Niet positief

Heb mijn Evoque onderhoud en apk bij TerLouw, veel toegezegd maar niet nakomen of excuus. 2 x voor een gevaagd vervangend auto, wat ik niet kreeg, apk zou 2 uur duren, had het 8:30 gebracht, bleek 16:45 klaar te zijn als ik niet had gebeld. Parkeer storing, 1,5 dag en €700 gekost en niet verholpen, kriig van de balie medewerker te horen, dat het niet aan ons ligt!!! Ik ga een second opinion doen bij een ander Dealer.

zeer teleurstellend dit bedrijf, helaas !

Heb daar zo'n 3 keer mijn vakantie-auto bij hun gebracht of laten brengen voor reparatie of apk etc. en daarna zelf weer opgehaald zodra ik bericht kreeg dat hij klaar stond en 2 van de 3 keer mijn vakantie-auto met extra schade eraan mogen ophalen die extra is aangebracht (die ik dus nog eens extra erbij krijg en er dus eerst niet eens zat !!) Maar zij weten dan van zogenaamd niks ! Wat betekent dat ik zelf voor de schade (die extra schade) mag opdraaien en de eventuele extra premie die dat gaat kosten ook zelf uit eigen zak moet bijbetalen wat niet eerlijk is. Ik zal hier niet graag meer komen dat kan ik je verzekeren.

Doet wat men belooft, solide autobedrijf!

Heel recent onze nieuwe Audi A4 Avant gekocht, super nette verzorgde auto en maximale service vanuit Terlouw. Een onderhoudsbeurt, apk en nieuwe set voorbanden bij verkoop, wat wil je nog meer? Bij thuiskomst onbrak een sleuteltje van de afneembare trekhaak, Terlouw zorgt dat het per direct onze kant op komt. Opzoek naar een top autobedrijf? Door onze ervaringen blijven wij trouw aan Terlouw!

Perfecte service!

Tijdens mijn zoektocht naar een betrouwbare en niet te dure (minimaal) 6-zits auto kwam al snel de SEAT Alhambra op mijn vizier. Diverse auto's bekeken en gereden. Uiteindelijk zag ik bij Terlouw een Alhambra die precies in mijn plaatje paste. Leeftijd, KM stand, staat van onderhoud en prijs waren perfect in balans. Contact was snel gelegd en verliep zeer prettig. Na een proefrit en een fijn verkoopgesprek met Robbert-Jan al snel besloten tot koop. Het verloop daarna was ook dik voorelkaar. Vanaf het eerste contact, de aankoop, de aflevering en uiteindelijk de garantie afwikkeling. Bij Terlouw hebben ze zich perfect aan de afspraken gehouden. Ik woon ver bij Moordrecht vandaan maar bij het oplossen van een garantiedingetje werd echt met me meegedacht hoe dat te organiseren. En als je dan de prijsklasse van onze SEAT er bij betrekt is het helemaal bijzonder. Team Terlouw: Heel erg bedankt voor deze fijne ervaring. Daar kunnen veel autobedrijven nog wat van leren.

Mooi bedrijf, alles keurig geregeld

Gisteren gebeld voor een MINI voor mijn vrouw. Alles goed uitgelegd en per telefoon overgegaan tot aankoop. Vandaag opgehaald, alles geregeld volgens afspraak. Mooi bedrijf met betrouwbare uitstraling.

Uitstekend bedrijf

Na een zoektocht van ongeveer 6 maanden naar een Volvo V60 D6 vol opties voor een leuke prijs kwam ik bij Terlouw Auto's terecht. Ondanks het feit dat de auto aangeboden werd uit naam van een klant belde ik op voor een bezichtiging en een proefrit. Dit was binnen een uur geregeld en diezelfde dag heb ik nog voor mezelf besloten dat ik deze auto wilde gaan kopen. Ik had daarbij gevraagd of dat inruilen mogelijk was, maar dit was geen probleem. We moesten het alleen wel eens worden over de prijs, maar daar kwamen we redelijk snel uit. Om eerlijk te zijn vond ik het wel moeilijk om anderhalve week te wachten voordat ik de auto op kon halen, maar dat lag meer bij de eigenaar die de auto nog in bezit had. Toen het eindelijk maandag was werd mijn auto ter plaatse gevrijwaard en de nieuwe auto meteen op naam gezet en was ik de eigenaar van een schitterende Volvo V60 D6. Een klein puntje van kritiek was dat het afneembare gedeelte van de trekhaak en de normaal gesproken bijbehoren laadkabel voor de plug-in hybride niet bij de auto aanwezig waren, maar Terlouw Auto's heeft die ontbrekende onderdelen diezelfde week nog naar mijn huisadres gestuurd dus die service was uitstekend en daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Mocht ik deze auto om onverklaarbare reden beu raken dan zou mijn volgende auto zeer zeker nog bij Terlouw Auto's vandaan kunnen komen. Ik heb van het begin tot het einde een heel goed gevoel gehad bij deze aankoop. Ik raad dan ook iedereen aan om eens naar hun aanbod te kijken want ze verkopen alleen maar kwaliteitsauto's. Terlouw Auto's....Bedankt!

Super goed en klantvriendelijk bedrijf

Heb een auto gekocht! Werd door de verkoper (RJ) super goed en prettig geholpen. Toen er wat was met de auto even contact opgenomen en op een super manier opgelost! Thnx W.! Garage Terlouw! Top bedrijf!

In mei een auto gekocht hier. Geholpen door Robert Jan en auto stond 2e verdieping en vond hem erg mooi en Robert Jan bood zelf aan om hem naar beneden te halen na de koffie , na proefrit niks opdringerig en liet ons rustig nadenken en uiteindelijk gekocht , Week erna beurtje gehad en ik had kleine schade gemaakt is ook netjes verholpen voor nette prijs , Goede service en aardige mensen die hier werken , ga zeker bij volgende auto kijken of hun iets moois hebben staan .

In April hebben wij bij autobedrijf Terlouw onze nieuwe auto gekocht na een keurig en (h)eerlijk ongedwongen gesprek met verkoper Robbert-Jan. De auto had een ‘rammel’ en is na,een aardige zoektocht meer dan keurig opgelost, keurig is eigenlijk niet helemaal het goede woord maar wij denken dat er voor de fantastische service, klantgerichtheid en het geduld van Terlouw simpelweg geen woord is wat dat kan verwoorden. We hadden nog nooit van autobedrijf Terlouw gehoord, maar als er weer of nog een auto komt, zal die zeker bij Terlouw vandaan kunnen komen. Directie, verkopers en de mannen van de werkplaats, wat een super team! Nogmaals bedankt voor de fijne ervaring autobedrijf Terlouw!!

Vandaag 13 April onze auto opgehaald . Tijdens onze proefrit ,Waren er een Aantal punten die niet goed waren . In overleg met de verkoper robbert-Jan Zijn deze netjes verholpen zoals Afgesproken . Het bedrijf richt zich op service .en dat is echt waar .ik kan niet Anders zeggen .robbert is Ook echt een goede verkoper, zeer beleeft en niet opdringerig .👍bedankt . 1 puntje ,Ik vind de vloerbedekking (olie vlekken )in de showroom een beetje smoezig overkomen

Voor de 2e keer een nette occasion gekocht. Verkopers denken met je mee en direct een testrit maken is geen probleem. Kortom, dit bedrijf is aan te bevelen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Helaas geen goede ervaring. Binnengelopen in de zaak en wilde een proefrit maken. Dit kon niet meteen, daarvoor moesten we een afspraak maken. Dit gedaan en nu zien wij op de site dat er verkocht staat op de advertentie. Niet echt netjes en daarnaast hebben wij dit zelf moeten ontdekken en zijn we daarover niet opgebeld. Zo ga je niet met klanten om.

• Deskundigheid N.v.t.

Waar kom je het nog tegen? Gewoon eerlijk, een goede service en een goede prijs. Voor een volgende auto hoef ik niet meer te zoeken: ik ga gewoon naar Terlouw.

Na de aanschaf bleken er toch een aantal \'verborgen\' gebreken in de auto te zitten. Dit is allemaal meer dan keurig opgelost, desondanks de hoge kosten die voor rekening van Terlouw kwamen. Altijd vriendelijk te woord gestaan en ontvangen!

Wij hebben ongeveer 1.5 maand geleden onze Ford gekocht bij Autobedrijf Terlouw. We zijn zeer goed geholpen. Helaas ging er een onderdeel kapot aan de auto en dit werd zonder problemen gemaakt. We hebben in het verleden 2e hands auto\'s gekocht en nieuwe auto\'s, maar nog nooit zo\'n goede service gehad als bij Autobedrijf Terlouw. Ik kan iedereen aanraden om daar een auto te kopen. Als wij voor een andere auto gaan kijken, dan zullen wij eerst gaan kijken wat Autobedrijf Terlouw heeft staan.

Zeer fijn bedrijf waar ik een gebruikte auto heb gekocht. Het bedrijf is zeer servicegericht, persoonlijk contact, lopen niet weg voor problemen en de afspraken worden nagekomen. Erg fijn geholpen en ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Was op zoek naar een andere auto voor dochterlief omdat de oude het had begeven. Via internet bij Terlouw beland. Hier stond een auto die aan de verwachtingen voldeed. Prijs afgesproken en wat extra dingen geregeld, dus hing het af van een proefrit. Deze verliep volgens verwachting. Direct knoop doorgehakt daar er meer gegadigde waren. Volgens afspraak de wagen een paar dagen later opgehaald, stond keurig klaar met de extras zoals afgesproken. Compliment voor verkoper, monteurs en de eigenaar. Doen wat je belooft!

schadeherstel perfect uitgevoerd. Personeel denkt mee met klant. Mooie zaak.

In oktober een auto bij Wilco gekocht en in november kwam de auto van mijn echtgenote niet door de apk. Weer een mooie auto uitgezocht uit het ruime assortiment en met Wilco zéér goede zaken gedaan. Ik ben meer dan tevreden.

Ongeveer een half jaar geleden heb ik daar mijn Golf Plus gekocht een prachtige en goede auto . Nu kreeg ik de laatste weken last met condens in me rechter koplamp . Eerste keer netjes nagekeken en hersteld , helaas bleek dit niet het probleem op te lossen .Mijn auto was nu ongeveer 2.5 maand uit de garantie en toch een mail gezonden met het probleem. En we hebben gelijk een afspraak gemaakt . Ik mocht vandaag 13-11-2017 langs komen . Nu ik kreeg een nieuwe koplamp zonder problemen of te zeggen : ja dit is voor eigen rekening , nee hoor gewoon netjes met een lekkere bak koffie gemaakt . Dit noem ik nu eens service en gewoon doen wat je beloofd ! Heel veel Thanks en ik raad iedereen aan om daar zijn auto te kopen . Thanks Adriaan en je monteurs voor deze geweldige Service , met vriendelijke groet , DHR . D. Bovekerk Rotterdam

Prima service. Wilko kwam mij bij het station ophalen. Zeer prettig zaken met hem doen. Zeer ter zake kundig

Mooie auto gekocht,fijn geholpen door Wilco,spoiler is prachtig gespoten zoals afgesproken,gasveren kapot van de achterklep,1 belletje en het werd gelijk geregeld zonder dat ze beginnen te zeiken over wel of geen garantie ,SUPERRRR

Onlangs hebben we een mooie Opel Corsa aangeschaft bij Terlouw. We zijn erg vriendelijk en correct geholpen door Wilco. De auto kreeg netjes een grote beurt mee en een paar kleine reparaties. Omdat we geen auto hadden zijn we voor het ophalen van de auto van het treinstation Gouda opgehaald, super fijne service! Na een aantal dagen bleken de ruitenwissers flink versleten, deze zijn zonder extra kosten snel vervangen. Ik kan Terlouw van harte aanbevelen. Betrouwbaar en klantgericht.