Uitstekend bedrijf

Aankoop, onderhoud, het maakt niet uit. Alles even professioneel en ze leveren kwaliteit. Al jarenlang een goed en vertrouwd adres voor ons.

Eerlijk advies en klantgericht

Aanschaf van diverse auto's gedaab en daarnaast meerdere jaren onderhoud laten uitvoeren. Altijd in goed overleg.

Nooit geen problemen en zeer goede service.

Betrouwbaar bedrijf. Uitstekende service.

Kom hier al jaren. Onderhoud/reparaties worden prima uitgevoerd. Rijd iedere keer de garage uit met een veilig gevoel.

Keigoed

Top bedrijf

Wij hebben onze auto hier vorig jaar gekocht en hebben expres gewacht met het plaatsen van een beoordeling. We zijn dus inmiddels ruim een jaar verder en rijden nog met veel plezier in onze auto rond. Het is een betrouwbare en zuinige auto en we hebben eigenlijk geen noemenswaardige problemen gehad. Een kleine simpele reparatie viel gewoon binnen hun ruime garantie en werd ter plekke, zonder afspraak, binnen 10 minuten uitgevoerd. Wij waren op dag 1 ook direct erg te spreken over de verkopers. Ze zijn niet opdringerig en geven gewoon eerlijk en goed advies. Laatst hebben we ook een APK laten doen, waar de auto zonder problemen doorheen is gekomen. Binnen 24 uur konden we de auto ophalen (er werd zelfs een leenauto aangeboden, maar dit was niet nodig). Kortom, zoek je een goede auto bij een nette, professionele en betrouwbare aanbieder? Dan is Piet Ooms zeker the place to be!

Fijne mensen en altijd goed geholpen en uitstekende service

Vertrouwen, zo belangrijk

2e auto gekocht ,en zo fijn bij hun ,zoveel vertrouwen ,echt een dam bedrijf een aanrader

Top AUTO,S

VRIENDELIJK MENSEN EN GOEDE SERVICE

top

auto straks halen

Topgarage!!

Staan altijd voor je klaar, vertrouwd, vriendelijk en very good results

Zeer goede service en deskundigheid

Al jaren klant en fijn ontvangst en zeer klantvriendelijk

Prima bedrijf met no nonsens mentaliteit

Bij dit bedrijf een mooie occasion gekocht. Geen ellenlange verhalen of bijkomende kosten die je achteraf nog eens kunt optellen bij de prijs van de auto. Ook de inruilprijs die wij kregen was netjes. Al met al een prima ervaring!

Betrouwbaar, eerlijk, deskundig en zeer goede service.

Ik was op zoek naar een auto en toevallig had Piet Ooms er één staan in de kleur en uitvoering waar ik naar op zoek was. Op de foto's zag het er goed uit en ook de prijs was goed vergeleken met ander aanbod op internet. Gelijk in de auto gestapt en onaangekondigd langs gereden om de auto in het echt te bekijken en de auto zag er inderdaad net zo mooi uit als op de foto's. Ondanks dat ik zomaar kwam binnen lopen heeft Edwin echt de tijd genomen om al mijn vragen over de auto te beantwoorden. Zelfs voor het koppelen van mijn telefoon met de auto, wat in eerste instantie niet lukte, heeft hij de tijd genomen totdat het uiteindelijk werkte! Wat een service voor een "ik kom even kijken" bezoekje! Net als de eerdere reviews over Auto Center Piet Ooms was ook mijn gevoel over dit bedrijf inmiddels positief dus voor de volgende dag een afspraak voor een proefrit gemaakt. Zoals verwacht was alles goed en uiteindelijk de auto met alle beloofde zaken (nieuwe APK, grote beurt, NAP, BOVAG garantie) gekocht. Voordat ik weg zou rijden werd de auto nog even in de werkplaats nagelopen en kreeg ik ook nog eens uitleg over de werking van o.a. de keyless entry, navigatie en andere opties in de auto. Gewoon aandacht en service voor de klant zoals het hoort en waar vele andere autobedrijven nog van kunnen leren. Samengevat; Auto Center Piet Ooms is een eerlijk, deskundig en klantvriendelijk bedrijf waar ze nog waarde hechten aan aandacht en service voor de klant!

Vriendelijk personeel en ze staan altijd klaar voor je ook als je een probleem hebt. Al meer dan 30 jaar klant

GEWELDIG!

Gisteren spontaan langs gereden. Wil je even luisteren naar de motor? Direct..ze reden de wagen naar binnen, motorkap open, direct diagnose, direct prijsindicatie voor herstel, leenauto mee, volgende dag telefoontje, klaar. Fantastische garage. Al vele jaren.

Leuke vakkundig garage waar je als klant op nummer èèn staat.

Mooie Toyota CHR gekocht. Leuk geholpen nemen alle tijd voor je.

Goede snelle afhandeling van problemen.

Wij kopen al jaren Toyota's bij Piet Ooms. En die gebruiken wij met volle tevredenheid. Zeer goede afhandeling van probleem gevallen. Goede verstandhouding met personeel. Voor mij een 10 met een griffel.

Zeer goede en snelle service.

Onze familie komt hier al ongeveer 7 jaar. Altijd goede en snelle service gehad. Laatst stil komen te staan langs de weg. Zonder afspraak neergezet en toch binnen 2,5 dag gerepareerd. Bedankt!

Service is super!

Al meerdere wagens bij dit bedrijf gekocht. Ben zeer tevreden klant.

Top bedrijf

Medewerkers die verstand van zaken hebben, bij aflevering van de auto alles netjes is gedaan en voorbereid. Goede uitleg over het gebruiksgemak van de auto. Zou iedereen aanbevelen hier een auto te kopen.

uitstekend

Geen problemen goede service prijs redelijk

De service is goed als je belt dan helpen ze je op de plek waar je pech heeft dat vindt ik goed dat doet niet iedere garage

Klantvriendelijk en eerlijk

Al jaren kom ik hier voor de APK en grote beurt van mijn auto. Ieder is klantvriendelijk, denkt mee en men is eerlijk over het benodigde onderhoud.

Een kundig en heel klantgericht bedrijf

Je vraagt nooit teveel. Er is altijd even tijd als je met een probleem komt. Iedereen is vriendelijk.