GEWELDIG

Ik had gelijk een goed, vertrouwd gevoel bij jullie garage. Gastvrij en meedenkend omdat ik met de chauffeur vanuit Zwolle mee kon rijden om mijn auto op te halen. ECHT GEWELDIG.

Wij zijn goed behandeld

De afspraken zijn correct nagekomen

Prima ontvangst, goede uitleg

Veel mooie autos gezien op internet, maar hier eentje gekocht. Wat ik heel belangrijk vind is dat het een goede en betrouwbare garage dichtbij is.

Netjes en correct

Correct en volgens afspraak geholpen. Bereid mee te denken in de wensen van mij als klant.

bijzonder klantvriendelijk

Onze eerste keer bij dit bedrijf, topervaring, vooral klantvriendelijkheid is opvallend. Tot nu toe zeer tevreden.

Direct en goed geholpen

Goede service en prima uitgelegd wat er aan de hand was

Goed Bedrijf

Hallo mijn vrouw en ik hebben Auto gekocht, bij Autobedrijf Bertil Jansen. Renault captur Mooi en net bedrijf . Goede uitleg proefrit gemaakt en ze dringen je daar niets op. auto heel netjes afgeleverd. Zeker een aanrader om daar is te gaan kijken . Gr. Jan en Erika

Gewoon top!

Geweldige service. Duidelijk uitleg en geen verrassingen! Komt afspraken na en zeer hulpvaardig!

Vriendelijke mensen.

Vriendelijke mensen, Gemakkelijk in omgang, ook de monteurs vriendelijke mensen. Kunt er goed overleggen.

Gewoon Super bedrijf!

Een ontzettend net bedrijf!

Een bedrijf waar je vertrouwen in hebt ald klant.

Heb bij Bertil Jansen een Toyota Yaris gekocht, die stond te glimmem in de werkplaats, hh heeft mij uitleg gegeven over de auto, tevens heeft Bertil de werkplaats en de kantine laten zien , ziet er allemaal keurig en schoon uit, ook de showroom is netjes met glimmende auto;s, keuze genoeg zou ik zeggen, dit bedrijf zou ik bij iedereen aanbevelen.. ga zo door JB.

Bij alle beoordelingscriteria past de score 'zeer goed'!

Ik ben dik tevreden over m'n recente aankoop. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. De persoonlijke benadering bij het verkoopgesprek verdient respect. Het draait bij Bertil Jansen duidelijk niet alleen om geld! Aan alles is te merken dat er een goede collegiale sfeer is bij het personeel.

Bij alle beoordelingscriteria past de score 'zeer goed'!

vriendelijk, goede service en prima vakgarage

klantvriendelijk

vriendelijk, goede service en prima vakgarage

klantvriendelijk

Bedrijf geeft je een goed gevoel.

Men neemt de tijd voor je. Komt zeer relaxed over. Van proefrit tot auto ophalen na de koop : zeer klantvriendelijk. Geen sprake van push.

Goed gevoel

Prettig bedrijf. Klantvriendelijk. Neemt de tijd voor de klant. Totaal geen push.

Vlotte service en aardige mensen

Mooie Peugeot 206cc gekocht De onderhandeling liep vlot en kon de auto zo meenemen.

Prettige mensen en zeer vakkundig.

Behulpzaam, komen afspraken na, niet te duur

Zomerweg 17 7683PM Den ham