Ik ben zeer klantvriendelijk en netjes te woord gestaan (ook via de mail en telefoon), zowel voor, tijdens als na de aanschaf van de auto. Bij de aflevering zaten een onderhoudsbeurt, nieuwe apk, 6 maanden bovag garantie en 2 nieuwe banden, terwijl dat voor de apk niet strikt noodzaakelijk was. De Bovag garantie was prettig, want al vrij snel was er een storing in het emissiesysteem. Dit kan voorkomen met de hoeveelheid electronica in een auto tegenwoordig. Dit heeft men snel verholpen en ik kreeg tevens kosteloos een nieuwe (behuizing van de) autosleutel, omdat ik daar toch een beter gevoel bij had. In de tussentijd kon ik ook gebruik maken van een leenauto. Kortom, een keurig familiebedrijf met vriendelijk en deskundig personeel waar de klant ook nog echt koning is!!!

Erg prettig en klantvriendelijk geholpen en uiteindelijk een goede deal gemaakt. Koffie staat altijd klaar en ondanks, dat de vorige aankoop bij hun al 10 jaar geleden is, is er eigenlijk niets veranderd, lekker op z\'n Twents en kom zeker weer terug.

Onlangs een nieuwe gebruikte auto gekocht. Verkoper heeft ons zeer goed geadviseerd in de aanschaf van onze auto, bij deze nog dank hiervoor. Na 4 weken kleine schade aan auto gereden en dat hebben ze ook geheel voor mij geregeld en kreeg de auto netjes gewassen en gerepareerd weer terug. Hier is de klant nog klant en geen nummer wat ik ook heb meegemaakt bij die grote onpersoonlijke bedrijven.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb geen ervaring, omdat het bedrijf nooit heeft gereageerd op mijn mail. Ik kan dus ook niets zeggen over deskundigheid en prijs/kwaliteit, wel over service en die is niks

prima ervaring vlotte hulp juiste diagnose geen wachttijden vriendelijke behandeling goed bereikbaar !!

uitstekend; altijd meteen bereid te helpen bij problemen;

Goedkope smart gekocht, prima voorgelicht over de auto, alle afspraken wat betreft aflevering zijn nagekomen, zelfs het bloemetje ontbrak niet, hoe de service in de toekomst is zal ik laten weten, tot nu toe prima adres al ,doorgegeven aan Fam. Leden. Linda.

• Reden bezoek Andere reden

Gezien de uitstekende ervaringen in de afgelopen zeven jaar opnieuw een gebruikte auto aangeschaft. In geval van een plotselinge storing konden we altijd direct terecht in de werkplaats.

Om 17:00 nog op de weg zitten onder barre winterse omstandigheden , en om 18:00 weer bij dit autobedrijf wegrijden met een gemonteerde set winterbanden. En dat zonder afspraak!

• Reden bezoek Andere reden

Goed bedrijf met vriendelijke en deskundige mensen. Altijd een oplossing!!!

Een net bedrijf met een goede service

Goed deskundig familiebedrijf met een vooruitstrevend beleid en goede werkplaats

een auto gekocht prima behandeld kon de auto op proef zo meenemen. geen probleem blij dat ik de auto daar heb gekocht in een woord geweldig wordt niet op gejaagd van dit of dat ik kom zeker er weer. voor de volgende auto.

Het bedrijf levert goede en snelle service en daarnaast zorgt de eerlijkheid van de medewerkers ervoor dat ik hier graag kom.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

prima service, krijg auto gewassen en gezogen terug na een beurt. Goed vakwerk.

Toen ik in Boekelo woonde ben ik mijn auto\'s gaan onderhouden en APK\'en bij autobedrijf Hulscher, maar nadat ik naar Enschede ben verhuisd, ben ik er naartoe blijven gaan. Ik ben alleen maar tevreden over Hulscher. Ze werken altijd heel netjes, ze brengen niet allemaal onnodige dingen in rekening en alles wordt altijd goed afgehandeld. Zelfs mijn hobby auto (een Corvette uit 1986) hebben ze een aantal keer uitstekend gerepareerd. Dit bedrijf is dus een echte aanrader!

Een ouderwets gevoel van klantvriendelijkheid gecombineerd met hedendaagse technische kennis.