kan deze rijschool bij iedereen aan raden.

Altijd gezellig!

Otto leert je op een verantwoorde manier te rijden en maakt het gezellig in de auto. Niet rijden als een vlugge jonge meid, maar als een vlotte oude dame ;) en zo heeft hij nog wel meer handige, leuke tips voor in het verkeer.

• Betrouwbaarheid

Prima rijschool, goede uitleg.

Vele lessen gevolgd, zeer goede uitleg en een vriendelijke man. Zeker te adviseren voor mensen die nog een rijschool zoeken.

Een prima rijschool!

Goede rijschool met veel ervaring!

• Betrouwbaarheid

Met geduld, rust en gezelligheid goed en zorgvuldig les gehad!

Met geduld en zijn didactische kwaliteiten is Otto een super fijne rijinstructeur. Het was altijd gezellig en ik zal Otto missen nu ik mijn rijbewijs gehaald heb!

Top lessen

Ik heb vele lessen gehad bij Otto en die waren echt super altijd gezellig in de auto soms wat grappen hij leerde je echt autorijden op een veilige manier. ging het even wat minder hield hij je scherp op 23 september mijn 1e rijexamen gehad en meteen geslaagd nogmaals super lessen gehad nu genieten van het rijbewijs! ik raad mensen zeker aan hier te gaan lessen :)

• Betrouwbaarheid

Otto gaf goed les, was erg duidelijk en legde het uit als ik het niet goed snapte! Erg fijne rijschool! De lessen waren altijd heel gezellig!

Gezellig en leerzaaM

Elke keer net tijden was het weer leuk. Hij laat je erg snel zelf rijden en haalt het beste naar boven. Ik heb geboten van elke les en bij elke les merkte ik vooruitgang. Ik raad meneer Doornebal iedereen aan!

• Betrouwbaarheid

Fijne rijschool en veel persoonlijke aandacht! Ik ben super blij en heel erg bedankt!

geweldige rijschool met zeer goede begeleiding.

leerzame en gezellig lessen. Otto weet goed de lessen aan te passen op de leerling en heeft veel geduld als het even niet lukt.

Alleen positieve ervaringen! Dankzij Otto eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Bedankt voor de leuke en gezellige lessen.

Het is een goed bedrijf. Ik heb met plezier bij jullie gelest. Het was altijd gezellig in de auto👌. Echt een aanrader!

Hele gezellige rijlessen en legt alles goed uit.

Ontzettend fijne lessen gehad bij Otto. Altijd leuke gesprekken gehad en Otto geeft altijd goede adviezen. Bedankt voor de goede begeleiding en de fijne tijd!

Fijne en deskundige lessen

De rijlessen waren altijd leuk en leerzaam. Otto houdt altijd goed rekening met zijn leerling en legt goed uit wat de leerling verkeerd deed.

Hallo Minke, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Stellen wij bijzonder op prijs. Wij wensen je veel plezier met/van je rijbewijs.

De rijlessen zijn leerzaam en gezellig!

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Wij wensen je veel plezier van de opleiding die je hebt genoten.

Dank voor je heel positieve beoordeling Wij wensen je heel veel veilige kilometers toe op basis van je genotgen opleiding. Otto Doornenbal.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de rijopleiding die je hebt genoten. Hartelijke groet, Otto Doornenbal.