• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Showroom Fendt caravan gekocht .\r\nPrima begeleiding , fijne verkoper, met ophalen ook alles prima gegaan en fijn dat er tijd voor uitgetrokken wordt, wij hebben alles als zeer positief ervaren.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na zoeken op het Internet dit bedrijf bezocht voor het bekijken van een tweetal gebruikte caravans. Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door Harry Krul. Bij het ophalen van de gekochte caravan zijn we uitgebreid voorgelicht door Wim, waarbij alle gemaakte afspraken werden gecontroleerd. Conclusie : prima bedrijf.\r\n\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier een Fendt caravan gekocht en wat extra’s erop laten zetten.\r\n\r\nDe informatie voorziening was prima. Nette uitleg en de caravan toen ook gekocht.\r\n\r\nGroot minpunt was wel dat de caravan erg vies werd afgeleverd. Er was niks meer aan gedaan. Dit was wel een domper op de feestvreugde.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag woensdag 26 september dit bedrijf bezocht, wij waren op zoek naar een caravan, idee was een Knaus QD. Bij binnenkomst was er een verkoper met klanten bezig, twee personen achter de balie. Na een half uur rondgekeken te hebben zonder dat iemand zich had gemeld uiteindelijk maar naar de balie. De mevrouw achter de balie melde dat er een verkoper op vakantie was en dat ze geen idee had hoe lang de aanwezige verkoper nog bezig zou zijn. Ja dan zult u nog een tijdje moeten wachten en ze ging verder met niets doen. Er werd geen koffie aangeboden, geen poging gedaan om te vragen naar onze gegevens, totaal geen enkele interesse. \r\nWij in ieder geval ook niet meer in dit bedrijf, een aanfluiting!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Beste familie Schrier, Wij willen onze excuses aanbieden op de manier waarop het allemaal is gegaan. Wegens vakantie van een collega was onze verkoper alleen in de showroom, dus was niet in staat om u aan te spreken. Wij geven u helemaal gelijk dat de gene van de receptie u beter van dienst had moeten zijn en op zijn minst u koffie had kunnen aanbieden en kunnen vragen aan de collega hoe lang hij nog bezig was. Wij gaan hier intern maatregelen in nemen, want wij willen dit voorkomen in de toekomst. Wel willen wij u bedanken voor uw feedback, ook al is uw ervaring met ons niet goed, maar hier kunnen wij alleen maar van leren. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn goed en vakkundig geholpen. Uitstekende productkennis. Je voelt je als klant gewaardeerd.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super Service, met een hoofdletter.\r\naccu was na 1 jaar defect, er werd een nieuwe ingezet,\r\nen met een handdruk \"hele fijne vakantie\" kon ik weer gaan. Geweldig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een bedrijf met een goed aanbod van merken en echte aandacht voor de klant, zonder opdringerig te zijn? In Meerkerk vind je dit familiebedrijf.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed geholpen met de aanschaf van een gebruikte caravan
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf nieuwe caravan\r\nBeschrijving:\r\n Na jaren weer terug bij deze dealer, omdat ze in het begin geen Fendt caravans hadden (nu wel) helemaal top!!!! Blij met Dik-Jan en Harry, en de rest!!,
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jaren weer terug bij deze dealer, omdat ze in het begin geen Fendt caravans hadden (nu wel) helemaal top!!!! Blij met Dik-Jan en Harry, en de rest!!,
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderweg een defect disselbakslot. Super vriendelijk ontvangen en heel vlot geholpen.\r\nEen handdruk en wegemeend dankjewel was zelfs voldoende. Jullie zijn terecht KCK bedrijf van het jaar. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goudeerlijk, kundig en supervriendelijk personeel! Harrie, Bas, DirkJan, Ron, Melvin, Henk en alle andere harde werkers; dank voor jullie geweldige servicegerichtheid en kundigheid dankzij welke wij nu heerlijk kunnen genieten van ons hotelletje op wielen. Bij jullie voelt de klant zich ook echt klant; dingen die misschien niet helemaal goed lopen worden snel en vakkundig opgelost! Op een manier waarop je bij andere dealers alleen maar van kunt dromen. Jullie hebben een actief luisterend oor voor speciale wensen en ook daarin voelt de klant zich koning. Wij bevelen jullie aan iedereen aan!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke positieve benadering vanuit expertise.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring heel vriendelijk afspraken nakomen en zeer gastvrij
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Caravan Meerkerk een bedrijf dat waar maakt wat ze zeggen en de afspraken na komt en je goed op de hoogte houd van de voortgang en ontwikkelingen\r\nVriendelijk personeel en kundig
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze dealer weet waar hij over praat. Kundig en veel goede informatie. Vooral heel vriendelijk.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn caravan opgehaald ,wat een geweldige aflevering \r\nEr werd volop de tijd genomen en het geheel was superrelaxed en zeer deskundig .\r\nAlles wat bij koop was afgesproken was punctueel uitgevoerd.\r\nKeurig net en deskundig bedrijf met gemoedelijke sfeer.\r\nWaar je je als klant nog echt klant voelt.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat is dit een fijn bedrijf.\r\nFijne mensen werken hier.\r\nNiet opdringerig en erg vakbekwaam. \r\nGoed advies gekregen over aankoop van de nieuwe caravan.\r\nBij aflevering nemen ze ruim de tijd voor uitleg.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service.\r\nWordt altijd vriendelijk te woord gestaan.\r\nPrettige sfeer als je zomaar even binnen loopt.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, zeer betrouwbaar!!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, zeer betrouwbaar!!!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend, zeer vriendelijk en vakbekwaam.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf, medewerkers luisteren goed naar de klant en goede service, afspreken worden nagekomen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zowel tijdens het aankoopproces, aflevering en nazorg is gebleken dat dit een bedrijf is waar service hoog in het vaandel staat. Contact als zeer plezierig ervaren.