Alles prima geregeld! Een aanrader voor iedere caravanliefhebber!

Zeer goede ervaringen! Duidelijke afspraken/offertes, goede uitleg, plezierige gesprekken en prettig zaken doen. Een klein minpuntje: De communicatie bij een vertraging van de levertijd kan beter.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Heel fijn en persoonlijk bedrijf.

We hebben via mail als eerste contact gezocht. Daardoor werden we gelijk gebeld en benadert om de juiste info in te winnen. Na ons prettige gesprek hebben we een nette offerte gekregen met verschillende opties. Precies zoals gevraagd. Daardoor zijn we ook snel naar het bedrijf gereden en de contactpersoon opgezocht. Na een prettige rondleiding bij de verschillende caravans en goede uitleg hebben we gelijk een nieuwe caravan gekocht. Na de koop werden we ook netjes op de hoogte gehouden mbt aflevering van de caravan en evt de door ons achteraf nog extra bestelde artikelen. Ze nemen ook ruim de tijd met de aflevering en de caravan stond er picobello bij. Niks anders dan lof over dit bedrijf en de mensen die ons geholpen hebben ( Marco, Herman en Dirk Jan )

Goede ontvangst en begeleiding

Bij het oriënteren naar een nieuwe caravan kwam ik bij Caravan Centrum Meerkerk terecht. Zij hadden een mooie Knaus caravan in de verkoop staan. Het contact liep via Marco en kan niet anders zeggen dat dit goed verlopen is. Wij hebben de caravan gekocht en is eind november geleverd. Geheel naar wens. Voor het plaatsen van de accu en unit voor de mover heb ik persoonlijk overleg gehad met de technisch medewerker. Prima advies gekregen en de caravan is perfect afgeleverd. Bij aflevering hebben een uitgebreide en goede uitleg met tips gekregen. Nu moeten we nog even geduld hebben om met de caravan vakantie te gaan. We kijken er naar uit!

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Prettig bedrijf met vriendelijke medewerkers

Prima voorlichting gehad bij de aankoop van mijn t@b caravan. Ook fijne uitleg gehad bij het ophalen van de caravan.

Topbedrijf, klantvriendelijk en klantgericht

Marco heeft ons op zeer prettige manier een nieuwe Fendt caravan verkocht. Er werden duidelijke afspraken gemaakt. Zeer opvallend was de uitgebreide instructie bij de aflevering. Top.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Prettig bedrijf met behulpzaam en vriendelijk personeel

Na lang zoeken vonden wij op de website van CCM de door ons gewenste caravan. Na een afspraak voor een bezichtiging gemaakt te hebben, werden we hartelijk ontvangen en geholpen. Daarna besloten wij de caravanoccasion te kopen. Afgelopen dinsdag is hij aan ons afgeleverd na een zeer uitgebreide en deskundige uitleg. Er werd alle tijd genomen voor onze vragen en we hadden en hebben er een goed gevoel over. We hopen nog lang plezier te hebben van onze nieuwe caravan en rekenen op een prettige samenwerking ook als er wat aan de hand mocht zijn.

Deskundig en behulpzaam bedrijf

Fijne zaak, prettige, gemoedelijke sfeer en behulpzaam personeel. Er wordt met je meegedacht over het aanschaffen van een caravan. Ze nemen de tijd voor je, ook met het demonstreren en uitleggen hoe alles werkt. Omdat we onze caravan zelf niet op konden halen werd hij netjes thuis afgeleverd. Met vragen kun je altijd bij ze terecht. We zijn heel tevreden.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Top bedrijf, duidelijk en eerlijk!

In 2016 kochten wij op de caravanbeurs onze, ondertussen, vorige caravan. Bij een andere dealer dan Caravan Centrum Meerkerk (CCM) Tijdens het 1e gebruik kwamen er problemen naar boven die we niet zouden verwachten. De dealer kon, of wilde, het niet oplossen. Dat liep hoog op, en na een tip van mijn collega kwam ik bij Caravan Centrum Meerkerk terecht. Daar kwam ik in contact met Henk (werkplaats), en na uitleg was het antwoord simpel, dat ga ik regelen! En dat deed hij ook, problemen opgelost! Gedurende het gebruik bleek de airco unit (Domatic, nooit meer!) constant defect te gaan. Ook dit probleem werd prima opgelost, Bas heeft zich daar enorm voor ingezet! Met als resultaat dat er een nieuwe unit is geplaatst. Top! In het 4e jaar ging de caravan voor het onderhoud, en kreeg ik een telefoontje van Henk (werkplaats), ‘t was goed mis met de remmen! ( dat was voor mij geen verassing want na een heftige afdaling in Kroatië was alles behoorlijk heet gelopen) Ik kreeg een duidelijke uitleg en kosten begroting, daar is men ook binnen gebleven! Dus toen een nieuwe caravan in onze gedachte kwam was CCM de 1e om te gaan kijken. We werden te woord gestaan door Marco, prima vent, duidelijk en open. Na een duidelijke uitleg en een transparant verhaal is de offerte gemaakt, inruil beklonken en de deal gesloten. Vandaag (8-10-2022) de aflevering gehad, dat is al bijzonder want dat aflevering is nooit op zaterdag. Echter de eerder gemaakte afspraak van de vrijdag ervoor kon geen doorgang vinden wegens persoonlijke omstandigheden. De aflevering was heel goed! Ruim 2 uur nam Henk ( die van de aflevering ) de tijd om alles door te lopen, uitleg te geven, en vooral zijn kennis te delen, en dat met een gedrevenheid wat ik niet vaak meer tegenkom. Kortom Top Bedrijf!

Zeer slecht

De bovag onderhoudsbeurt is uitgevoerd zonder goede terugkoppeling / afstemming wat er gedaan zou moeten worden. Het neuswiel is vervangen door een mindere kwaliteit neuswiel zonder de mogelijkheden te bespreken, de controle van de banden is uitgevoerd echter drie weken later hebben we een klapband opgelopen waarbij we constateerden dat de reserve band niet op spanning was. De stekker van de verlichting had vervangen moeten worden maar is niet gebeurd. Reactie op de ervaring was ondermaats.

Verkeerde maat geleverd gekregen

In December 2021 hebben wij een een luifel voor onze Unico Bologna gekocht. Deze is ook netjes geleverd. Helaas door omstandigheden hebben we eerst vorig week de mogelijkheid gehad om deze op te bouwen. Achteraf blijkt het niet de bestelde/versproken maat 12 te zijn, maar een maat 13 welke dus ruim te groot is. Daarnaast zit er ook 1 dakdrager bij, volgens de site van Unico zouden dat er 3 moeten zijn. Natuurlijk hebben we na het ontdekken van de verkeerde maat het bedrijf een E-Mail gestuurd. In de reactie terug word ons geadviseerd de luifel zelf door te verkopen. Hij staat nu te koop tegen elk aannemelijk bod. Is Iig een dure les geweest bij deze handelaar

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Prima bedrijf

We zijn erg goed geadviseerd en geholpen bij de aankoop van een voortent

• Wat vind u van onze manier van afleveren? N.v.t.

slechte communicatie naar de klant

Het zou prettig zijn als er overleg is als er meerkosten zijn bij onderhoud en niet na presentatie van de factuur. De onderhoudsbeurt zelf is prima uitgevoerd

Nieuwe klant er bij!

Wij kwamen op een vrijdagochtend zo maar kijken naar een caravan, omdat we onze droom nu maar eens achterna wilden gaan. Op internet gezocht naar een bedrijf en we kwamen in Meerkerk terecht, door de goede recensies en leuke aanbiedingen. We liepen op het buitenterrein en al snel kwam Dirk-Jan vragen of hij ons kon helpen. Nou, dat kon hij. We vertelden hem dat wij als beginnelingen/amateurs aan onze 1e caravan wilden beginnen. Wel hebben we een ruime ervaring bij de Scouting achter de rug, dat was echt kramperen! Hij vroeg enorm veel en leidde ons naar een aantal caravans en vertelde alle voor- en nadelen. Hij nam er uitgebreid de tijd voor en nergens hadden wij het gevoel dat we als amateurs behandeld werden door Dirk-Jan. We hadden puur geluk dat er net een hele mooie caravan van een jaar oud was binnengekomen. Eerst gaf hij aan dat we misschien beter een wat ouder exemplaar konden proberen, beviel het caravannen niet dan konden we deze weer zo terugbrengen. Maar wij waren al verliefd op de caravan van 1 jaar oud. Hij ging er toen eens echt voor zitten en heeft alle punten op een rij gezet voor ons. Er na waren we helemaal verkocht, eh nee: de caravan was verkocht! De verkoop ging daarna heel netjes zonder opgejaagd gevoel en de aflevering door Rinie was werkelijk helemaal perfect! Als "ouwe rot" heeft hij ons de caravan compleet uitgelegd en alles laten zien en voorgedaan. Snapten we het niet dan legde hij het nog een keer uit met veel geduld. Ook zijn gevoel voor humor gebruikte hij regelmatig en dat gaf ons een fijn gevoel. Ook over een paar dingen welke niet klopten, werd niet moeilijk gedaan en naar onze tevredenheid opgelost. Wat een uitgebreide service en een warm bad hebben we gekregen! Ook daarna bij de aanschaf in de winkel van allerhande materialen werden we heel goed geholpen. KORTOM: elke beginnende caravanner moet gewoon hier gaan kopen, daarna wordt kamperen alleen nog maar makkelijker en leuker. Top bedrijf en dat zeggen wij niet gauw!

Arrogante Harry, de verkoper

Verkoper Harry had geen belangstelling voor onze Avento Ava Grande uit 2006, de inkoopprijs die hij bood was belachelijk laag. Hij gaf me de raad bij een ander bedrijf te informeren. Dit heb ik natuurlijk gelijk gedaan en het eerste de beste bedrijf waarmee ik belde, bood gelijk 2000 euro meer. Onze caravan is dus al verkocht voor een goede prijs. Jammer voor Caravan Meerkerk, ze zijn ons als klant kwijt. Het gaat blijkbaar zo goed met Caravan Meerkerk, dat ze zo met klanten kunnen omgaan. Ga zo door!

• Wat vind u van onze manier van afleveren? N.v.t.

Beste mevrouw H. Loosman, Bedankt voor het schrijven van deze review. Zoals u aangeeft hebben wij samen geen overeenkomst kunnen sluiten om uw caravan in te kopen, omdat u een hogere verwachting had dan dat wij konden geven. Als wij een caravan moeten inkopen hebben wij er namelijk nogal wat kosten aan; Bovag onderhoudsbeurt, vervangen van de onderdelen, plaatsingskosten op verkoopsites en natuurlijk willen wij er nog een klein beetje aan verdienen. Uit ons systeem blijkt dat uw caravan voor het laatst een onderhoudsbeurt heeft gehad in 2013. Hierdoor zijn de onderhoudskosten heel hoog voor ons, vanwege het achterstallige onderhoud. Wij hebben u aangegeven, omdat u hogere verwachtingen had, om de caravan elders aan te bieden. U heeft de caravan nu aan een handelaar verkocht. Deze bedrijven hoeven niet te kosten te maken die wij moeten maken. Zij kopen een caravan in en verkopen deze direct weer door zonder de caravan na te zien. Wij snappen uw verontwaardiging dat er prijsverschil zit, maar hopelijk hebben wij het hierdoor goed uitgelegd. Hopelijk kunnen wij u alles nog een rustig uitleggen aan de hand van een bakje koffie in onze showroom. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk

prima bedrijf

Onze caravan verkocht aan caravancentrum. Alles prima afgewikkeld.

Top bedrijf

Op 31 mei kwam de Caravan bij vertrek los van de trekhaak, gevolg koppeling, stekker, neuswiel en breekkabel kapot. Caravan diezelfde dag via bergingsbedrijf naar Meerkerk. Op 1 juni belde Ron om half elf op en vertelde dat de Caravan om 12 uur gerepareerd zou zijn. Daar aangekomen stond de Caravan gerepareerd klaar en zijn wij vanuit Meerkerk direct naar onze vakantie bestemming gereden. Niets dan lof voor dit geweldige bedrijf.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Genieten van het paleis op wielen

Na 20 jaar met KIP caravans te hebben gekampeerd, zijn we bij Meerkerk neergestreken voor een FENDT caravan. In eerste instantie heeft Ron ons zeer goed geholpen en een offerte overhandigd. Ivm een operatie begin 2020 is de aankoop uitgesteld. Na de operatie met goed resultaat besloten de laatste KIP Greyline om te ruilen voor een nieuwe FENDT Tendenza 515SF. Bij de aankoop heeft Harrie ons uitstekend geholpen met de offerte. Er waren helaas wat probleempjes de afgelopen maanden, maar die zijn uiteindelijk zeer goed zijn opgelost. Wij kunnen nu nog meer gaan genieten van ons paleis op wielen. Aandachtspuntje: Adequate respons op telefonische contacten.

Slecht

Zeer slechte onderhouds beurt en medewerking. Vorig jaar een adria action gekocht. Hebben nu geen contact meer met Adria. Slechte service garantie beurt gehad met lelijke kit. Er zijn 3 bovenkasten 1 sluit niet goed. Sluit na beurt nog steeds niet goed. Dopjes die uit schroefgaten vielen hadden ze niet terwijl dit bij afspreken service beurt was gemeld.Zeer slechte afhandeling klachten. Je krijgt geen gehoor. Omdat ik per 1 april geemigreerd ben moet ik nu bij een andere dealer een importverklaring gaan vragen.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Beste Kees van Rietbergen, Bedankt voor uw review. In ons systeem staat dat wij alle garantiepunten hebben opgelost. U heeft hier geen contact meer over gehad dat iets toch niet goed is. Ook is er bij ons niks aangegeven over het verwijderen van kit, want dit kunnen wij met alle plezier voor u verwijderen. De dopjes, die besteld moesten worden, hebben vertraging in levertijd. Hierdoor waren deze nog niet binnen. In ons systeem staat netjes genoteerd dat wij u bellen als het binnen is. Daarnaast zijn wij geen Adria dealer meer. Een COC-verklaring om de caravan te laten importeren vanuit Nederland naar Frankrijk kan alleen via een officiële Adria-dealer geregeld worden. Hierbij hebben ze uw persoonlijke gegevens nodig. Zoals telefonisch aangegeven hadden wij dit graag voor u willen regelen, maar dit is simpelweg niet mogelijk omdat wij geen Adria dealer meer zijn. Wij betreuren het ook zeer dat u direct met deze review komt, omdat wij ook niks aan de COC-verklaring kunnen doen. Wij wensen u nog veel plezier met uw Adria caravan en nemen contact met u op als de bestelde dopjes binnen zijn. Mocht u nog iets hebben, bel ons dan. Wij proberen altijd in oplossingen te denken. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk

Kan niet beter

Wij waren opzoek naar een grotere caravan en we wilden een knaus of een fendt en bij caravan centrum staan ze allebei in de showroom Wij werden heel vakkundig geholpen en kregen een mooie inruil prijs voor onze caravan. Ik kan hier een heel mooi verhaal schrijven over caravan centrum Meerkerk hoe goed e.d. ze zijn Maar als u een caravan zoekt ga dan eerst hier even langs en ervaar zoals wij het ervaren hebben. Wij hadden een erg goed gevoel over het bedrijf en het voorstel We hebben toen gelijk alles rond gemaakt we wilde niet ergens anders nog gaan kijken

• Wat vind u van onze manier van afleveren? N.v.t.

Kundig en goed geholpen! Aanrader!

We hebben altijd gebruikte voortenten gekocht en deze gebruikt. Met Ron een afspraak gemaakt om te kijken naar een nieuwe voortent. Heeft goed de verschillen laten zien, mogelijke voor- en nadelen en zo een onafhankelijk advies gegeven. Hij heeft echt verstand van zaken en geeft goed en duidelijk uitleg. We hebben een voortent en luifel aangeschaft, Isabella Commodore North met CarbonX frame Echt een aanrader om hier heen te gaan! Caravan gaat binnenkort voor een Bovag-beurt.

Vakkundig Advies. Eerste kennismaking: gasrvrij en plezierig

Wij zochten een vervanger van onze Fiamma zakluifel, die voor ons te lastig werd qua opbouw en opbergen. Na zoeken op Internet zagen we een uitvoerige demofilm van Caravan Meerkerk van het merk Thule. Terugkomend uit Frankrijk besloten we gelijk langs te rijden en kregen direct een demonstratie bij een bestaande caravan. De winkel was ook zo uitnodigend, dat we gelijk nieuwe stoelen, een nieuw toilet en wat andere accessoires kochten. We gingen naar huis met een prima offerte en hakten daarna de knoop door. Binnen een paar weken was alles gemonteerd mét de extra LED verlichting en konden we het volgende weekend van dat gemak genieten. Vol trots hebben we een foto naar ze gestuurd. Het is voor ons een uurtje rijden, maar dat doen we als het weer nodig is, zeker en vast

Meer dan geweldig. 10 +

We hebben gezocht naar een mooie caravan en die hebben we daar echt gevonden. Al onze wensen konden worden ingevuld. Zelfs meer dan dat. Handige tips en dingen die echt nog fijner waren en zeker niet duurder. De eigenaar Harrie nam alle tijd om het voor ons zo volledig mogelijk te maken. We zItten nu nog steeds na te genieten van het fijne contact en de nieuwe aankoop. We kunnen niet wachten op de aflevering. Ook zeker de complimenten aan Ron voor zijn fijne adviezen en zelfs de verwijzingen naar mogelijke alternatieven bij andere bedrijven. Kortom een fantastisch familiebedrijf dat gerund wordt met kennis van zaken en met een enorme passie voor vakantie plezier en veiligheid.

Top bedrijf!

Voor het eerst een caravan gekocht in dit bedrijf. En wat een fijne ervaring, mensen die met passie werken. Ron, de zoon, die alle tijd nam, alles goed uitlegde, meedacht, kortom een uitstekende adviseur. Prachtig bedrijf waar een klant een goed gevoel bij heeft! Het was de reis van 2 1/2 uur meer dan waard!

Topzaak! Nooit eerder meegemaakt

Wij kwamen voor advies langs omdat we tijdens onze laatste vakantie (Gardameer) de caravan hagelschade had opgelopen aan dak en zijkant. Omdat onze de caravan gestald was in Italië, vonden wij het lastig te beoordelen wat verstandig was. Harry nam alle tijd en we hebben goed en kundig onze situatie doorgesproken: advies was de schade dit jaar nog af te wikkelen, omdat dit mogelijk voor ons beter zou uitpakken. Dit advies hebben we opgevolgd en met succes, helaas was de caravan total loss, maar dankzij goed advies en afwikkeling schade door Bas krijgen we een mooi bedrag van de verzekering terug. We hebben besloten bij dit superbedrijf een nieuwe caravan te bestellen. We hebben zo lang als wij kamperen met meerdere bedrijven zaken gedaan en contact gehad dmv onderhoud, maar nog nooit zo’n open, eerlijk, transparant & klantvriendelijke als Meerkerk, echt een aanrader!

Huijbregts

Na een bezoek zonder afspraak waren wij enthousiast om naar een caravan te gaan kijken die hoog op onze verlanglijst staat. Na even rond gelopen te hebben kwam er geen personeel naar ons toe en heb ik mij naar de klantenbalie begeven. Daar was ook iedereen druk en kwam er niemand. Nadat het opviel dat ik tevergeefs op zoek was, kwam er iemand om ons naar de occasions te begeleiden. Deze verkoper gaf ons het gevoel had weinig belangstelling om ons een caravan te verkopen. Na weer wat rondgelopen te hebben tussen de nieuwe caravans waar wij overigens erg enthousiast over waren hebben we documentatie meegenomen. Die we zelf hebben gepakt omdat er overigens weer niemand was. Vandaag gebeld over mijn irritatie over de manier van behandelen van mijn bezoek echter de verkoper verdedigde zich hevig. Het was Corona tijd en pauze, hij had gezien dat ik achter de verkoper aan kwam echter moest te nodig naar het toilet om te antwoord te kunnen geven. Al met al een echte teleurstelling hoe wij behandeld zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Wat vind u van onze manier van afleveren? N.v.t.

Beste familie Huijbregts, Bedankt voor uw review. Wij willen een korte toelichting geven hoe wij deze kwestie zien. Op het moment dat u bij ons binnen bent gekomen waren beide verkopers druk bezig met klanten. Onze monteurs en receptie-medewerker zaten, in onze koffiehoek, te lunchen. Dit moet zij daar doen omdat ze dan 1,5 meter afstand kunnen houden. Zij kunnen, helaas, geen caravan aan u verkopen. U heeft eerst een tijdje op het occasionterrein gelopen en daarna bent u naar binnen gegaan om te vragen naar een verkoper. De eerste verkoper heeft u aangesproken, maar zei: ''Ik moet even naar het toilet en dan kom ik bij u''. Op het moment dat hij op de wc zat (max. 1 minuut) heeft u een andere verkoper aangesproken die net klaar was met zijn verkoopgesprek. Deze verkoper is direct met u meegelopen om u informatie te geven. Eenmaal buiten liep u van een Dethleffs naar een Burstner en weer naar een andere caravan. Als u dingen vroeg over een caravan gaf de verkoper hier antwoord op, maar halverwege het gesprek liep u, of uw partner, weg om naar een volgende caravan te kijken. Voor de verkoper was het, na ongeveer 30 minuten, duidelijk dat u niet precies wist wat u zocht. Hierbij heeft hij aangegeven dat u rustig rond kunt kijken en bij vragen hem kan aanspreken, of zich te melden bij de receptie zodat de verkoper opgepiept kan worden. Hierop heeft u aangegeven dat dit goed was. Ondertussen heeft u binnen en buiten gekeken naar alle caravans en waren de verkopers ook weer bezig met andere klanten. U geeft aan dat u niet meer geholpen bent, maar u heeft zich ook niet gemeld bij onze receptie. Dan had één van de verkopers een snelle vraag kunnen beantwoorden of kunnen melden hoe lang zijn gesprek nog duurde zodat hij daarna u kon helpen. Wij waren, om deze reden, ook zeer verbaasd over uw telefoontje de volgende dag. Wij hopen dat u, door dit verhaal te lezen, begrip van onze kant heeft voor de situatie. Klanttevredenheid en service staan bij ons hoog in het vaandel. Nogmaals onze excuses en wij gaan kijken hoe wij dit, in de toekomst, kunnen verbeteren. Met vriendelijk groet, Caravan Centrum Meerkerk

Dijkleger 17

4131 MA Vianen

Over Caravan Centrum Meerkerk B.V.

Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.