Originele beoordeling
Beste mevrouw H. Loosman, Bedankt voor het schrijven van deze review. Zoals u aangeeft hebben wij samen geen overeenkomst kunnen sluiten om uw caravan in te kopen, omdat u een hogere verwachting had dan dat wij konden geven. Als wij een caravan moeten inkopen hebben wij er namelijk nogal wat kosten aan; Bovag onderhoudsbeurt, vervangen van de onderdelen, plaatsingskosten op verkoopsites en natuurlijk willen wij er nog een klein beetje aan verdienen. Uit ons systeem blijkt dat uw caravan voor het laatst een onderhoudsbeurt heeft gehad in 2013. Hierdoor zijn de onderhoudskosten heel hoog voor ons, vanwege het achterstallige onderhoud. Wij hebben u aangegeven, omdat u hogere verwachtingen had, om de caravan elders aan te bieden. U heeft de caravan nu aan een handelaar verkocht. Deze bedrijven hoeven niet te kosten te maken die wij moeten maken. Zij kopen een caravan in en verkopen deze direct weer door zonder de caravan na te zien. Wij snappen uw verontwaardiging dat er prijsverschil zit, maar hopelijk hebben wij het hierdoor goed uitgelegd. Hopelijk kunnen wij u alles nog een rustig uitleggen aan de hand van een bakje koffie in onze showroom. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk
Beste Kees van Rietbergen, Bedankt voor uw review. In ons systeem staat dat wij alle garantiepunten hebben opgelost. U heeft hier geen contact meer over gehad dat iets toch niet goed is. Ook is er bij ons niks aangegeven over het verwijderen van kit, want dit kunnen wij met alle plezier voor u verwijderen. De dopjes, die besteld moesten worden, hebben vertraging in levertijd. Hierdoor waren deze nog niet binnen. In ons systeem staat netjes genoteerd dat wij u bellen als het binnen is. Daarnaast zijn wij geen Adria dealer meer. Een COC-verklaring om de caravan te laten importeren vanuit Nederland naar Frankrijk kan alleen via een officiële Adria-dealer geregeld worden. Hierbij hebben ze uw persoonlijke gegevens nodig. Zoals telefonisch aangegeven hadden wij dit graag voor u willen regelen, maar dit is simpelweg niet mogelijk omdat wij geen Adria dealer meer zijn. Wij betreuren het ook zeer dat u direct met deze review komt, omdat wij ook niks aan de COC-verklaring kunnen doen. Wij wensen u nog veel plezier met uw Adria caravan en nemen contact met u op als de bestelde dopjes binnen zijn. Mocht u nog iets hebben, bel ons dan. Wij proberen altijd in oplossingen te denken. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum Meerkerk
Beste familie Huijbregts, Bedankt voor uw review. Wij willen een korte toelichting geven hoe wij deze kwestie zien. Op het moment dat u bij ons binnen bent gekomen waren beide verkopers druk bezig met klanten. Onze monteurs en receptie-medewerker zaten, in onze koffiehoek, te lunchen. Dit moet zij daar doen omdat ze dan 1,5 meter afstand kunnen houden. Zij kunnen, helaas, geen caravan aan u verkopen. U heeft eerst een tijdje op het occasionterrein gelopen en daarna bent u naar binnen gegaan om te vragen naar een verkoper. De eerste verkoper heeft u aangesproken, maar zei: ''Ik moet even naar het toilet en dan kom ik bij u''. Op het moment dat hij op de wc zat (max. 1 minuut) heeft u een andere verkoper aangesproken die net klaar was met zijn verkoopgesprek. Deze verkoper is direct met u meegelopen om u informatie te geven. Eenmaal buiten liep u van een Dethleffs naar een Burstner en weer naar een andere caravan. Als u dingen vroeg over een caravan gaf de verkoper hier antwoord op, maar halverwege het gesprek liep u, of uw partner, weg om naar een volgende caravan te kijken. Voor de verkoper was het, na ongeveer 30 minuten, duidelijk dat u niet precies wist wat u zocht. Hierbij heeft hij aangegeven dat u rustig rond kunt kijken en bij vragen hem kan aanspreken, of zich te melden bij de receptie zodat de verkoper opgepiept kan worden. Hierop heeft u aangegeven dat dit goed was. Ondertussen heeft u binnen en buiten gekeken naar alle caravans en waren de verkopers ook weer bezig met andere klanten. U geeft aan dat u niet meer geholpen bent, maar u heeft zich ook niet gemeld bij onze receptie. Dan had één van de verkopers een snelle vraag kunnen beantwoorden of kunnen melden hoe lang zijn gesprek nog duurde zodat hij daarna u kon helpen. Wij waren, om deze reden, ook zeer verbaasd over uw telefoontje de volgende dag. Wij hopen dat u, door dit verhaal te lezen, begrip van onze kant heeft voor de situatie. Klanttevredenheid en service staan bij ons hoog in het vaandel. Nogmaals onze excuses en wij gaan kijken hoe wij dit, in de toekomst, kunnen verbeteren. Met vriendelijk groet, Caravan Centrum Meerkerk
Beste, Wij denken dat uw bevinding zich rust op een misverstand. Onze winkel is gewoon open tijdens lunchtijd, alleen de werkplaats en receptie zijn gesloten. Het kan voorkomen dat onze collega van de kampeerwinkel tegen u gezegd heeft dat ze even gaat lunchen en als u vragen heeft dat ze dan direct komt. Wij hopen u graag nog eens te zien. Met vriendelijke groet, Caravan Centrum meerkerk
Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.