Omdat het een eerlijk en topbedrijf is

Niets is teveel bij dit bedrijf, bij wijnands ben je geen nummer maar nog echt een klant.

bijna helemaal prima

Vorige week na de middag de auto gebracht en ik had afgesproken dat ik zou wachten tot de auto klaar zou zijn. De baliemedewerkster zei tegen mij dat ik dan wel een lange middag zou hebben in de show room. Gelukkig was het mooi weer en er was een fiets, dus ik ben lekker naar de haven gefietst, De auto was om 16.00 uur klaar, dus een les voor de volgende keer is om iets te regelen waardoor ik naar huis kan. Ik had echt het idee dat ik kon wachten en dat de garage direct met mijn auto bezig zou zijn. Misschien is het wat handiger om dat aan de klant van tevoren mee te delen. Verder is het goed uitgevoerd en ben ik weer tevreden.

Vriendeijk, op tijd, reeel goede prijs etc en goede lounche hoek; wat wil je nog meer?!

Prima goede afspraken

Duidelijke communicatie over wat er moet gebeuren aan de auto voordat ze het daadwerkelijk doen, om kosten ook te kunnen bespreken. Top

Fijne garage , mijn auto wordt goed onderhouden en alles loopt volgens afspraak. Vriendelijk personeel, duidelijke informatie. Ben zeer tevreden.

Grote beurt en Apk gegeven netjes geregeld allemaal.

Keurig geholpen als er kosten bij komen Wordt dit netjes in overleg met de klant gedaan. Ik zou zeggen ga zo door

Een geweldig bedryf met fantastische service

Geweldig in 1 woord

Kennis van zaken, vriendelijk, servicegericht! Top!

Servicegericht bedrijf met vriendelijke mensen.

Was snel en duidelijk.

Goede service, snel, duidelijk. Ik ben tevreden.

Geweldige Service

Meedenken met de klant zelfs op de kleinere onderhoudsbeurten.

Wordt altijd correct en prima geholpen

Mijn ervaring is prima, wordt altijd correct geholpen.

Gewoon een zeer goede garage

Kundig personeel, duidelijke informatie en zeer goede service!

prima service,fijne ontvangst.

Komen elke afspraak na.

Welk auto hier ook heen gaat wordt vakkundig beoordeeld en worden alle afspraken nageleefd.

Prima werk, goed advies

Jaarlijkse controle, grote beurt geadviseerd.

Gewoon goed.

Niets op aan te merken. Auto was zelfs gewassen toen ik hem kwam ophalen

Uitermate tevreden

Uitermate tevreden

Goede service en vriendelijkheid.

Bij Wijnands ervaar ik een goede service en vriendelijkheid. Kom er al diverse jaren met mijn auto's. Een goede aanrader.

Zoals altijd prima

Al jaren mijn vaste garage. Zou niet anders willen.

Ik heb altijd een goede ervaring als ik mijn auto bij Wijnands auto service in onderhoud geef

Zie. Boven

Goed en snel geholpen

Online een afspraak gemaakt voor een keuring, netjes alle mails gehad. Vervangend vervoer werd geregeld, daarnaast werd netjes overlegd over de kosten en de auto werd snel gerepareerd. Goede en betrouwbare service.

top

heel correct geholpen