Altijd top service

Al jaren klant. Service altijd top.

Geen vage verhalen

Altijd een eerlijk oordeel over een probleem.

Goed betrouwbaar bedrijf

Al meerdere keren mijn auto laten keuren naar volle tevredenheid. Klantvriendelijk en werken goed op afspraak.

Fijne, eerlijke, meedenkende garage.

Ik kom hier al een aantal jaren en heb goede ervaringen met de service van Autobedrijf Terlouw.

Een super goede autobedrijf

Ze zijn zeer vriendelijk en super goede mensen die er werken ik ken ze al heel lang voor mijn is het een topbedrijf

Houden goed contact over het verloop van de reparatie. Zelfs nog even de auto gewassen!

Altijd super tevreden - persoonlijke Service

Super vriendelijk en vooral meedenkend - zoeken altijd naar de beste oplossing en prijs. We hebben een onderhoudsplan en vinden dat super goed geregeld!

Heel aardig en deskundig

Zeer goede ervaring met autobedrijf Terlouw, reparatie worden altijd netjes en goed uitgevoerd, overleg word altijd gepleegd.

Zoals ik gewend ben

Deskundige medewerkers, goede diagnose en een goede service

Altijd bwtrouwbaar!

Betrouwbare garage met kennis! Eerlijke prijs!

Goede service en klantvriendelijk

Onverwachts was mijn auto na de grote beurt ook nog gewassen

Eerlijk, correct en schoon!

Eerste keer maar erg goed bevallen.

Zeer goed bedrijf; schappelijke prijzen!!I

Ik ken Autobedrijf Terlouw al vele jaren en altijd zijn de kwaliteit van het werk; de service en ambiance van een hoog niveau. Echt een aanrader!!

Eerlijke garage altijd snel geregeld

Al jaren trouwe klant. Altijd erg flexibel met reparatie en onderhoud. Duidelijke afspraken en bellen altijd netjes als de auto klaar staat.

Zowel privé als zakelijk zijn mijn auto's in onderhoud bij Terlouw. Service is altijd goed, staan altijd voor je klaar en lossen problemen op. Onderhoud en reparaties worden altijd goed en netjes uitgevoerd!!!!!

Altijd goede service

Zie boven

Ik zeg: doen!

Al jaren vaste klant en steeds goede service, vriendelijke bejegening

Al jaren een heel goede service en normale prijzen

Al jaren klant bij Terlouw. Al sinds ze op De Raam in de Gouda zaten. Nooit eerder een beoordeling geplaatst. Maar ze verdienen het wel. Komen afspraken na. Communiceren met je zonder vage teksten. Eerlijke prijzen.

Top, duidelijk en goed geregeld

Goede en duidelijke afspraken, en netjes geregeld.

Je wordt netjes en snel geholpen, prima service.

Netjes, klantgericht, behulpzaam

Al een paar jaar goede ervaring bij Autobedrijf Terlouw, ze zijn erg klantgericht en geven goed advies, bovenal een top service! Zeker een aanrader dus!

Komen altijd de afspraken na.

Altijd netjes en snel geholpen tegen een nette prijs.

vakkundig, vriendelijk, persoonlijk, betrouwbaar

Onze ervaringen met autobedrijf Terlouw zijn zonder twijfel GOED. Je wordt vriendelijk geholpen, de auto wordt vakkundig gerepareerd, service = top.

Volledige service, prettige communicatie.

APK met grote beurt 11 jaar oude compacte auto. Zeer tevreden over afspraak, ontvangst en telefonisch bespreken reparatiepunten gedurende de dag. Heldere offerte voor aanvang werkzaamheden. Plus poetsbeurt binnen en buiten als extra erbij! Aanbevolen.