klantgericht.

de klant staat niet als een nummer aan de kant. de klant is in dit bedrijf iemand met wie wordt meegedacht. je kunt hier dus jezelf zijn. houden zo.

Hoewel het bedrag van de controlebeurt flink tegen viel, was het contact vriendelijk en zakelijk

deskundig, zakelijk en vriendelijk

zie onder

l.S. het is goed om de auto-zorg bij u te hebben, vriendelijke bejegening klein aandachtspuntje. misschien kunnen de monteurs de voet wat hoger optillen. de instap heeft krasjes en ik had net in de was gezet. plastic kreeg ik aardig schoon maar krasjes lukte niet, dat is jammer PS ik begrijp -aanbevelen- niet, waarvan?

Veilig op weg

Onderhoudsbeurt aan mijn Volvo uitgevoerd. Aandacht voor gebruik en veiligheid (interieur filter ivm hooikoorts en remblokken eerder vervangen door verwacht gebruik komende zomer - caravan). Voelt goed dat er aandacht is voor mobiliteit en veiligheid. Fijne ervaring

Altijd vriendelijk en snel geholpen en goede communicatie

Al een tijdje klant bij Wijnands en ik word altijd vriendelijk geholpen. Vervangend vervoer is geen probleem. De zaken worden netjes telefonisch besproken en overlegd en ze zijn snel. Ook heel vriendelijk personeel. Zeer tevreden!

Klantvriendelijk en professioneel

Groot onderhoud aan BMW, heel goed uitgevoerd. Je hoeft niet naar de BMW dealer voor onderhoud.

Topservice gr jacob en ali

Goed overleg over wat nodig was

top geregeld

goed [email protected] nieuw mail adres

Geweldige

Altijd vriendelijk en goed geholpen Je Wordt voor de tijd gebeld als er wat extra’s gedaan moet worden aan de auto zo dat je weet waar je aan toe bent

Keurig werk

Kwaliteitsgarantie. Eerlijk en netjes.

Goede service, vriendelijke mensen.

Altijd wel een oplossing.

Prima service vriendelijk personeel

GEWELDIG super service

Ik zat thuis in quarantaine maar moest voor een apk. De auto is thuis bij me opgehaald en weer gewassen terug bezorgt. Ik was altijd al fan van Wijnands maar nu helemaal!

Servicebeurt prima uitgevoerd met goed tel. contact over wat er moest gebeuren.

Servicebeurt prima uitgevoerd met goed tel. contact over wat er moest gebeuren. Vriendelijk baliepersoneel en bekwame monteurs. Prijs - kwaliteitsverhouding prima in balans. Prettig dat de auto ook een wasbeurt kreeg.

Service met een hoofdletter S!

Onze Mini in onderhoud bij Wijnand's. Had flinke reparatie nodig (oa cilinderkoppen, motor uit elkaar), na bijna 200k km. Medewerkers zijn transparant en eerlijk, helpen bij goede afweging. Ook als nadien blijkt dat nog enkele extra reparaties nodig zijn, wordt dat onder garantie uitgevoerd. Bij Wijnand's doen ze graag iets extra's voor een klant.

prima zoals het hoort

Gewoon de dienstverlening die je verwacht prijs en kwaliteit

Verrassend goed

Als nieuwe inwoner onderhoud voor het eerst bij Wijnand's laten plegen. Kan er alleen maar zeer tevreden over zijn.

Eerlijk en betrouwbaar

De volgende keer ben ik er weer

Verkopers die hun afspraak niet nakomen

Rare manier van zaken doen hebben de verkopers bij Wijnands. Zaterdag middag een proefrit gereden in een occasion van Wijnands. Niet naast de deur (een uur rijden) maar het type beviel mij wel. Na de proefrit het een en ander doorgesproken over garantie en andere zaken en hij zou ook met een inruilprijs komen. Dat kon hij niet direct geven maar we zouden maandag contact hebben en hij zou zijn best doen om zo dicht mogelijk bij mijn wenselijke inkoopprijs te komen. Diezelfde zaterdag einde middag zie ik een gemiste oproep van het bedrijf en op de voicemail de vraag of ik ze wil terugbellen omdat er nog een gegadigde is. Ik kreeg ze echter niet te pakken daar het bedrijf al dicht was. Maandag om 9 uur contact met ze opgenomen. Krijg ik te horen dat de auto al verkocht is …:-O Maar dat hadden we toch niet afgesproken!!?? Als reactie kreeg ik: ’t tis wat ’t is… Onbehoorlijk…..en zonde van mijn zaterdag en reiskosten :-\

Ik heb al vele nieuwe auto's gekocht, sinds de laatste jaren koop ik alleen nog een nieuwe auto of onderhoud bij Wijnands. De service is geweldig. Het personeel is vriendelijk ze zijn behulpzaam indien nodig en denken goed mee. Wijnands autoservice is een autoservicebedrijf die service geeft wat je van een autoservicebedrijf verwacht. Gewoon heel goed.

Prima geregeld weer!

Prima geregeld weer. Fiets als vervangend vervoer mee.

Fijne garage, goede service en je bent geen nummer.

Goede ervaring met deze garage. Kom er al een paar jaar en bevalt goed. Eerlijke voorlichting.

Vriendelijke mensen en een duidelijke uitleg over wat noodzakelijk is bij een servicebeurt van de auto.

Service is goed vriendelijk mensen

Over Bosch Car Service