• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van onze nieuwe caravan zijn wij in een zeer prettige sfeer uitstekend geholpen en werd er met ons meegedacht.\r\nWij zijn dan ook zeer tevreden.\r\nOok bij de aflevering werd alle tijd genomen, alles werd zeer goed uitgelegd en gedemonstreerd en er was aandacht voor onze vragen. Daarnaast kregen we nog een aantal tips, die zeer welkom waren. Dus alle hulde voor Caravan Centrum Meerkerk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service; betrouwbaar; als er iets mis is wordt dit prima rechtgezet!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn op een prettig en open manier ontvangen bij caravancentrum Meerkerk. Goede adviezen, en uitleg. Ongedwongen rond kijken. Fijne ervaring.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, duidelijke communicatie. Prettige ontvangst. Uitstekend te woord gestaan. Mooie showroom.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf professioneel, vakkundig en vriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ccmeerkerk is terecht enkele keren genomineerd en zelfs winnaar geworden van de trofee voor beste dealer.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend, van offerte tot ordering en uiteindelijk aflevering. Zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitengewoon tevreden. Paar tegenslagen maar die zijn niet toe te rekenen aan Caravan Centrum Meerkerk. Zij hebben er alles aan gedaan om levering mogelijk te maken binnen de beperkte beschikbare tijd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, goed geholpen en een keurige aflevering

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had na de koop én na de aflevering van onze nieuwe caravan een goed gevoel bij dit bedrijf. Ik voelde me als klant zeer welkom, de medewerkers namen steeds ruim de tijd om ons te helpen en ik had steeds het gevoel dat ze goed wisten waar ze mee bezig waren. Een zeer klantvriendelijk bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen met de aankoop van een nieuwe caravan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en keurig geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kleinschalig, klantvriendelijk, meedenkend, perfecte aflevering van onze caravan, en echte aanrader voor alle caravanners!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaringen. Vriendelijke- en bekwame mensen. Misschien niet de laagste prijs maar wel de beste service en dat is voor ons doorslaggevend om hier een caravan te kopen en in onderhoud te geven. Een dikke voldoende!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf dat afspraken nakomt. Fantastische nieuwe camping winkel. Grote hoeveelheid caravans un de showroom. Vaak mooie acties en een meer dan uitstekende service.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Showroom Fendt caravan gekocht .\r\nPrima begeleiding , fijne verkoper, met ophalen ook alles prima gegaan en fijn dat er tijd voor uitgetrokken wordt, wij hebben alles als zeer positief ervaren.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na zoeken op het Internet dit bedrijf bezocht voor het bekijken van een tweetal gebruikte caravans. Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door Harry Krul. Bij het ophalen van de gekochte caravan zijn we uitgebreid voorgelicht door Wim, waarbij alle gemaakte afspraken werden gecontroleerd. Conclusie : prima bedrijf.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier een Fendt caravan gekocht en wat extra’s erop laten zetten.\r\n\r\nDe informatie voorziening was prima. Nette uitleg en de caravan toen ook gekocht.\r\n\r\nGroot minpunt was wel dat de caravan erg vies werd afgeleverd. Er was niks meer aan gedaan. Dit was wel een domper op de feestvreugde.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag woensdag 26 september dit bedrijf bezocht, wij waren op zoek naar een caravan, idee was een Knaus QD. Bij binnenkomst was er een verkoper met klanten bezig, twee personen achter de balie. Na een half uur rondgekeken te hebben zonder dat iemand zich had gemeld uiteindelijk maar naar de balie. De mevrouw achter de balie melde dat er een verkoper op vakantie was en dat ze geen idee had hoe lang de aanwezige verkoper nog bezig zou zijn. Ja dan zult u nog een tijdje moeten wachten en ze ging verder met niets doen. Er werd geen koffie aangeboden, geen poging gedaan om te vragen naar onze gegevens, totaal geen enkele interesse. \r\nWij in ieder geval ook niet meer in dit bedrijf, een aanfluiting!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Beste familie Schrier, Wij willen onze excuses aanbieden op de manier waarop het allemaal is gegaan. Wegens vakantie van een collega was onze verkoper alleen in de showroom, dus was niet in staat om u aan te spreken. Wij geven u helemaal gelijk dat de gene van de receptie u beter van dienst had moeten zijn en op zijn minst u koffie had kunnen aanbieden en kunnen vragen aan de collega hoe lang hij nog bezig was. Wij gaan hier intern maatregelen in nemen, want wij willen dit voorkomen in de toekomst. Wel willen wij u bedanken voor uw feedback, ook al is uw ervaring met ons niet goed, maar hier kunnen wij alleen maar van leren. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed en vakkundig geholpen. Uitstekende productkennis. Je voelt je als klant gewaardeerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super Service, met een hoofdletter.\r\naccu was na 1 jaar defect, er werd een nieuwe ingezet,\r\nen met een handdruk \"hele fijne vakantie\" kon ik weer gaan. Geweldig!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een bedrijf met een goed aanbod van merken en echte aandacht voor de klant, zonder opdringerig te zijn? In Meerkerk vind je dit familiebedrijf.

Burgemeester Sloblaan 34 4231AC Meerkerk

0183 - 35 80 80

Over Caravan Centrum Meerkerk B.V.

Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.