ik wordt altijd goed geholpen

mijn ervaring is als er wat is met de auto dan bellen ze altijd.

vakkundig en betrouwbaar

goeie service , goed afspraken maken en duidelijkheid met reperaties keuren etc

Prima garage, vriendelijk ontvangst. Had het alleen wel fijn gevonden als ik een lijst had gekregen met wat er uitgevoerd was aan de auto. Nu kreeg de sleutel, weliswaar rond 17.30, misschien was ik te laat. Maar verder geen afvinklijst of uitleg wat ze hadden gedaan.

Fijn bedrijf om je auto te laten onderhouden

Voor de tijd wordt er altijd besproken wat de kosten zullen zijn, zo weet je waar je aan toe bent, Als ze iets tegenkomen waardoor de kosten toch hoger uitvallen wordt er altijd netjes gebeld en overlegd met de klant.

Perfecte sevice

Prettige garage je kan er zo binnenlopen. Altijd koffie en tijd voor een praatje. Niet de goedkoopste maar doen wat ze afspreken.

Teleurgesteld

Lampje rechtsvoor vervangen Xenon Philips D3S kosten bij Wijnands 197,98 euro. Het originele lampje van Philips kost op het net 69.50

Prima bedrijf.

Vakkundig en meedenkt.

Goed.

Goede service en vriendelijk personeel.

Prima service, zoals altijd

Alles was goed geregeld. Ik heb hier niets aan toe te voegen.

Uitstekende service; voorbeeldgarage!

Vriendelijk personeel; niet duur en eerlijke afviezen in overleg. Deze garage heeft ook tenminste oog voor de portemonnee van de klant. Jullie gaan duidelijk voor de lange termijn relatie. Vijf sterren dus!

Prima service en duidelijke informatie

Prima ervaring, goede en duidelijke informatie wat er gedaan moest worden en de kosten ervan. Het enige nadelige wat ik weet te bedenken is dat er ver van te voren een afspraak gemaakt moet worden. Na mijn belletje voor een afspraak kon ik pas na 4 weken ingepland worden

Fijn contact

Goedemorgen

Top bedrijf

Klant vriendelijk En hebben er veel verstand van (auto’s)

Communicatie, uitvoering, leenauto, alles

altijd goed

altijd keurig overleg als er extra dingen zijn en denken mee in oplossingen

Betrouwbaar bedrijf dat vooraf goed overlegt en bespreekt

Al diverse jaren mijn caravan en auto hier in onderhoud. Altijd wordt van te voren goed overleg gevoerd over de noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden. Als iets achteraf niet nodig is wordt dat ook niet gedaan. Top bedrijf.

Top bedrijf, super service!!

Auto van dochter gebracht voor grote beurt dus ook voor andere merken staan ze klaar. Super service en met een leenauto. Ze bellen als er problemen gevonden worden. Dochter vond de auto weer super rijden. Bedankt!!

Netjes gebeld over een aantal zaken die aan het licht kwamen met de PKV keuring. Banden zijn ook uitgelijnd na het plaatsen van 2 nieuwe. De clio kan er weer tijd tegen aan.

Duidelijk.

Prima contact.

Alles goed gegaan netjes in overleg als er iets aan vervanging toe was !

Bijzonder goed.

Heel tevreden. Vriendelijk en een zeer goede service.

Goede service,duidelijke communucatie

Houden je goed op de hoogte wat er gebeurd met de auto, vragen netjes toestemming, goede communicatie daarin.

Netjes en goed geholpen

Duidelijk en volgens afspraak

Wat afgesproken was is uitgevoerd. Er is overleg geweest over werkzaamheden die tijdens het onderhoud aan het licht kwamen. Alle werkzaamheden dezelfde dag afgerond.

De Kronkels 3

3752LM Bunschoten-spakenburg