Met geduld, rust en gezelligheid goed en zorgvuldig les gehad!

Met geduld en zijn didactische kwaliteiten is Otto een super fijne rijinstructeur. Het was altijd gezellig en ik zal Otto missen nu ik mijn rijbewijs gehaald heb!

Top lessen

Ik heb vele lessen gehad bij Otto en die waren echt super altijd gezellig in de auto soms wat grappen hij leerde je echt autorijden op een veilige manier. ging het even wat minder hield hij je scherp op 23 september mijn 1e rijexamen gehad en meteen geslaagd nogmaals super lessen gehad nu genieten van het rijbewijs! ik raad mensen zeker aan hier te gaan lessen :)

• Betrouwbaarheid

Otto gaf goed les, was erg duidelijk en legde het uit als ik het niet goed snapte! Erg fijne rijschool! De lessen waren altijd heel gezellig!

Gezellig en leerzaaM

Elke keer net tijden was het weer leuk. Hij laat je erg snel zelf rijden en haalt het beste naar boven. Ik heb geboten van elke les en bij elke les merkte ik vooruitgang. Ik raad meneer Doornebal iedereen aan!

• Betrouwbaarheid

Fijne rijschool en veel persoonlijke aandacht! Ik ben super blij en heel erg bedankt!

geweldige rijschool met zeer goede begeleiding.

leerzame en gezellig lessen. Otto weet goed de lessen aan te passen op de leerling en heeft veel geduld als het even niet lukt.

Alleen positieve ervaringen! Dankzij Otto eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Bedankt voor de leuke en gezellige lessen.

Het is een goed bedrijf. Ik heb met plezier bij jullie gelest. Het was altijd gezellig in de auto👌. Echt een aanrader!

Hele gezellige rijlessen en legt alles goed uit.

Ontzettend fijne lessen gehad bij Otto. Altijd leuke gesprekken gehad en Otto geeft altijd goede adviezen. Bedankt voor de goede begeleiding en de fijne tijd!

Fijne en deskundige lessen

De rijlessen waren altijd leuk en leerzaam. Otto houdt altijd goed rekening met zijn leerling en legt goed uit wat de leerling verkeerd deed.

Hallo Minke, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Stellen wij bijzonder op prijs. Wij wensen je veel plezier met/van je rijbewijs.

De rijlessen zijn leerzaam en gezellig!

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Wij wensen je veel plezier van de opleiding die je hebt genoten.

Dank voor je heel positieve beoordeling Wij wensen je heel veel veilige kilometers toe op basis van je genotgen opleiding. Otto Doornenbal.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de rijopleiding die je hebt genoten. Hartelijke groet, Otto Doornenbal.

Zeer fijn

Hartelijk dank Pieter voor je beoordeling. Wij hopen dat je veel plezier hebt van de rijopleiding die je hebt genoten. Hartelijke groet, Otto Doornenbal.

Het is een super rijschool!! In 1x mijn rijexamen gehaald :D

Naast dat Otto een hele goede en aardige instructeur is, wil hijzelf ook dat jij je examen haalt. Iets wat je niet bij elke rijschool zal tegenkomen.

Super goede rijschool. Ik heb veel geleerd van Otto, hij weet waar hij over praat. Altijd naar mijn zin gehad met de lessen!

Otto is een gezellige, vriendelijke man met een hoop geduld en wijsheid. Eerder bij drie andere rijscholen gelest, maar bij Otto wel in 1x geslaagd. Otto is een aanrader, ook voor mensen met faalangst of die weer een opfriscursus nodig hebben.

Vandaag in 1x geslaagd voor mijn rijexamen, dankzij Otto! Ik heb een superfijne tijd gehad met leuke en leerzame lessen en als je dus nog twijfelt over rijschool: Kies voor Autorijschool Doornenbal!