Vriendelijke vakgerichte mensen.

Super service. Vakkundige monteurs en onder het wachten ook nog eens een lekkere bak koffie. Helemaal top.

Heel goed.

De medewerkers waren vriendelijke en beleefd. Geen kapsones zoals bij andere bedrijven. Goede service.

Bedrijf met Naoberschaps gevuul.

Bedrijf met recht voor de raap verhaal --- dat krijg je en dat kost het. De leverdatum werd enkele maanden overschreden waarvoor wij het volste begrip hebben . Klein minpuntje: Toen de beloofde afleverdatum niet kon worden gehaald ,i.v.m vakantie personeel, hadden wij een telefoontje verwacht. Maar de bos bloemen -- het Honda douchepakket en de volle tank bij aflevering zorgen ervoor dat wij heel tevreden zijn .

Super service!

Super geholpen tijdens de aankoop van onze auto!

Prima autogarage!

Levert vakwerk volgens afspraak.

Zeer prettig

Fijne garage, duidelijke communicatie en goede service.

Vriendelijk en oprecht

zeer goede dienstverlening

no nonsens bedrijf, goede afspraken mee te maken, zeer tevreden

Goede en snelle service

Worden altijd snel geholpen prima garage

Klantvriendelijk en kundig

Bij de aflevering van mijn nieuwe auto kreeg ik een ruime uitleg over de hele auto en hoe alles werkt. Met uiteraard een gastvrije ontvangst en ook nog een blijk van waardering voor mij als klant.

Super snelle service

Met een lekke band op maandagochtend werd het probleem direct verholpen.

Prima bedrijf

Ik kom hier graag, als er iets is met de auto. Maar Honda gaat niet zo vaak stuk, maar toch service is hier zo gewoon maar ik weet dat dit uitzonderlijk is, weinig bedrijven die de zelfde visie hebben.

Beurt + airco

De 60.000km beurt netjes uitgevoerd, er was een garantie geval op de airco ook dit is zonder problemen geregeld. Top service

Lokaal, snel en vriendelijk

Fijn om in een klein stadje als Bredevoort een geweldige garage te hebben voor het onderhoud van onze Citroën C3. De service was snel en vriendelijk. Zelfs een 'domme' vraag van mij (als leek, tenslotte), werd duidelijk en geduldig beantwoord. Wij blijven klant bij onze 'naober'!

Vakkundig bedrijf

Vakkundig bedrijf,goede service.

Kleinschalig bedrijf, met korte verbindingslijnen

Meedenkers, uitstekende service en bovendien heel redelijke prijzen. Dat ze een beetje verderweg zitten is geen probleem.

Snelle afspraken, Super service!

Altijd snel en afspraak gemaakt, bij grote kosten wordt netjes gebeld en overlegd! Zeer tevreden!

Lekker gewoon, daar hou ik van.

Een fijne auto gekocht en geen gladde verkooppraat. Alleen jammer dat niet alle afgesproken plekjes waren bijgewerkt en dat dit nog op de dag van ophalen moest gebeuren waardoor de lak niet goed droog was. Ook bij een afleverbeurt van € 695,00 had ik graag de accu vol gezien. Verder zeer tevreden.

mooi bedrijf

mijn nieuwe auto hier gekocht in een prettige sfeer. en een goede inruil voor mijn oude auto

Erg vriendelijk

Prima ontvangst.Erg vriendelijke mensen en keurig volgens afspraak gewerkt

Goed geholpen tijdens aanschaf auto

Deze week een occasion gekocht bij Tiggelhoven. Contact voor bezichtiging was met dhr Tiggelhoven zelf en aankoop bij de zoon. No nonsense mentaliteit, en tijdens afwikkelen van aankoop werd de airco ook nog even snel afgevuld. Auto enkele dagen in bezit, 1e indruk is positief.

Gewoon zo als het hoort.

Heel prettig contact en vakkundig monteurs. Men heeft aandacht voor de klant en zijn wensen. Geen onzin gedoe en een heel open bedrijf.

Gewoon prima

Onze 22 jaar oude auto bij dit autobedrijf ingeruild voor een jonge occasion. Netjes en vlot geregeld allemaal. Gewoon prima dus.

Snel ophalen na aankoop

Na het kopen van de auto kon ik hem binnen 3 dagen ophalen. De auto rijdt als een zonnetje!

Vakkundig en betrouwbaar autobedrijf

Na wat minder goede ervaringen bij andere autodealers in het verleden heb ik met Autobedrijf Tiggeloven in Bredevoort eindelijk een bedrijf gevonden dat niet alleen vakkundig maar ook betrouwbaar is. Vriendelijke eigenaar en personeel. Voor de jaarlijkse servicebeurten rijd ik vanuit het Gooi naar Bredevoort, best wel een afstand maar ik heb het er graag voor over. Absoluut een aanrader !

Winterswijksestraat 69

7126 AA Bredevoort