• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool en veel persoonlijke aandacht! Ik ben super blij en heel erg bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf geweldige rijschool met zeer goede begeleiding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leerzame en gezellig lessen. Otto weet goed de lessen aan te passen op de leerling en heeft veel geduld als het even niet lukt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen positieve ervaringen! Dankzij Otto eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Bedankt voor de leuke en gezellige lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een goed bedrijf. Ik heb met plezier bij jullie gelest. Het was altijd gezellig in de auto👌. Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele gezellige rijlessen en legt alles goed uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijne lessen gehad bij Otto. Altijd leuke gesprekken gehad en Otto geeft altijd goede adviezen. Bedankt voor de goede begeleiding en de fijne tijd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en deskundige lessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen waren altijd leuk en leerzaam. Otto houdt altijd goed rekening met zijn leerling en legt goed uit wat de leerling verkeerd deed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen zijn leerzaam en gezellig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een super rijschool!! In 1x mijn rijexamen gehaald :D

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Naast dat Otto een hele goede en aardige instructeur is, wil hijzelf ook dat jij je examen haalt. Iets wat je niet bij elke rijschool zal tegenkomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede rijschool. Ik heb veel geleerd van Otto, hij weet waar hij over praat. Altijd naar mijn zin gehad met de lessen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Otto is een gezellige, vriendelijke man met een hoop geduld en wijsheid. Eerder bij drie andere rijscholen gelest, maar bij Otto wel in 1x geslaagd. Otto is een aanrader, ook voor mensen met faalangst of die weer een opfriscursus nodig hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag in 1x geslaagd voor mijn rijexamen, dankzij Otto! Ik heb een superfijne tijd gehad met leuke en leerzame lessen en als je dus nog twijfelt over rijschool: Kies voor Autorijschool Doornenbal!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik in 1 keer geslaagd ben heb ik heel veel mooie tijden in mijn gehad met mijn instructeur!!!\r\nHelaas moest ik op 6 april 2017 afscheid nemen van Otto en de lesauto😢\r\nIk heb in die tijd heel veel geleerd en ik ben hem en mijn ouders echt dankbaar voor!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring met autorijschool Doornenbal. Bij Otto leer je op een leerzame maar leuke manier autorijden. Otto past bij elke leerling een andere manier van lesgeven toe en kijkt daarbij wat de leerling fijn vindt en wat hij nodig heeft. Autorijschool Doornenbal is een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring. Rijles van de heer Doornenbal is zowel leuk als heel leerzaam. De manier waarop hij kennis en kunde over weet te brengen is zeer prettig en getuigt van veel ervaring. Situaties worden duidelijk uitgelegd, met geduld, veel inzicht en eindeloze vakkennis. Een klasse apart.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik na een aantal keer zakken veranderd ben van rijschool en naar doornenbal ben gegaan, daar geslaagd in 1 keer. Goede lessen gekregen waardoor ik veel geleerd heb en veilig kan autorijden. Ik beveel dit iedereen aan, je krijgt er iets moois voor terug!

Over Autorijschool O.J. Doornenbal

Filter op Taal