1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maar liefst vier keer was ik bij autobedrijf Bongers en steeds werd ik netjes te woord gestaan. Afgelopen zaterdag proefrit gemaakt in de auto waar ik meteen kapot van was. Daarna bij een kop koffie met dhr en mevr bongers de koop rond gemaakt. Fijn bedrijf. Aanrader!! Komende zaterdag mag ik mijn nieuwe auto ophalen. Feestje!!

Maandag 1 oktober BMW 320 i gekocht perfect afgeleverd,Dit bedrijf is echt aan te bevelen, zeer vriendelijke mensen, hierbij een dikke 10!!

Het was voor ons een aardig stukje rijden, maar het was de moeite helemaal waard. Wat een keurige auto, echt een verademing na onze lange zoektocht en vele bezichtigingen bij andere garages. Ook vriendelijk ontvangen en helemaal volgens afspraak afgeleverd. Echt een aanrader.

Recent inmiddels mijn 8e auto gekocht. Dit laat zien dat mijn tevredenheid groot is. Ik adviseer iedereen die een auto zoekt zeker bij dit bedrijf met vakkennis en klantgerichte eigenaren zeker de moeite waard is.

Heb alweer 2 jaar geleden n BMW z4 bij auto bongers gekocht. Top auto. Loopt geweldig.

Een geweldig bedrijf dat je niet in de kou laat staan bij een probleem. Ziet er goed uit. Voelt goed en is goed. Een aanrader

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Begin oktober weer een auto gekocht bij dit bedrijf,supergoed en vriendelijk geholpen door het echtpaar Bongers.Dit bedrijf doet gewoon wat het hoort te doen,geen verkooppraatjes,een vriendelijke benadering en goede service.

Voor mij de BMW dealer (tweedehands voertuigen) van de westelijke mijnstreek. Bij telefonisch contact nemen ze altijd de tijd voor je om je te woord te staan, en trachten ze je op een zo goed mogelijke manier te helpen. Heeft altijd aantrekkelijke auto\'s staan die gewoon goed zijn!

Snel geholpen en heel klantgericht! Top!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer positieve ervaring. Professionele autodealer met een passie voor auto\'s. We werden vriendelijk geholpen en de afhandeling was professioneel. Erg fijn dat we in staat werden gesteld om de auto te reserveren aangezien het voor ons best wel een eind rijden was. Top!

Super bedrijf! Deskundige verkopers en monteurs met een grote passie voor auto\'s. Geeft vertrouwen en ook na de aankoop geweldige service en afhandeling. Een echte aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

In februari mijn BMW hier gekocht. Ik ben zeer tevreden over de aflevering hiervan en de hierna geboden service. Ik word altijd vriendelijk en goed te woord gestaan. Geweldige service! Zeker een aanrader!

buitengewoon aangename bejegening door het echtpaar Bongers. Professionele benadering met persoonlijke charme. Voortreffelijk aanbod en een eerlijke inruilprijs voor de vorige auto. Gekochte auto in \"nieuwstaat\" afgeleverd en geweldige \"after sales\". Zouden er zeker weer kopen!

Zeer plezierig en vakkundig! Blij om met een niet gebruikelijke vraag goed geholpen te worden.

• Reden bezoek Andere reden

Bij Henk en Monique van Auto Bongers voel je je bij binnenkomst altijd meteen thuis. Ik was op zoek naar een BMW occasion. Na de proefrit was ik verkocht. Kennissen hadden mij Auto Bongers aanbevolen en ik snap nu ook waarom. De auto is netjes afgeleverd met onderhoudsbeurt. Inmiddels rij ik al enkele maanden met veel plezier rond in mijn nieuwe auto. Ik kan Auto Bongers dan ook van harte aanbevelen! Ook fijn dat ik voor APK en onderhoud in de toekomst bij deze garage terecht kan.

We zijn gaan kijken bij een Hyundai Getz van 2008. Het is een zeer nette auto met een acceptabele kilometerstand van 77.000 km. De auto was de laatste 2 jaar in het bezit van de vrouw van Garage Bongers. Het was een hartelijk ontvangst en geen grillige verkopers. Gewoon aardige mensen. We hebben een proefrit gemaakt en hebben besloten deze auto te willen kopen. De prijs was voor ons wat aan de hoge kant, maar we kregen een zeer goede inruilprijs voor onze Hyundai Atos van 2003. Daarbij ook een gratis afleverbeurt, nieuwe APK en 3 maanden garantie. Ze hebben uit eigen service en initiatief de gasveren van de achterklep vervangen, omdat ze merkten dat deze minder functioneerden. Vandaag opgehaald en alles was in orde en zelfs netjes gewassen. Wij zullen hier zeker ook terug komen voor reparaties en Apk\'s.

Afgelopen week heb ik een vervelende ervaring gehad met een garagebedrijf in verband met de aanschaf van een gebruikte auto. Tot mijn verbazing krijg ik een hele nette mail met de vraag wat er mis is gegaan en dat er volgens hen geen afspraak stond. Blijk ik het verkeerde bedrijf geheel onterecht een slechte recensie gegeven te hebben. Hier was ik nooit achter gekomen als het bedrijf zich niet had gemeld met de vraag wat ze verkeerd gedaan hebben. RESPECT dat je als bedrijf de uitdaging aan durft te gaan om een slechte. Beoordeling om te zetten in een leermoment. Nogmaals. Mijn excuses voor de slechte beoordeling

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

2 sterren: slechter dan verwacht

Erg jammer dat als je een afspraak maakt.om een auto te bekijken ze hem tien minuten ervoor verkocht hebben zonder dit te melden

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk, servicegericht, meedenkend, klantenbinding, alles wat een autobedrijf nodig zou moeten al met al top!!!👍

Ik heb een februari al een auto gekocht bij Auto Bongers en ik ben heel erg tevreden! Een eerlijke, deskundige kijk en een super afhandeling van alles. Ik beveel dit bedrijf absoluut aan bij iedereen die op zoek is naar een auto.

zeer correcte aflevering van mijn auto

Zoals al eerder vooruit gezegd was de aflevering van de BMW 525 Touring in een woord Super. De auto was volgens afspraak gereed gemaakt. Ook weer de zelfde spontane verwelkoming en vakkundige afhandeling van de levering van de auto. Dus niets dan lof en zeker een bedrijf om weer eens op te zoeken voor een mogelijke opvolger. Vrees echter dat wel even kan duren gezien het genot wat ik met deze BMW ervaar