Houden goed contact over het verloop van de reparatie. Zelfs nog even de auto gewassen!

Altijd super tevreden - persoonlijke Service

Super vriendelijk en vooral meedenkend - zoeken altijd naar de beste oplossing en prijs. We hebben een onderhoudsplan en vinden dat super goed geregeld!

Heel aardig en deskundig

Zeer goede ervaring met autobedrijf Terlouw, reparatie worden altijd netjes en goed uitgevoerd, overleg word altijd gepleegd.

Zoals ik gewend ben

Deskundige medewerkers, goede diagnose en een goede service

Altijd bwtrouwbaar!

Betrouwbare garage met kennis! Eerlijke prijs!

Goede service en klantvriendelijk

Onverwachts was mijn auto na de grote beurt ook nog gewassen

Eerlijk, correct en schoon!

Eerste keer maar erg goed bevallen.

Zeer goed bedrijf; schappelijke prijzen!!I

Ik ken Autobedrijf Terlouw al vele jaren en altijd zijn de kwaliteit van het werk; de service en ambiance van een hoog niveau. Echt een aanrader!!

Eerlijke garage altijd snel geregeld

Al jaren trouwe klant. Altijd erg flexibel met reparatie en onderhoud. Duidelijke afspraken en bellen altijd netjes als de auto klaar staat.

Zowel privé als zakelijk zijn mijn auto's in onderhoud bij Terlouw. Service is altijd goed, staan altijd voor je klaar en lossen problemen op. Onderhoud en reparaties worden altijd goed en netjes uitgevoerd!!!!!

Altijd goede service

Zie boven

Ik zeg: doen!

Al jaren vaste klant en steeds goede service, vriendelijke bejegening

Al jaren een heel goede service en normale prijzen

Al jaren klant bij Terlouw. Al sinds ze op De Raam in de Gouda zaten. Nooit eerder een beoordeling geplaatst. Maar ze verdienen het wel. Komen afspraken na. Communiceren met je zonder vage teksten. Eerlijke prijzen.

Top, duidelijk en goed geregeld

Goede en duidelijke afspraken, en netjes geregeld.

Je wordt netjes en snel geholpen, prima service.

Netjes, klantgericht, behulpzaam

Al een paar jaar goede ervaring bij Autobedrijf Terlouw, ze zijn erg klantgericht en geven goed advies, bovenal een top service! Zeker een aanrader dus!

Komen altijd de afspraken na.

Altijd netjes en snel geholpen tegen een nette prijs.

vakkundig, vriendelijk, persoonlijk, betrouwbaar

Onze ervaringen met autobedrijf Terlouw zijn zonder twijfel GOED. Je wordt vriendelijk geholpen, de auto wordt vakkundig gerepareerd, service = top.

Volledige service, prettige communicatie.

APK met grote beurt 11 jaar oude compacte auto. Zeer tevreden over afspraak, ontvangst en telefonisch bespreken reparatiepunten gedurende de dag. Heldere offerte voor aanvang werkzaamheden. Plus poetsbeurt binnen en buiten als extra erbij! Aanbevolen.

Super professioneel geholpen

Bij auto Terlouw word je goed geholpen en de ken ze mee. Ze proberen te helpen en jagen je niet op onnodige kosten.

Ervaren en meedenkend, goeie prijs

Altijd vlot, ervaren, denken mee. Hele goeie prijs en altijd leenauto mogelijk. Topbedrijf!

Ben al jaren klant, prima Bovag garage!

Mijn Hyundai wordt al vele jaren onderhouden door de mensen van Auto Terlouw. Echt een aanrader!

Top bedrijf!

Ik kom er al jaren en wordt altijd goed geholpen. Goede service en ze doen net dat beetje extra voor je. Geen rare rekeningen (als er wat vervangen moet worden, bellen ze eerst even op om te overleggen of het oké is + wat het gaat kosten) en er worden nooit dingen vervangen waarbij je twijfelt of dat wel nodig was. Ik rij graag een stuk verder naar dit bedrijf, dan dat ik mijn auto bij een prutser in de buurt breng.

Goede service, klantvriendelijk, en prima kennis van de techniek