Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Prettige mensen en zeer vakkundig.

Altijd vriendelijk en behulpzaam!

Prettige mensen en zeer vakkundig.

Behulpzaam, komen afspraken na, niet te duur

Prima geholpen met het zoeken naar een voor ons passende auto.

Mooie auto gevonden voor een voor ons passende prijs! Zeer netjes en correct bedrijf!

er werd tijd genomen. Voldoende uitleg. Test rijden geen probleem.

goed bedrijf. Persoonlijke benadering. Er word tijd voor je genomen. Testrijden is ook prima. Dingen na zoeken, uitleg. Dik tevreden.

goede service

prima service en je wordt vlot geholpen

Gewoonweg top!

Goede service. Betrouwbaar & vriendelijk personeel.

Een verfrissend en eerlijk advies waar ik graag op ingegaan ben.

Via de Bovag site op zoek naar een Sceniczag ik een interessante optie bij Bertil Jansen. Het was een eind rijden, maar ik heb de auto gekocht. Zeer tevreden!

Vriendelijke, gemoedelijke en deskundige vaklui.

Bij aanschaf van mijn nieuwe auto kreeg ik een eerlijk verhaal te horen over de auto zelf, over de inruil van mijn andere auto en proefde ik de betrokkenheid van de mensen van het bedrijf Bertil Jansen. Ook bij deze garage, waar ik trouwens al jaren klant ben, merkte ik dat ik op een dorp woon.

een fijn klantvriendelijk bedrijf

Ze doen wat ze zeggen!

Betrouwbaar en lekker gewoon

Het was goed geregeld ga zo door

Fijne bedrijf eerlijke mensen en super fijne bakkie koffie

Eerlijk, transparant en warm contact

Eerlijk, transparant en warm contact.

Heel prettig en gemoedelijk!!

Vriendelijk personeel, klantvriendelijk. Ze hebben mijn nieuwe auto netjes gemaakt ik ben er heel blij mee.

Vriendelijk, rustig en klantgericht

Op een plezierige manier kregen wij de tijd om de auto te bekijken en uit te proberen. Geen gladde verkooppraatjes maar gewoon goed en eerlijk advies. Wat ons betreft een aanrader

Een goede service

Een rustige en vrijblijvende service en advies

Top geholpen Saab 9-3 cabrio gekocht zijn zoon was de verkoper dat was zijn eerste auto die hij had verkocht super goed geholpen door de zoon ook tijdens het mailen. Top ga zo door Gr Tonny ( Shampoo)

Superrrrrrr

Goed geholpen,zeer vriendelijk

Zeer persoonlijke aandacht voor de klant

Gemoedelijke en persoonlijke aandacht voor de klant met zeer deskundige uitleg over de auto.

Wat een service en vertrouwen

We moesten met spoed een auto hebben. Ze hebben ons zo geweldig geholpen. Zaken doen met deze verkoper is echt een fijne ervaring.

De eigenaar is zeer klantvriendelijk en duidelijk. Heel goede service, waarbij meegedacht wordt met de klant. Personeel/monteurs altijd bereid om je te woord te staan en of te helpen

Prima garage je wordt er deskundig geholpen.

- perfecte service - je kunt er altijd met je vragen terecht. - zeer klantvriendelijk.

Zomerweg 17

7683PM Den ham