Mooi bedrijf, goede tips en prima service

Geen verplichtte verkooppraatjes, maar echte interesse!

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Daar waar de klant zich koning voelt

Bij aankoop van de caravan werd met je meegedacht, zonder opdringerig te zijn. Direct reëele inruilprijs voor onze caravan, wat gelijk vertrouwen gaf. Bij aflevering werd alles heel attent en duidelijk uitgelegd tot in detail. Het bedrijf ziet er zeer verzorgd en netjes uit,

Super service

Na een eerste bezoek aan de showroom werden wij goed geholpen, later op de dag terug gereden om de caravan (Adria Altea 462 PU uit 2014) waar wij ons oog op hadden laten vallen te kopen. Wederom werden wij weer goed geholpen, ze nemen echt de tijd voor je gezellig met een bakje koffie of thee erbij. Twee weken na de verkoop konden wij onze caravan ophalen, hier namen ze echt de tijd voor je om alles door te nemen wat betreft de caravan. Ook de extra's die wij kregen was een verrassing. Al met al een super zaak met vriendelijk, behulpzaam, kundig personeel en niet opdringerig!! Deze zaak is zeker aan te bevelen.

Deskundig, correct en vriendelijk

Zeer prettig bedrijf, top bereikbaar en reageert altijd direct op vragen. En zeer deskundig.

Goede borden

Mooie website, snelle levering

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Wat vind u van onze manier van afleveren?

Beste Ilonka, Wat spijtig om te horen, via een review, dat de stickers op de borden te vast vastgeplakt zitten. Wij hadden dit graag van u zelf vernomen via een telefoontje of e-mail, zodat wij uw hiermee hadden kunnen helpen. Want de stickers zijn door Bo-Camp geplakt en niet door ons. Wij gaan uw feedback alsnog aan Bo-Camp doorgeven, want ook wij willen onze klanten met een glimlach laten genieten van hun gekochte producten. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk

Je bent een klant , maar geen nummer. 👍

Onze ervaring is zeer positief na: De hulp nadat onze oude caravan total loss gereden was. We voelen ons altijd welkom. Transparantie met koop nieuwe caravan. Het "doe maar gewoon" gevoel.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Klant vriendelijk en kennis van zaken

De mensen zijn erg vriendelijk. Zij denken goed mee . Ik had nog nooit met een caravan gereden, een van de medewerkers heeft mij een eenvoudige rijinstructie over het industrieterrein gegeven. Klein minpuntje is dat de controle voor oplevering van binnen iets beter mag zijn. De schroeven van de tafel rail zaten los, ook een gordijnrails zat los. Kleinigheidjes maar toch.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Fijne caravandealer met deskundige en aardige medewerkers!

Naar volle tevredenheid al meerdere nieuwe caravans gekocht en weer ingeruild bij Meerkerk. Ze leveren goede service, zijn betrouwbaar, deskundig, klantvriendelijk en ook gewoon aardig!

Zeer goede ervaring.

Zeer goed geholpen en een goede uitleg gehad van de caravan. De verkoper was ook een aardige en nette man drong beslist niet aan om de caravan aan ons te verkopen.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Door de hele persoonlijke benadering hebben wij de goede keuze kunnen maken.

Wij waren op zoek naar een nieuwe caravan die nu bij ons past. De kinderen gaan hun eigen weg dus kunnen we toe met minder bedden en bergruimte. We zijn hierin fantastisch geholpen zonder dat we het gevoel hadden dat wij de druk van de verkoper voelde. Men heeft een echt passend voorstel gedaan. We kijken uit naar het voorjaar.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Prima geregeld wb nieuwe caravan

Klant vriendelijk met kennis van zaken

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Wat ik heb mogen ervaren , reperatie en klantvriendelijkheid is altijd goed geweest

Prima behandeling.

Prettig geholpen en een goede service.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Na grote problemen met de caravan die bij meerkerk gekocht is Dit voor 100 procent opgelost Een groot compliment om dit op een zeer geode mannier op telossen Nogmaals bedankt

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Ook wat niet in de winkel is of staat kan geleverd worden

Een onderdeel van een dometic toilet , kan gewoon geregeld worden !!!!

Zeer betrouwbaar adres.

Ervaren adres ,komen afspraken na . Belang klanten staat voorop. Dit alles voor schappelijke/redelijke prijzen.

Vertrouwd en betrouwbaar gevoel in de contacten.

In de onderhandeling bij de aankoop van een caravan geeft de verkoper je de speelruimte om je mening te geven. Er wordt duidelijk aan gegeven wat er dan wel mogelijk is.

heel vriendelijk

wordt met verstand van zaken geholpen.

Doen wat ze beloven.

Wij hebben Caravan centrum Meerkerk als een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk ervaren. Kennis van zaken, duidelijke uitleg bij de aanschaf van onze caravan. Wij zijn zeer tevreden en bevelen dit bedrijf van harte aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een paar jaren geleden bij dit bedrijf een tweedehands caravan gekocht, die tiptop en brandschoon werd afgeleverd. Ook van de nadien verleende service zijn wij onder de indruk. Er waren problemen met de airco, die tot onze meer dan volle tevredenheid zijn opgelost. Vriendelijke en vakkundige mensen die op alle fronten met je meedenken en je tips geven om eventuele problemen te voorkomen. Geweldig!\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dacht dat het een kleine reparatie was, maar er was meer aan de hand. De omvormer was doorgebrand . Deze moest dan besteld worden . Maar over twee dagen zo ik op vakantie gaan. Door de goede inzet van de monteur en ondanks de drukte is het allemaal goed gekomen. In èèn woord geweldig top

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en zeer deskundig advies bij aanschaf nieuwe Fendt Opal caravan.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reëele beeldvorming, prima inruil en mooie pakketprijs. Vriendelijk en deskundig geholpen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service , Prettige ontvangst Zeer deskundig , goede werkplaats

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correcte en zeer klantvriendelijk behandeling. Zeer coulant met afhandeling reparaties/storingen, ondanks dat ik mijn caravan bij een andere dealer gekocht heb. Caravan werd keurig afgeleverd.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Over Caravan Centrum Meerkerk B.V.

Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.