Fijn autobedrijf met persoonlijke aandacht

Fijn autobedrijf met persoonlijke aandacht. No nonsens en bereid een extra stapje te doen. Oog voor kwaliteit en veiligheid. Erg tevreden met de aankoop. Aanbevolen.

Je wordt vriendelijk en deskundig geholpen. Bertil heeft oog voor detail en afspraken worden nagekomen. Een bedrijf waar de klant en zijn auto voorop staan en waar Service met een hoofdletter geschreven wordt en vanzelfsprekend is

Vriendelijk, vakkundig

Klant gericht

Altijd vriendelijk, behulpzaam en correct.

Uitstekend bedrijf

Heb er een auto gekocht voor mijn vrouw. Eerst gebeld met Bertil om een afspraak te maken . Omdat wij 2 uur reistijd hadden. 2 dagen voor de afspraak werd ik gebeld door Bertil dat de apk en onderhoudsbeurt waren gedaan en dat we welkom waren. Toen we aankwamen stond de koffie klaar en hebben we even gezellig gekletst. Verder een goede prijs gehad voor de inruil van de oude auto van mijn vrouw. Bertil is een vriendelijke en eerlijke man die waarmaakt wat hij zegt

Keurige dealer.

Mijn auto ingeruild. Bedrijf komt betrouwbaar over.

Aardig personeel!

Prettig bedrijf om mee samen te werken

Vriendelijke eigenaar die doet waar die voor staat.

Eerlijk, transparant, kundig en 100% betrouwbaar!

Aardige medewerkers! Goed en netjes geholpen bij de aankoop van onze auto.

Gewoon super tevreden.

Vanaf het begin tot het einde een prettige ervaring onze aankoop netjes afgeleverd, voor ons voelt het goed.

Uitstekend service

Auto gekocht

Erg professioneel en klantvriendelijkheid bedrijf

Een geweldig bedrijf, met een zeer hoge klantvriendelijkheid. We werden erg goed ontvangen, en kregen een professionele koop begeleiding. Geen verkoop praatjes, maar gewoon een nette uitleg, en alle ruimte om de occasion uit te proberen en te testen. We hadden ook een inruil auto, ook hier hebben we ook een realistisch prijs voor gekregen. Het bedrijf is zeker een aanrader.

Lokale klantvriendelijke dealer

Zeer aardige dealer met gevoel. Bertil heeft veel tijd en aandacht voor zijn klanten en dorpsmensen. Heel erg fijn om door hem geholpen te worden. De garage is heel openhartig en heeft aandacht voor de mens.

Uitstekende voorlichting en afwikkeling koop occasion

Prima open en eerlijk contact. Duidelijke afspraken die ook werden nagekomen. Goed gevoel bij. Aanrader.

Het voelt ontzettend vertrouwd de omgang en service en het vakmanschap als je binnen ben Fijne voorlichting en proefrit maakt het besluit om een goed auto te kopen wel makkelijker, kortom top.

Goed geholpen en een prima auto afgeleverd.

Is goed klantvriendelijk

Perfecte service

Vriendelijk openhartig eerlijk

Vriendelijk, betrouwbaar en afspraak = afspraak

Eerst telefonisch onze wensen t.a.v. onderhoud (vervangen distributie Ford 1.0 ecoboost) besproken en prijs overeen gekomen. Daarna bedrijf bezocht waar de eigenaar uiterst vriendelijk en meedenkend over kwam. Eigenaar Bertil Jansen nam ruim de tijd om zijn bedrijf te tonen en daar uitleg bij te geven. Het bedrijf maakt een zeer nette indruk. Ook het feit dat men wist wat de opdracht inhield was positief (het ging toch over een niet alledaagse klus). Ik werd keurig telefonisch geïnformeerd dat de auto klaar was. Ook bij het ophalen goede toelichting gekregen van medewerker Bart die deze omvangrijke klus had uitgevoerd. Al met al zeker een bedrijf aan te denken voor onderhoud aan de auto.

prima bedrijf

Top bedrijf!

Top bedrijf,vriendelijk,nette en schone zaak Blij met onze auto!

Gewoon een Top bedrijf!!

Altijd een goede en vooral vriendelijke service!

Veilig auto's kopen kan nog!

Eerlijk, transparant, kundig en 100% betrouwbaar zijn woorden die ik niet snel gebruik voor een autoverkoper maar in het geval van Bertil Jansen zijn deze woorden stuk voor stuk waar. Je hoeft je echt geen zorgen te maken als je hier een auto koopt sterker nog ik zou de volgende keer bij wijze van spreken blind hier een auto kopen(als ik mijn kritische oog ook zover kan krijgen). Eindelijk weer eens een adres waar we met een veilig gevoel een mooie auto hebben gekocht!

GEWELDIG

Ik had gelijk een goed, vertrouwd gevoel bij jullie garage. Gastvrij en meedenkend omdat ik met de chauffeur vanuit Zwolle mee kon rijden om mijn auto op te halen. ECHT GEWELDIG.

Wij zijn goed behandeld

De afspraken zijn correct nagekomen