Persoonlijke benadering, ongedwongen geholpen. Fijne dealer om je nieuwe caravan aan te schaffen

Fijne dealer om je nieuwe of mooie caravan aan te schaffen, goed geholpen bij aankoop en inruil, en netjes en duidelijke aflevering door Herman

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

In één woord, een geweldig bedrijf.

Wij hebben daar 2 caravan’s gekocht voor onze kinderen. Ik kan je vertellen wat een geweldige mensen daar met veel passie voor hun bedrijf. De service is top, alles word goed geregeld. Ze nemen de tijd voor je. De aflevering was één groot feest en het kon niet op zo netjes afgeleverd met goede uitleg en een attentie. Ik kan je vertellen , ik zou hun iedereen aanbevelen. Wat een geweldig bedrijf.

Zeer klantvriendelijk geholpen

Nieuwe caravan gekocht, goed geholpen vanaf het begin tot de uitgebreide aflevering.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

een feestje om een caravan te kopen bij caravancentrum Meerkerk

uiterst vriendelijk geholpen in alle rust en met veel aandacht. Het ophalen van de caravan was een feestje, goede uitleg, er werd alle tijd voor genomen. We kijken uit naar vele mooie jaren caravanplezier.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Mooi bedrijf, modern ruim opgezet. Ze hebben klantvriendelijk hoog in hun vaandel staan. Ze nemen alle tijd voor je. Bij aflevering prima instructie. Als je tussen Kerst en Oud en nieuw bij ze komt, dan krijg je de lekkerste oliebollen.

Super goede ervaring.

Hebben vorig jaar een caravan gekocht. De aflevering ging soepel, ze nemen alle tijd voor je ondanks dat het drukke tijd was. Een aantal dingetjes die in de garantie termijn uitstekend zijn verholpen. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam en meedenkend. Top ervaring.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Fantastisch bedrijf met allemaal gepassioneerd personeel.

Vanmiddag is onze Caravan afgeleverd en dit is de eerste dealer waar wij zo'n uitgebreide uitleg en begeleiding hebben gehad. Eerst de nodige papierwinkel doorlopen en daarna een uitgebreide uitleg gehad van Herman van de hele caravan tot en met het aankoppelen met de mover . kortom een fantastisch bedrijf met allemaal gepassioneerd personeel.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Super goed geholpen op alle fronten.

Na menig bezoek aan showrooms bij verschillende caravancentra kwamen we toch steeds weer bij caravan centrum Meerkerk in Vianen uit. Na we daar voor de derde keer waren en wederom goede uitleg hadden gehad, caravan gekocht. Vandaag opgehaald en weer heel goed begeleidt. Heel goede service. We raden caravan centrum Meerkerk van harte aan.

Geweldig personeel

Wij zijn heel goed geholpen en een mooie caravan gekocht bij Marco en een voortent bij meneer van Dijk. En heel erg goed geholpen bij Herman met de uitleg van de caravan geen vraag was hem teveel wat hebben we veel tips ook gehad. Wij zijn zeer tevreden en voelen ons welkom in de zaak erg gastvrij en vriendelijk personeel.

Plezierige winkel

Deze maand zijn wij de trotse eigenaar geworden van onze gebruikte LMC caravan. Bij de aankoop zijn we deskundig geaviseerd en de aflevering is correct verlopen. Plezierig en persoonlijk bedrijf. Zelfs onze teckel kreeg de aandacht.

Overweldigend

Wij kwamen bij CCM terecht, omdat wij opzoek waren naar een andere gebruikte Caravan. Bij CCM een nette gebruikte caravan gevonden, hier zeer correct ( ook als er iets niet klopte ) en vriendelijk geholpen, meegedacht met oplossingen en mogelijkheden. De uitleg bij aflevering, de tijd die hiervoor genomen wordt, met alle vriendelijkheid , is niet gewoon, maar TOP. Dank hiervoor.

Zeer positief

Ik was al een tijd op zoek naar een goede gebruikte Kip Kompakt met vast dak en kachel. Caravan Centrum Meerkerk had er een staan en omdat ze vaak vlot verkocht worden en ik ver weg zat, de gok genomen de Kip via een beeldverbinding te bekijken. Ik kende het bedrijf niet, dus moest afgaan op de info op het internet. Verkoper Marco verzekerde mij dat het een goede caravan was en liet mij ook een paar kleine beschadigingen zien. Ik vertrouwde Marco en heb de caravan telefonisch gekocht. Toen ik de caravan later ging bekijken, samen met verkoper Dirk-Jan, vond ik hem mooier en beter dan verwacht. Gisteren de caravan opgehaald en dat was een verrassend positieve ervaring. Herman heeft de caravan van binnen en buiten gedetailleerd uitgelegd en hij had als ervaren caravan kampeerder nog een aantal handige tips. De caravan was ook keurig schoongemaakt en alles werkte perfect. Nog een mooie fles wijn, nieuw matje en opstapje gekregen en 10% korting op de paar zaken die ik in de winkel heb gekocht. Zeker gezien de prijs, de 12 maanden Bovag garantie en de wijze waarop Meerkerk de caravan afleverde, geef ik een 9 en zal ik het jaarlijkse onderhoud zeker door hen laten doen.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

slecht, caravan met schade teruggekregen

op 3 mei de caravan gebracht voor onderhoud, alvorens de sleutels ingeleverd te hebben de caravan gecontroleerd op ao schade, er was geen schadde. Op 4 mei de caravan opgehaald, en toen bleek er een diepe kras, door de aluminium buitenplaat heen in de rechter voorkant te zijn ontstaan. De schade bij caravancentrum Meerkerk gemeld en na lang wachten kwam Harry Slob die vertelde dat de schade er al inzat, volgens zijn personeel. Harry wilde me zo wegsturen met een buitenplaat die door was, na aandringen hebben ze de plaat dichtgekit.

• Showroom N.v.t.

Erg goed gevoel

Wij hebben een ontzetten goed gevoel overgehouden aan onze aankoop! Van te voren werd duidelijk vermeld dat er een lange levertijd was en tussentijds goed op de hoogte gehouden en bij tussentijdse bezoeken ook altijd vriendelijk te woord gestaan!

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Deskundige en goede service en advies

Gehele traject van oriënteren tot afleveren is heel goed verlopen. Bij vragen krijg je snel antwoord. Afleveren is met zorg en deskundigheid gedaan. Kortom. Een aanrader

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Super service met vriendelijk personeel.

Caravan gekocht met eerlijke communicatie en geen addertjes onder het gras, kunnen heel wat bedrijven van leren. Met het ophalen van de caravan nemen ze de tijd voor je om alles netjes uit te leggen en niet in 30 minuten maar echt 1,5 uur. Vriendelijke receptie, verkopers en het aflever personeel. Ze staan allemaal achter het product wat ze verkopen en waar hun naar aan hangt. Top geregeld en kom er zeker nog eens terug voor eventueel het onderhoud aan de caravan.

Fijne persoonlijke aandacht

Fijne persoonlijke aandacht tijdens het aankoopproces en zeker ook bij het afleveren. Er wordt volop de tijd genomen om alles uit te leggen en te laten zien.

prima service

Een Adria 462 Altea aangeschaft bij dit bedrijf. Prettig verkoopgesprek.(Dirk-Jan) Ook na het tekenen van de koopovereenkomst alles weer keurig geregeld.Er moesten een paar dingetjes gerepareerd/veranderd worden en het hele lijstje was afgewerkt bij de aflevering. Aflevering werd zeer uitgebreid gedaan met echt alle denkbare informatie over de caravan. Kortom: zeer tevreden.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Zeer teleurstellend. Totaal klantonvriendelijkheid!

Als we een nieuwe caravan wilden kopen, dan zouden we wellicht wel geholpen worden. Maar als je vraagt om geholpen te worden met een weigerde mover, en je de volgende dag op vakantie moet ( boot gereserveerd) dan heeft men de eerste dagen geen tijd !! Gelukkig geholpen door een welwillende garage ( 15 minuten doormeten) en een begripvolle TOP batterij leverancier in Culemborg. Waar gaan wij de volgende keer naar toe ( nieuwe caravan of service) niet meer naar caravancentrum Meerkerk te Vianen. Dan maar wat verder rijden voor echte SERVICE

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Wat vind u van onze manier van afleveren? N.v.t.

Goedemiddag, Jammer van uw reactie, soms kan het zeker wel eens zo zijn dat we mensen en blijkbaar u niet gelijk kunnen helpen. Wij willen dat altijd proberen te doen, maar soms moeten er dingen af van andere mensen die ook weg gaan en waar we afspraken mee gemaakt hebben. Dan kan het wel eens zo zijn dat we in/op een heel kort termijn iemand niet kunnen helpen. Het werk wat afgesproken is en wat we soms ook wel eens moeten verzetten moet ook klaar gemaakt worden. Deze mensen moeten en gaan ook allemaal weg. Wij proberen zo veel mogelijk mensen te helpen, maar soms kan dit helaas niet en dat is bij u het geval. De opmerking van een nieuwe caravan kopen , en dat daar wellicht wel tijd voor is heeft helemaal niets te maken met werkzaamheden die een monteur doet. Niet iedereen kan een mover probleem verhelpen en hier voor u naar kijken. Helaas kan ik een verkoper niet in de werkplaats zetten om aan een caravan te laten werken. De wil om u te helpen is er zeker wel maar dan moet het wel kunnen, maar nog steeds jammer van uw reactie.

Geweldige service!

Dat je hier goed geholpen wordt en dat er een heel prettige sfeer heerst is voor ons al heel normaal. Maar dat je na een reparatie zonder iets te vragen niets hoeft te betalen uit coulance is wel heel bijzonder. Grote klasse!

Perfecte service

In alle opzichten goed geholpen. Doen wat ze beloven. Enorme betrokkenheid bij de klant. Nemen alle tijd voor de aflevering. Goede communicatie en prettig contact.

Goede service, erg persoonlijk

Vorig jaar een nieuwe caravan gekocht. Deze is vabdaag afgeleverd en het hele proces van aankoop tot aflevering wordt heel netjes gedaan. Tijdens de aflevering wordt er echt de tijd voor je genomen om uit te leggen hoe alles werkt en je te helpen met alles de eerste keer goed aankoppelen. Ik ben erg tevreden hoe alles is afgehandeld en kan iedereen aanraden hier een caravan te kopen :-)

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Zo klein als onze aangekochte Kipje is ( kip kompakt ) zo groots was de ontvangst en instructie. Wij hebben op een voor ons zeer prettige manier zaken kunnen doen en kunnen dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen. Bedankt Harry, Herman en het team van CCM

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Alles prima geregeld! Een aanrader voor iedere caravanliefhebber!

Zeer goede ervaringen! Duidelijke afspraken/offertes, goede uitleg, plezierige gesprekken en prettig zaken doen. Een klein minpuntje: De communicatie bij een vertraging van de levertijd kan beter.

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Heel fijn en persoonlijk bedrijf.

We hebben via mail als eerste contact gezocht. Daardoor werden we gelijk gebeld en benadert om de juiste info in te winnen. Na ons prettige gesprek hebben we een nette offerte gekregen met verschillende opties. Precies zoals gevraagd. Daardoor zijn we ook snel naar het bedrijf gereden en de contactpersoon opgezocht. Na een prettige rondleiding bij de verschillende caravans en goede uitleg hebben we gelijk een nieuwe caravan gekocht. Na de koop werden we ook netjes op de hoogte gehouden mbt aflevering van de caravan en evt de door ons achteraf nog extra bestelde artikelen. Ze nemen ook ruim de tijd met de aflevering en de caravan stond er picobello bij. Niks anders dan lof over dit bedrijf en de mensen die ons geholpen hebben ( Marco, Herman en Dirk Jan )

• Wat vind u van onze manier van afleveren?

Over Caravan Centrum Meerkerk B.V.

Wij stellen het zeer op prijs als onze klanten een oprechte en eerlijke review schrijven over ons bedrijf. Door deze feedback kunnen wij werken aan onze tekortkomingen en kunnen wij onze sterke punten nog sterker maken.