goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een bedrijf met een goed aanbod van merken en echte aandacht voor de klant, zonder opdringerig te zijn? In Meerkerk vind je dit familiebedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed geholpen met de aanschaf van een gebruikte caravan

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf nieuwe caravan\r\nBeschrijving:\r\n Na jaren weer terug bij deze dealer, omdat ze in het begin geen Fendt caravans hadden (nu wel) helemaal top!!!! Blij met Dik-Jan en Harry, en de rest!!,

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jaren weer terug bij deze dealer, omdat ze in het begin geen Fendt caravans hadden (nu wel) helemaal top!!!! Blij met Dik-Jan en Harry, en de rest!!,

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderweg een defect disselbakslot. Super vriendelijk ontvangen en heel vlot geholpen.\r\nEen handdruk en wegemeend dankjewel was zelfs voldoende. Jullie zijn terecht KCK bedrijf van het jaar. \r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goudeerlijk, kundig en supervriendelijk personeel! Harrie, Bas, DirkJan, Ron, Melvin, Henk en alle andere harde werkers; dank voor jullie geweldige servicegerichtheid en kundigheid dankzij welke wij nu heerlijk kunnen genieten van ons hotelletje op wielen. Bij jullie voelt de klant zich ook echt klant; dingen die misschien niet helemaal goed lopen worden snel en vakkundig opgelost! Op een manier waarop je bij andere dealers alleen maar van kunt dromen. Jullie hebben een actief luisterend oor voor speciale wensen en ook daarin voelt de klant zich koning. Wij bevelen jullie aan iedereen aan!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke positieve benadering vanuit expertise.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring heel vriendelijk afspraken nakomen en zeer gastvrij

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Caravan Meerkerk een bedrijf dat waar maakt wat ze zeggen en de afspraken na komt en je goed op de hoogte houd van de voortgang en ontwikkelingen\r\nVriendelijk personeel en kundig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze dealer weet waar hij over praat. Kundig en veel goede informatie. Vooral heel vriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn caravan opgehaald ,wat een geweldige aflevering \r\nEr werd volop de tijd genomen en het geheel was superrelaxed en zeer deskundig .\r\nAlles wat bij koop was afgesproken was punctueel uitgevoerd.\r\nKeurig net en deskundig bedrijf met gemoedelijke sfeer.\r\nWaar je je als klant nog echt klant voelt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat is dit een fijn bedrijf.\r\nFijne mensen werken hier.\r\nNiet opdringerig en erg vakbekwaam. \r\nGoed advies gekregen over aankoop van de nieuwe caravan.\r\nBij aflevering nemen ze ruim de tijd voor uitleg.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service.\r\nWordt altijd vriendelijk te woord gestaan.\r\nPrettige sfeer als je zomaar even binnen loopt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, zeer betrouwbaar!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, zeer betrouwbaar!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend, zeer vriendelijk en vakbekwaam.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf, medewerkers luisteren goed naar de klant en goede service, afspreken worden nagekomen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel tijdens het aankoopproces, aflevering en nazorg is gebleken dat dit een bedrijf is waar service hoog in het vaandel staat. Contact als zeer plezierig ervaren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf, goed geholpen en fijn te woord gestaan. Niets is ze teveel alles voor de klant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Om te kiezen tussen Fendt en Knaus kwamen wij terecht in Meerkerk. Het eerste contact met Ron was prettig. Ook het vervolggesprek met Harrie was goed. Het is een informeel familiebedrijf waar zowel vader als zonen luisteren naar de wensen van de klant, de tijd nemen en meedenken in mogelijkheden. De showroom is ruim opgezet, de ontvangst met koffie is altijd gastvrij. De winkel biedt een breed assortiment. Kortom, wij zijn blij met onze nieuwe dealer!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Werden er keurig geholpen. Zeer tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gezellig warm bedrijf, je voelt je gelijk thuis.\r\nHeb achteraf wel het gevoel dat ik teveel betaald heb voor deze caravan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe caravan gekocht en bij de oplevering zeer uitgebreid uitleg gehad.\r\n

Dijkleger 17

4131 MA Vianen

Over Caravan Centrum Meerkerk B.V.

Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.