Goede service, deskundig personeel.

er moest een onderdeel geplaatst worden. Afspraak gemaakt en de reparatie werd uitgevoerd.

Tevreden

Zijn vriendelijk netjes vertrouwd. Je wordt netjes gebeld wat de kosten zijn aan de auto .

goed en gastvrij ontvangst

perfecte begeleiding bij aankoop nieuwe auto

Deskundig, vriendelijk, behulpzaam, ontzorgend.

x

Goede ervaring

Altijd bereid om mee te denken, kortom goede service

To the point, zakelijk, vriendelijk

Bij aankomst check waarvoor de auto komt. Werkzaamheden worden uitgevoerd. Bij kostbare verrassing: eerst telefonisch overleg. Waarschuwing al auto weer klaar staat. Correcte en vriendelijke mensen

Prettige communicatie en bieden snel hulp.

Fijne mensen, goed geholpen altijd, vlotte service, afspraken correct, en ga zo door, groet

goed.

klantvriendelijk en goed onderhoud.

Betrouwbaar, komt afspraken na

Eerlijk en betrouwbaar en vriendelijk

Meedenken en afspraken goed nakomen. Top!

Vandaag conform afspraak een auto opgehaald, moesten nog wat dingen aan gebeuren conform afspraak, alles was netjes voorbereid en super uitgevoerd. Top!

Snelle service no nonsense

Snelle service, probleem meteen opgelost. Wordt vakkundig verholpen voor een scherpe prijs.

goeie ervaring.

Zeer gastvrij en goede service.

Zeer goede service.

ik ben,netjes geholpen. Heb een auto va. de zaak meegekregen zodat ik even naar Winterswijk kon rijden.dat was kosteloos. ik ben netjes en vriendelijk geholpen. het is ee. goed bedrijf. gr Jan

Ik ben zeer tevreden. Moet je soms wat wachten: de koffie staat altijd klaar.

En men houdt rekening met de afstand Neede - Bredevoort.

Kundige monteurs

Zeer prettig , persoonlijke benadering

correct, klantvriendelijk

no nonsens bedrijf

goede, snelle service. geen mooie praatjes, wel op zijn tijd even gezellig kletsen

Top geregeld!

Mijn oude Rexton verkeerd weer in topconditie, goed geregeld.

dik tevreden

prima ontvangen

Tiggeloven is een klantvriendelijk bedrijf.

In goed overleg wordt er gehandeld. Voor Dover het voor mij zichtbaar is is het een transparant bedrijf. Betrouwbaar.

Zelfs bij onverwachte ongemakken word je snel en vriendelijk geholpen.

Een goede service en als je wilt blijven wachten tot je auto gereed is, kun je dat doen onder het genot van een lekkere kop koffie.

zeer professioneel bedrijf

klantvriendelijk en deskundig

Vriendelijke vakgerichte mensen.

Super service. Vakkundige monteurs en onder het wachten ook nog eens een lekkere bak koffie. Helemaal top.

Winterswijksestraat 69 7126 AA Bredevoort