Zeer positieve ervaring. Professionele autodealer met een passie voor auto\'s. We werden vriendelijk geholpen en de afhandeling was professioneel. Erg fijn dat we in staat werden gesteld om de auto te reserveren aangezien het voor ons best wel een eind rijden was. Top!

Super bedrijf! Deskundige verkopers en monteurs met een grote passie voor auto\'s. Geeft vertrouwen en ook na de aankoop geweldige service en afhandeling. Een echte aanrader!

In februari mijn BMW hier gekocht. Ik ben zeer tevreden over de aflevering hiervan en de hierna geboden service. Ik word altijd vriendelijk en goed te woord gestaan. Geweldige service! Zeker een aanrader!

buitengewoon aangename bejegening door het echtpaar Bongers. Professionele benadering met persoonlijke charme. Voortreffelijk aanbod en een eerlijke inruilprijs voor de vorige auto. Gekochte auto in \"nieuwstaat\" afgeleverd en geweldige \"after sales\". Zouden er zeker weer kopen!

Zeer plezierig en vakkundig! Blij om met een niet gebruikelijke vraag goed geholpen te worden.

Bij Henk en Monique van Auto Bongers voel je je bij binnenkomst altijd meteen thuis. Ik was op zoek naar een BMW occasion. Na de proefrit was ik verkocht. Kennissen hadden mij Auto Bongers aanbevolen en ik snap nu ook waarom. De auto is netjes afgeleverd met onderhoudsbeurt. Inmiddels rij ik al enkele maanden met veel plezier rond in mijn nieuwe auto. Ik kan Auto Bongers dan ook van harte aanbevelen! Ook fijn dat ik voor APK en onderhoud in de toekomst bij deze garage terecht kan.

We zijn gaan kijken bij een Hyundai Getz van 2008. Het is een zeer nette auto met een acceptabele kilometerstand van 77.000 km. De auto was de laatste 2 jaar in het bezit van de vrouw van Garage Bongers. Het was een hartelijk ontvangst en geen grillige verkopers. Gewoon aardige mensen. We hebben een proefrit gemaakt en hebben besloten deze auto te willen kopen. De prijs was voor ons wat aan de hoge kant, maar we kregen een zeer goede inruilprijs voor onze Hyundai Atos van 2003. Daarbij ook een gratis afleverbeurt, nieuwe APK en 3 maanden garantie. Ze hebben uit eigen service en initiatief de gasveren van de achterklep vervangen, omdat ze merkten dat deze minder functioneerden. Vandaag opgehaald en alles was in orde en zelfs netjes gewassen. Wij zullen hier zeker ook terug komen voor reparaties en Apk\'s.

Afgelopen week heb ik een vervelende ervaring gehad met een garagebedrijf in verband met de aanschaf van een gebruikte auto. Tot mijn verbazing krijg ik een hele nette mail met de vraag wat er mis is gegaan en dat er volgens hen geen afspraak stond. Blijk ik het verkeerde bedrijf geheel onterecht een slechte recensie gegeven te hebben. Hier was ik nooit achter gekomen als het bedrijf zich niet had gemeld met de vraag wat ze verkeerd gedaan hebben. RESPECT dat je als bedrijf de uitdaging aan durft te gaan om een slechte. Beoordeling om te zetten in een leermoment. Nogmaals. Mijn excuses voor de slechte beoordeling

• Deskundigheid N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Erg jammer dat als je een afspraak maakt.om een auto te bekijken ze hem tien minuten ervoor verkocht hebben zonder dit te melden

• Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk, servicegericht, meedenkend, klantenbinding, alles wat een autobedrijf nodig zou moeten al met al top!!!👍

Ik heb een februari al een auto gekocht bij Auto Bongers en ik ben heel erg tevreden! Een eerlijke, deskundige kijk en een super afhandeling van alles. Ik beveel dit bedrijf absoluut aan bij iedereen die op zoek is naar een auto.

zeer correcte aflevering van mijn auto

Zoals al eerder vooruit gezegd was de aflevering van de BMW 525 Touring in een woord Super. De auto was volgens afspraak gereed gemaakt. Ook weer de zelfde spontane verwelkoming en vakkundige afhandeling van de levering van de auto. Dus niets dan lof en zeker een bedrijf om weer eens op te zoeken voor een mogelijke opvolger. Vrees echter dat wel even kan duren gezien het genot wat ik met deze BMW ervaar

Gisteren na een lange zoektocht in het gehele land, de \'ultieme\' auto gevonden. Als wat ik op het verlanglijstje had staan, heeft de auto aan boord. Dan is het toch maar afwachten hoe de auto er ín het echt\' bij staat en of de gegevens kloppen. Vanaf de eerste schreden bij Auto Bongers een goed gevoel. Zeer net en overzichtelijk terrein. Erg verzorgd! Na een uitgebreide kennismaking met de auto, maar ook met de heer en mevrouw Bongers wist ik dat het klopte en ik alhier aan het goede adres ben. Na de testrit met de BMW 525 Touring was ik verkocht, zeg maar verliefd..De verdere afwikkeling ging op zo\'n ontspannen manier dat we bijna de tijd vergaten en nog naar huis moesten! Ondanks het feit dat de auto a.s. zaterdag wordt afgeleverd nu al gemeend een beoordeling te kunnen opmaken en geheid dat deze na zaterdag alleen maar nog hoger gaat uitvallen.

paar weken terug een Ford Ka gekocht voor onze dochter mooie prijs voor een klomplete auto incl 4 winter banden op aluminiuumvelgen na vocht in koplamp geconstateed netjes op gelost zonder bij komende kosten . Ook zeer vriendelije eigenaars

We kopen al meer dan 10 jaar bij Auto Bongers, super tevreden over hun en zeer goede service. Ook voor de beurten en apk zijn we altijd tevreden.

Telefonische contact gehad over de auto waar ik interesse in had. Vervolgens ivm werk en afstand op zaterdag een afspraak gemaakt! Super geholpen door Jaimy en z\'n ouders! Ik ben tevreden en nog steeds super blij met me auto! Voor me volgende aanschaf zal ik weer op jullie site rond neuzen!

Ik ben fantastisch geholpen bij Auto Bongers. Afspraken worden perfect nagekomen. Auto\'s zijn zeer realistisch geprijsd en na de beslssing genomen te hebben kreeg ik ook nog eens een gratis aflever beurt en 3 maanden garantie. De service is zeer vriendelijke en ter zake kundig. Ik ben zeer blij met de auto en zeer tevreden over hoe de koop tot stand is gekomen en de wijze waarop de auto is afgeleverd. Niets dan lof van mijn kant.

Super tevreden over mijn aangeschafte mercedes b klasse. Auto is door garage bongers top afgeleverd.

Na een lange zoektocht naar een nieuwe 2ehands auto. kwamen we uit bij Auto Bongers. Zo zie je maar..je hoeft niet ver te gaan..En na de nodige snelle verkooppraatjes etc. van andere bedrijven. waren we aangenaam verrast dat er een mensen zijn, die gewoon eerlijk en openhartig zaken doen. Niks opdringen gewoon eerlijk zoals het is. Maar wel professioneel en kundig,en een goede uitleg. Zelfs toen na aankoop bleek dat er nog een kleine sensor het niet goed deed, werden we correct en meteen geholpen. Henk en Monique Bongers nemen zich nog de tijd en weten wat klanten-service is. Dit zijn mensen die hard werken met het hart op de juiste plek. Chapeau!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Danny, Wij betreuren het ten zeerste dat U ontevreden bent over de gang van zaken, desalniettemin kunnen wij in deze situatie niet veel anders dan uw reactie accepteren en toelichten. Aan meneer is op 3 augustus een auto verkocht voor een bedrag van nog geen € 500, uit 1996, hier is naar wens van meneer een nieuw contactslot in geplaatst t.w.v. € 75,- (montage gratis). Wegens financiële redenen kon het volledige aankoopbedrag pas na 20 augustus voldaan worden, tot deze tijd is de auto voor de klant gereserveerd en kosteloos gestald geworden. Op 22 augustus is de auto door meneer opgehaald. Tegen het einde van de dag belde meneer met het bezwaar dat er enkele krasjes op de auto zouden zijn bijgekomen. Hierop hebben wij aangegeven dat de auto in deze periode niet van de plaats is geweest en zich ook niemand in of rondom de auto heeft begeven. Wat tevens bevestigd kon worden met camera beelden, hier werd door meneer geen gehoor aan gegeven. Wij betreuren het ten zeerste dat meneer ontevreden is, daar wij altijd streven naar volledige klanttevredenheid en ons hier iedere dag weer volledig voor inzetten. Naar onze eer en geweten hebben wij ook bij U als klant, ons zo volledig mogelijk ingezet. Met vriendelijke groet, Auto Bongers